Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

:D

19.3.2011 10:45

HeGee` kirjoitti:eikös tuon neossin pytyn voi ihan porauttaa ja minkäs kokosta mäntää kannattas nyt 11 tonnin jälkeen heittää kiinnes? :)


Mul on n 20000km ajettu ovetto joka ollu mul n 5v ja aina ollu viritetty.... hyvin kestää.....

joo...

19.3.2011 10:47

tero95 kirjoitti:nii sitä tarkotin et eiks siinäki oo tavallaan kuri ku sen hioo pois nii pääsee kaasut paremmin pois


Mul ainaki ovetossa vähä semmone soikee pakoaukko.... en oo ite viilaillu ja kulkee teharin ja prikan kaa 75km/h.... ei siitä viilaamisesta varmaa haittaaa olis?? kokeile ihmees

23.3.2011 19:04

nyt olis semmonen ongelma et täytin takarenkaan eilen ja tänään se oli melkeen tyhjä et voisko viat olla: tubeless venttiili rikki/vuotaa tai renkaan jossain kohdassa reikä et pääsee ilma ulos

26.3.2011 12:44

melko varmasti jompi kumpi

27.3.2011 18:07

6_pete_9 kirjoitti:
tero95 kirjoitti:nii sitä tarkotin et eiks siinäki oo tavallaan kuri ku sen hioo pois nii pääsee kaasut paremmin pois


Mul ainaki ovetossa vähä semmone soikee pakoaukko.... en oo ite viilaillu ja kulkee teharin ja prikan kaa 75km/h.... ei siitä viilaamisesta varmaa haittaaa olis?? kokeile ihmees

Jogis sama pytty ja se soikee aukko kannattaa viilata portaattomaks ja pyöreeks. Nyt kulkee vakioputkel noin 5km enemmi ja kiihtyy huomattavast paremmi ja nyt on ees tehoalue putkes :lol: Teharil varmaa viel parempi. Levensin kyl samal millin kumpaaki suuntaa ja korotin puoltoist millii.
Toi vakioaukko kerää viel iha vitust karstaa itteensä siihe alkuu, omas oli vissii 4 millii karstaa :eek:

27.3.2011 21:46

no tero95:sella tuski kannattaa sitä viilailla koska ei mittää hyötyä vakioputkella.

27.3.2011 22:14

justan lanekit tossa totes et siitä on vähän hyötyä vakiputkellakin? ja tuskin siitä mitään haittaakaan on :roll:

2.4.2011 13:38

Tarvis apua ton h4 kannan asennukseen mbk oveton polttimon johtoihin voisko joku neuvoo mitkä johdot minne yms??

3.4.2011 12:15

eikös näissä oo katti kun siihenmalliin putkessa helisee että se ois irti? :)

3.4.2011 16:42

ei pitäis 2t ovetossa/neossissa kattia olla

3.4.2011 21:27

Kyllä pitäs olla ja itellä taitaa helistä kans.

4.4.2011 22:28

hankin tossa äskettäin oveton ja siin ei ole tyhjäkäyntii, ei auttanu tyhjäkäyntiruuvin kiertäminen kumpaakaan suunnassa :nolo: joku näppärä kertoo miten lähen alottaa ton operaation

5.4.2011 12:18

Vaihda suutin tai putsaa kaasari + ilmanputsari. ;)

5.4.2011 23:17

thanks sudee, nyt taas tulin vakio ovetol lenkilt ja yhtäkkii alko röpöttää ja tökkii kunnes putkest lens kipinöitä.... ei lähteny käyntii sen jälkee :nolo: tulppa antaa kipinää reilusti ja on kunnossa :lol: mitäs vittua

7.4.2011 16:46

Mbk ovetto ja ongelma nro 314256667
Eli lähtee hyvin pyörimään, antaa vähän kierrättääkkin mutta sitten pidemmän aikaa kierrättäessä kuuluu boooooooooooo ja ajossa sama noin 5m pystyy kiihyttää kaasupohjas ja sitten BOOOO ja joutu vähän oottelee ja sit saa ajettua toiset 5m. Kaasari on putsattu ja vähän yritetty säätääkkin. Ei se vielä viime kesänä noin pahasti booannu vaikka esim kaasarin säätöjä muuttaessa... Tosin nyt on viilattu pytty ja sama suutin, voisko sillä olla noin suuri merkitys?