Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.3.2009 13:16

Tony92 kirjoitti:asmo_9!:lle : onko tos hinnas työt laskettu mukaa?? ku ite ostin koko ruiskupaketin nii makso easyl 120€

joo kyllä oli työt mukana siinä. kallista jokatapauksessa, mennyt jo ihan liikaa rahaa tohonki peliin.

14.3.2009 13:44

asmo_91 kirjoitti:kallista jokatapauksessa, mennyt jo ihan liikaa rahaa tohonki peliin.

Joo sama mulla menny yhteensä rahaa pelkästään ton huoltoihin about 1300€... Ja itte skootterista maksoin sillon joskus 1250€ :D:D

19.3.2009 10:55

vein toissapäivänä apikan motormanille ku tulppia meni ku tupakkia ja vikana olikin vaan ruiskun 0-renkaat mitkä makso 0,5e kipale ja työstä piti maksaa 110 euroo :D :D

22.3.2009 2:22

Ditekissä ongelmaa. Eli nyt saatiin pitkästä aikaan käyntiin, vaihdettiin bensapumppu ja ilmakompressori. Lähtee silti todella heikosti käyntiin, ja pitää käynnistettäessä outoa ääntä. Ääni kuullostaa rätinältä tms. Ei syö tulppia, ja kun lähtee käyntiin niin toimii hyvin. Kaveri epäili, että vika voisi olla starttimoottorissa. Muita ideoita?

Kertokaa mikä mättää!!!!!!

23.3.2009 22:57

Mulla on aprilia sr50 ja ostin siihen tecnigasin kromisen putken ja suutin kokoa 65, kun lähtee ajamaan se menee 40km/h alkaa pätkiä kun pääsee 40 ylitte kiihtyy taas nomaalisti vähän matkaa, tehopiikki jää kesken kun tämä peli alkaa pätkiä..... TIETÄÄKÖ KUKAAN MISSÄ VOISI OLLA VIKA???????!!!!

24.3.2009 17:02

jope69 kirjoitti:TIETÄÄKÖ KUKAAN MISSÄ VOISI OLLA VIKA???????!!!!

Mikä oli alkuperäinen suutin?

24.3.2009 22:48

aluperäinen suutin kokoa 53:D

AUTTAAAKAA!

26.3.2009 18:07

SANOKAA NYT JOKU VIISAS IHMINEN ET MITEN SAAN KU VAIHAN 70cc ET MITEN SAAN INJECTORIN IRTI! KANNEN ALAPUOLELTA NAPUTTELEMALLA VAI JOTENKI VETÄMÄLLÄ VÄI? ET ONKO SE SIELTÄ ALTA HERKKÄ SE ULKO REUNA JOKA EI OO SITÄ OSAA JOKA SUIHKUTTAA=

...

26.3.2009 18:11

toinen kysymys! VAstatkaa ylimmäisee eka se on nyt kiireellinen ja tärkee. mut mikä vois olla ku mulla on lazer x pro chrome niin ku lähtee sillee luuskasti ja kiihtyy luuskasti johki 40-50 sitte se ottaa sellasen vitun moisen piikin et hyvä ku ei keuli ympäri saatana se lähtee ku nuoli sitte. niin miten saan alkukierroksille piikin ja suuren kiihtyvyyden...

26.3.2009 20:22

nolaiffi kirjoitti:SANOKAA NYT JOKU VIISAS IHMINEN ET MITEN SAAN KU VAIHAN 70cc ET MITEN SAAN INJECTORIN IRTI! KANNEN ALAPUOLELTA NAPUTTELEMALLA VAI JOTENKI VETÄMÄLLÄ VÄI? ET ONKO SE SIELTÄ ALTA HERKKÄ SE ULKO REUNA JOKA EI OO SITÄ OSAA JOKA SUIHKUTTAA=

Jos nyt oikeen ymmärsin ni tarkotat sitä sinistä / oranssia injektoria. Itse irroittelin sen silleen, että kansi irti ja varovasti naputellen jollain siitä keskeltä (esim kynällä yms..).

26.3.2009 20:23

nolaiffi kirjoitti:toinen kysymys! VAstatkaa ylimmäisee eka se on nyt kiireellinen ja tärkee. mut mikä vois olla ku mulla on lazer x pro chrome niin ku lähtee sillee luuskasti ja kiihtyy luuskasti johki 40-50 sitte se ottaa sellasen vitun moisen piikin et hyvä ku ei keuli ympäri saatana se lähtee ku nuoli sitte. niin miten saan alkukierroksille piikin ja suuren kiihtyvyyden...

Vaiha rullat kevyempii ja jos ei auta niin vastapaine ja kytkinjouset kireämpiin.

26.3.2009 21:05

Nuustis kirjoitti:
nolaiffi kirjoitti:SANOKAA NYT JOKU VIISAS IHMINEN ET MITEN SAAN KU VAIHAN 70cc ET MITEN SAAN INJECTORIN IRTI! KANNEN ALAPUOLELTA NAPUTTELEMALLA VAI JOTENKI VETÄMÄLLÄ VÄI? ET ONKO SE SIELTÄ ALTA HERKKÄ SE ULKO REUNA JOKA EI OO SITÄ OSAA JOKA SUIHKUTTAA=

Jos nyt oikeen ymmärsin ni tarkotat sitä sinistä / oranssia injektoria. Itse irroittelin sen silleen, että kansi irti ja varovasti naputellen jollain siitä keskeltä (esim kynällä yms..).

juu sain irti jo. btw mulla se oli vihree ;D MUTTA VASTAKKAA TOHON TOISEENKIN KYSYMYKSEEN!!!

26.3.2009 21:24

Ai tarkotit ihan sitä ns. bensaruiskua.. se musta mötikkä mikä oli parilla pultilla kiinni ja johon menee bensaletkut? Sehän ois lähteny vaan avaamalla pultit ja vetämällä :D Ja vastasin jo tohon toiseenkin kysymykseen :)

26.3.2009 21:57

Nuustis kirjoitti:Ai tarkotit ihan sitä ns. bensaruiskua.. se musta mötikkä mikä oli parilla pultilla kiinni ja johon menee bensaletkut? Sehän ois lähteny vaan avaamalla pultit ja vetämällä :D Ja vastasin jo tohon toiseenkin kysymykseen :)

No perkele ei mulla vaan ;D mulla se meni niinku puoliks ja se ala osa jäi pyttyy kiinni ja piti sieltä sylinterin kannen alta koputella ruuvvarilla se irti se alaosa:

27.3.2009 0:30

nolaiffi kirjoitti:toinen kysymys! VAstatkaa ylimmäisee eka se on nyt kiireellinen ja tärkee. mut mikä vois olla ku mulla on lazer x pro chrome niin ku lähtee sillee luuskasti ja kiihtyy luuskasti johki 40-50 sitte se ottaa sellasen vitun moisen piikin et hyvä ku ei keuli ympäri saatana se lähtee ku nuoli sitte. niin miten saan alkukierroksille piikin ja suuren kiihtyvyyden...

tohon viel lisä kysymystä et mistä saa aprilia sr50 ditech vm 2001 lc niin teholäpät?? voitte lähettää kuvaa tai linkkiä.. myös suuttimia kyselisin et ku on ruisku peli niin onko suuttimia?