Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
15.12.2011 19:35
Kyllä se yasuni on oletettavasti aika lähelle samoja tehoja pro replican kanssa jos c16 kyseessä. Kyllä voi toimia ihan samoillakin säädöillä. Tosiaankin ne parhaat säädöt löytyy sitten ihan vain testaamalla.
17.12.2011 1:09
Mistä johtuu kun yamaha bw'ssäni ei ota kierroksia kun on ajanut tarpeeksi ? (100-200m ajon jälkeen alkaa) Kaasun saa painaa ihan pohjaan ja ryyppyä ihan miten lystää mutta ei mitään vaikutusta. kokeilin nostaa tk-kiekkoja ja säätää seoksia mutta niilläkään ei ollut vaikutusta. Bw'ssässä on tällä hetkellä uusi polini 50cc pytty ja kansi + mäntä, leovince tt putki ja prikka pois varista. suutin on 125 ja se toinen suutin mikä lie nyt on (eng. Jet Pilot) on kooltaan 44. Skootteri on sisäänajossa, pakko ajaa vincellä kun vakiputkea ei ole..
17.12.2011 11:06
Variaattorin säädöt?
Noin 15% jäykemmät kytkin- ja vp jouset. Tämäkin riippuu putkesta.
17.12.2011 12:13
Varissa on malossin keltanen vp jousi. Pitääkö kytkin jousetkin vaihtaa ?
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 17.12.2011 16:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
17.12.2011 14:09
Kytkin jouset pistä +15. Minkälainen ilmanputsari sulla on? Vika johtuu aika varmasti vääränkokoisesta pääsuuttimesta. Älyttömän vaikea löytää oikeat säädöt vapaavirtaussuodattimen kanssa. Jos vakioputsari löytyy niin pistä se kiinni ja aloita suuttimen kokeilu jostain 95 koosta. Itse en löytänyt oikeita säätöjä pipercrossin kanssa mutta heti kun kokeilin vakioputsarilla osu ekalla kerralla nappiin.
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 17.12.2011 16:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
17.12.2011 15:22
Toimiii
18.12.2011 21:44
...
Viimeksi muokannut TEHOputki666 päivämäärä 10.6.2012 12:49, muokattu yhteensä 1 kerran
18.12.2011 22:26
Variosat PAKOLLISET teharin kanssa. Myös noin 10 numeroa isompaa suutinta kiinni/tilaukseen
Multivari ei pakollinen, mutta auttaa kiihtyvyyteen paljon.
19.12.2011 22:16
Terve!
Osaisiko joku kertoa mikä voi olla boosterissa vikana kun olen vaihtanut kampuran, laakerit ja stefat ja yläpään kokonaan koneesta ja ei lähde käyntiin. Kun koittaa polkea niin ei kampura pyöri kunnolla ja sen huomaa ihan kädenkin kanssa kun koittaa pyörittää kampuraa niin on paljon jäykempi kuin normaalisti?
20.12.2011 16:30
napauta vasaralla kampuran kumpaanki päähän, mutterit paikallaan tietty. ei siis mitään hakkaamista vaan napakat iskut kumpaanki päähän.
usein nuo laakerit jää pikku väännätykselle
20.12.2011 19:42
Tänään aloitin purkamaan sitä konetta ja niinkuin arvelinkin niin lohkot olivat kiristetty epätasaisesti, joten kiristin ne sitten kunnolla ja johan alkoi kampura pyörimään kunnolla. Lähti se käyntiinkin melkein heti kun koitin.. Enää pitäisi hakea putken tiiviste ja kaasarin säädöt laittaa kuntoon niin pääsisi ajelemaan taas
21.12.2011 20:55
Nyt laite kasassa multivarilla(4g rullat), +15% vp, +15% kykäjousilla ja hukkaputkettomalla vakioputkella. Muuten toimii ihan nätisti mut ei kulje, ja tietty huutaa hitosti. Onko noi rullat vaan liian kevyet, vai vaikuttaako VP muka noin?
21.12.2011 23:05
Itse lähtisin koittamaan painavemmilla rullilla ja jollei auta niin vaihtamalla vp jousen..
22.12.2011 15:47
ostin tossa halvalla boosterin. nii siinä kun työntää mopoa eteen päin ja painaa etu jarrua niin keula klonksuu.mitä osia pitää uusia että saa toimimaan kunnollla? ja toinen miten sais penkin auki ilman sen rikkomista??
22.12.2011 15:56
ei tarvi ostaa mitään, vaan purkaa etukatteita että saat emäputken esiin. sit vaan vähä löysäät sitä mutteria, pistät vaseliinia laakereihin ja kiristät sen laakerin SOPIVASTI että keula ei lönksy mutta on silti kevyt liikuttaa.
en muista joutuuko tankoa ottaan irti.
penkin saa auki avaimella. onko lukko hajalla vai avain hukassa?