Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

9.8.2009 10:08

valtsukoo kirjoitti:hei minkä painoset pn vakio rullat jetforcessa? ja minkä painoset kamnnattaa ostaa jos on ottanut rikanpois ja halaaa että mopo kulkee 60-70?

Rullien vaihto ei vaikuta nopeuteen. Eli vakiot parhaat vakiolle.
Liian painavilla ei jaksa kiertää, liian kevyillä kone huutaa.
;) Kokeilemalla selviää rullien hyvä paino!

13.9.2009 21:31

Nyt olis Jet Force Tsdi -05 (ei lähde käymään)

-ml. 9000
-Tuunattu


Hp. 1000e

Muuten myyn osissa eli yv:llä tulemaan jos tarvitset kyseisen laitteen osia!

15.9.2009 18:09

mikä on jet forcen vakio tulppa?

mikä on vikana ku välillä ei anna nostaa kierrokksia ylös ja sittenku pääsee nii päästää 49 ja rupee tökkiin hirveesti, mopo kulkee 55. voisiko vika olla tulpassa?

17.9.2009 8:45

Narde kirjoitti:mikä on jet forcen vakio tulppa?

mikä on vikana ku välillä ei anna nostaa kierrokksia ylös ja sittenku pääsee nii päästää 49 ja rupee tökkiin hirveesti, mopo kulkee 55. voisiko vika olla tulpassa?



ngk cpr8e

18.9.2009 15:28

Kiitoksi, Miten ilmanpuhistin puhistetaan saako ton mustan mööpelin miten auki? oon ottanu sen kokonaisena irti mutta miten saan puhdistettua sen sisältä? ei näy mitää juttui mistä sen sais auki tai pari saumaa ja eine kovin helposti lähe irti joten onko jotain helppoa konstia? :P

18.9.2009 17:53

Narde kirjoitti:Kiitoksi, Miten ilmanpuhistin puhistetaan saako ton mustan mööpelin miten auki? oon ottanu sen kokonaisena irti mutta miten saan puhdistettua sen sisältä? ei näy mitää juttui mistä sen sais auki tai pari saumaa ja eine kovin helposti lähe irti joten onko jotain helppoa konstia? :P


Eipä saa JetForcen ilmanpuhdistinta avattua (rikkomatta), eli on "kertakäyttökamaa" :|

Jos on kaasarikoneellinen niin sen nyt vielä voi _väkivalloin_ avata ja sitten kasata liimaamalla tai muovihitsaamalla jos jaksaa vaivautua.

18.9.2009 18:34

SIIS EIKÖ RUISKUMALLIN PUTSARIA SAA AUKI MUUTAKU HAJOTTAMALLA!

18.9.2009 19:03

Ei saa ei :lol:

Niin ja uusikaan ei maksa kun vaivaiset 120€ :)

19.9.2009 1:32

no hyi säynäjä :D miks siitä putsarista on tehty sit tollane pilipali? sellane kertakäyttö pska sinne sisään viel :D

22.9.2009 14:57

Millaset noi ajp:n jarrut on? onko ne 1 vai 2 mäntäiset? mahtaakohan noita satuloita saada jostai muualta suomest ku fortecolt?

mmmm

22.9.2009 17:24

Hei oisko kellään mitään viisasta keksintöö tuolle ilmanputsarille koska en viittis kovin montaa uutta ostaa ku on arvokkaita :] nii oisko mitää patenttii et ei menis niin helposti tukkoon?

jet

27.9.2009 21:06

Ei ketään sattuis tietää ku itellä menny jetistä nyt ruisku paskaks ja uuden tilaaminen laitoo sun muut tulis maksaa 500e ni pystyykö tota konetta muuttaa kaasarilliseksi? eli ottaa ton ruiskun ja sylinterin pois ja ostaa uus kaasari sylinteri?

27.9.2009 22:23

Pystyy sen kaasarikoneeksikin muuttamaan, menee siihenkin kyllä sievoinen summa.

Mikä osa sulla siitä "ruiskusta" on hajalla, mulla löytyy vielä tsdi-jetin osia jonku verran nimittäin...

27.9.2009 22:34

tomì kirjoitti:Pystyy sen kaasarikoneeksikin muuttamaan, menee siihenkin kyllä sievoinen summa.

Mikä osa sulla siitä "ruiskusta" on hajalla, mulla löytyy vielä tsdi-jetin osia jonku verran nimittäin...


No se oli turussa jossai testeissä mut en nyt ole ihan sata varma mut se mun muistaakseni sanos et ruisku on menossa rikki et se ei tekis painetta enää?

28.9.2009 22:02

Onneks meni kaupaks, ei oo enää riesana tääkää mopo. :roll: