19.8.2010 22:27
Lazyzombie kirjoitti:King-ki kirjoitti:Auttaa. Vp-jousesta en niin tiedä (sen vaihto on hieman vittumaisempi) mutta rullilla saat mahdollisesti lisää puhtia alkulähtöön.
Itselläni on vastaavan näköisessä perus-fudessa 4.0g rullat todettu parhaimmaksi. "Helpoin" tapa selvittää asia on ostaa esmes. virijavarasta 5:t eri painoiset rullasetit ja niiden avulla etsiä sitä oikeaa rullienpainoa ja sen löydyttyä ostaa sitten sen painoiset kestävämmät rullat. Näin itse koitin jostain 4.0:sta 6.0+ asti eri settejä ja niiden kombinaatioita joskus pari vuotta sitten.
Juu oon ite ennen noita rullia ja vp-jousia vaihellukki vaikka kuinka monta kertaa.
Emmä aatellu alle 5g rullia kuitenkaan ostaa, tuntuu tosi kevyiltä ku nytku kiertää "yli" vakiorullilla lähdössä.
28.8.2010 22:18
2.9.2010 20:55
11.9.2010 20:17
11.9.2010 22:51
5-5,5g olis hyvät ja malossin violetti taikka jokin 1000rpm jousi , tai sitte 7-15% Rullia kannattaa pari settiä ostaa.evottaja7 kirjoitti:(en löytänyt sopivaa ketjua mutta kaipa tämä käy)
Mulla on tommonen yiying mtx-5 skootteri, mutta se on aika laiska (vakio siis nyt). minkä painosia rullia suosittelisitte ja ehkä vastapainejousta?
27.9.2010 21:17
28.9.2010 16:56
Prätkä jätkä kirjoitti:Joo elikkä kun kelit on nyt kylmentyny niin mun 2007 fude classic (baotian bt49-qt ja tää on harvinainen 10 tuumasil pyörillä oleva skode jossa levyjarru takana mut samannäkönen ku tietopankis) on alkanu köhimään eli käynnistyy huonosti (mut se johtuu varmaan osittain huonosta startista) ja sammuu hyvin helposti kun pysähtyy esim. liikennevaloihin mut pysyy käynnissä jos pumppaa kaasukahvaa ja se teki tätä samaa myös maaliskuussa ku mä sain tän ku sillonki oli kylmät kelit.
Eli toi pitäs säätää toimimaan joten kaikki letkut ja putket pitäs vaihtaa parempiin (koska variaattorin ilma putki ainakin on halki ja poikki) jotta kone ei kävis laihalla joten minkä kokosta letkuu ja putkee pitäs laittaa ja kuinka paljon (metri ja senttimäärä ja kun tää mopo on jokapäiväses ajos ni ei voi ite purkaa ja mitata) ?
Ja sit pitäs säätää kaasari mut mä aattelin vaihtaa suutimen samantien (ku tietopankis on ohje et fude toimii parhaiten oikein säädettynä 85 suuttimella) jos se auttas mut kumpi on parempi 84 vai 86 suutin ku 85 ei löydy kauheen helposti?
Niin ja jos sillä mitään merkitystä on niin kyseiseen fudeen on vaihdettu 5,1 grammaset malossi rullat, ngk iridium tulppa, ngk sytytystulpan hattu ja rajottimen johto poikkastu (tai oikeestaan irrotettu liitimestä mikä löyty penkin alta) ja muuta kureja tässä ei ookaan (paitsi pakoputkessa) ja sillä on ajettu 1800.
Mutta osaisiko joku auttaa tohon suutin juttuun ja niihin putkiin ja letkuihin ja sit viel kysymys et kannattaako laittaa power filter kiinni ja jos kannattaa niin millanen sopii fudeen.
30.9.2010 11:52
1.10.2010 9:35
1.10.2010 14:17
2.10.2010 20:24
Atter kirjoitti:mikäs se sellane kolmijalkanen pieni kelertävä muovi osa kaasarissa on? sellane tippu ku kääntelin kaasaria käes ja minnekkäs se oikee kuuluu?
Kiitos
2.10.2010 21:51
2.10.2010 22:54
Atter kirjoitti:mikäs muute on kun pitää variaattori hirveetä kolinaa. kolina vaa yltyy ku lisää kaasua?
2.10.2010 23:51
4.10.2010 19:05