Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.9.2010 19:12
purple_ kirjoitti:Laitoin joggiin krossistongan. Otin siis vakiomittasin irti. Myöhemmin huomasin, että vilkut eivät toimi. missä voisi olla vika? ja minkä värinen johto on vilkkujen? (siis tosta tangosta lähtevä johto)
Kun irroitit mittarin jätit vilkkureleen siihen kiinni, ilman sitä vikut eivät toimi. se on siinä mittarin takapuolella sellanen musta neliön muotoinen boxi. Se on kiinni kahdella ruuviilla, otat sen irti ja laitat roikkumaan/nippusiteellää kiinni johonki sisäkatteeseen. Sit pitäs vilkkujen pelata
Muuten millasen tangon laitoit? ja adapterin? saisko infoo
nimittäin itselläni on toi oman crossitanko kiinnitys tuottanut ongelmia.
24.9.2010 20:37
LaneKit kirjoitti:Thuster kirjoitti:JunzQ kirjoitti:Meikkis on kyllä harkinnu tota tangon ostamista mut näyttäny sen verran hankalalta tuo tsydeemi etten oo vaivautunu. Kysyisin kuiteski semmosta että tossa digitaalisessa mittarissa mis on bensamittari, trippi ja tietääkseni kello(?) nii mites sitä kellon aikaa sais vaihettua??
Kelloo saa vaihdettua kun menee siihen kellon kohdalle painamal sit nappii, sit pitää nappia pohjas jonku aikaa niin se ensimmäinen numero alkaa vilkkua, sitte painat oikeen numeron siihen, ja seuraavaan numeroo pääset taas painamalla nappia uudestaa vähän pidempää, jos omistat käyttöohje kirjan niin siin on hyvät ohjeet
Ja se vielä et skode ei saa olla käynnis, ja pitää olla siin tilas missä näkyy kaikki kilsat, ei tripis
Ok kiitti pitää käyä testailee...
18.10.2010 21:52
kuinka pitkälle täl vakio männäl päästää? yli 20000km?
19.10.2010 14:01
Thuster kirjoitti:kuinka pitkälle täl vakio männäl päästää? yli 20000km?
Riippuu käytöstä, ite vaihdoin männän 10k paikkeilla. Vaihda sitten kun tuntuu olevat tarve (ei tehoa, ei lähde käymään hyvin)
19.10.2010 18:19
jortikkala kirjoitti:Thuster kirjoitti:kuinka pitkälle täl vakio männäl päästää? yli 20000km?
Riippuu käytöstä, ite vaihdoin männän 10k paikkeilla. Vaihda sitten kun tuntuu olevat tarve (ei tehoa, ei lähde käymään hyvin)
Itel 16k200 ajettu, ja puristuksii viel iha hyvi jälel, käy ja nii edellee. Ja ajotyyli ei oo todellakaa säästelly konetta
Mut talvel silti mäntä vaihtoo ja pytty porautuksee.
26.10.2010 13:14
Tietäiskö joku mistä sais kromisen (ei pakosti krominen) jarrusylinterin kannen? Tai käykö roxin ku näyttäis olevan aika samanlainen kiinnitys? Vai pitäskö ihan vaa tyytyä tokmannin kromimaalii... Talvi tulee nii pitäis alkaa vähä kunnostaa jokerii...
26.11.2010 17:25
Tämä skootteri ei ole kyllä suunniteltu suomen talveen,,,, lähe käyntii mitenkä
saa polkee ainaki 20min...
26.11.2010 20:09
Thuster kirjoitti:Tämä skootteri ei ole kyllä suunniteltu suomen talveen,,,, lähe käyntii mitenkä
saa polkee ainaki 20min...
Onko kaasaris vakiosuutin? Itel tuntu et vakiopelilee sais olla 64, 62:n sijaan. Säädä hyvä mies, itel 17k rullattu nytte, ni hipasen, siis iha vaa hipasen starttii ni hörähtää samantie
Tosin vakiost jälel vaa pytty, mut silti
4.12.2010 23:04
purple_ kirjoitti:Laitoin joggiin krossistongan. Otin siis vakiomittasin irti. Myöhemmin huomasin, että vilkut eivät toimi. missä voisi olla vika? ja minkä värinen johto on vilkkujen? (siis tosta tangosta lähtevä johto)
Roxissa ainaki oli mittarissa kiinni vilkku rele ja etuvilkut piti olla kiinni että takavilkut toimi, pistin ne polttimot siihen kiinni ja sinne etukatteen alle (vai oliko jogissa tangossa kiinni vilkut?)
5.12.2010 15:21
jogis o vilkut etuvalon umpios.
20.1.2011 17:49
Elikkäs jos jollakin sattus olemaan myynnissä mielellään 07 vm. Jog R:n alakate kokonaisuudessaan niin voisin ostaa. Yhteydenotot
kip.pari_kalle@hotmail.com
2.2.2011 18:16
Elikkäs nyt on talven aikana ollu vähä ongelmia tän jokerin kanssa. Ongelma on siis se että ei lähe käyntiin -3 kylmemmässä, lämpimästä tallista ei kuitenkaan ongelmia.
Oon huomannu että tuo sähköryyppy ei meinaa oikeen toimia, eli jos oon ymmärtäny oikein niin jos sähköryyppy toimii niin käynnistettäessä pitäs vetää kierrokset korkeemmalle? mulla ei vaan tapahu mitään...
Eilen putsattiin kaasari mutta ei auttanu asiaa. Sitten se askarruttavin kysymys: irrotin ryypyn, niin pitäisikö siihen liittimeen tulla jonkin näköstä virtaa kun laittaa virrat päälle? Mittari näytti täällä päin nollaa...
Auttakaa pliis, mitä pitäs tehdä??
2.2.2011 18:27
Kyllähän sen virtaa pitäs saada ku virrat laitetaa päälle. Liikkuuko se ryyppy mitenkä ku kylmiltä laitat virrat päälle. Uutta ryyppyä kehiin veikkaisin, itel ainaki käyttää kiekkoi korkeemmalla kylmänä käynnistettäessä ku sähköryyppy vetää päälle. Pari numeroo isompaa suutintaki saattas kaivata jos on täysin vakio ja mitää ei oo vaihettu kaasarii tai muualle.
2.2.2011 18:55
Ei liikkunu ryyppy ku laitto virrat päälle, sit testattii toisella ryypyllä suoraa akusta nii työnsi muutaman millin ulos... Vähän kyllä ihmetyttää että miks ei tuu virta liittimelle, onko sähköissä vika vai saako se kaasarin kautta jotenki? Teharille laitettu 68 suutin, mut nyt talvella ajellu vakioputkella samalla suuttimella.
2.2.2011 22:50
Se kuulostaapi hyvält sitte jos tol ajat vakioputkel, itelläki oli kurittoman toi. Ja teharil 72.
Multa lähtee derbin sellane vipuryyppy mil voi testailla ilma penkkii iha vaikka femmal täältä, ite testaan aina sil, hyvi pelaa. Laita yv jos kiinnostaa
Ja virta tulee sähköistä. Pitää itekki huomen kattoa mitä oma toimiva ryyppy tekee ku pistää virrat päälle, laitan sit tänne.