Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.7.2012 12:15
Mikä paras kaasari? Minkä kokoinen suutin uuteen kaasariin? Uusi ilmanputsari (Tällä hetkellä vakio putsari)? Tällä hetkellä vaki kaasari... Virit:
-Stage 6 Pro Replica
-4,7gr rullat
-30% vastapainejousi
-15% kytkinjouset
-prikka pois
27.7.2012 19:15
17,5mm kaasutin ja Motoforcen kuriton putsari. Toimii sitten 82-88 suuttimella.
27.7.2012 22:25
Voisiko joku heittää linkkiä sellaiseen työkaluun millä sen kampiakselin mutterin saa otettua pois?
27.7.2012 22:32
Osta/Lainaa pulttipyssy, helpointa.
27.7.2012 23:23
ramba__ kirjoitti:Osta/Lainaa pulttipyssy, helpointa.
No se ei ole mitään halpaa huvia, ja olisi mukavaa jos itsekin voisi rassailla eikä tarvitsisi aina ängetä muiden autotalleihin.
27.7.2012 23:27
Pinnapultin kierteet meni lohkosta. Pitäisi saada uudet tilalle joten osaako joku sanoa mikä kierre pinnapultissa kyseessä (ei ole normi m6, vaan jotain tuuma/millikierteitä) ja saapiko oikean kokoista helicoil sarjaa siihen? Vaiko onko sitten vietävä koneistamolle/muuta keinoa.
E: taitaa olla sitten normi M7 se pinnapultin kierre?
Nahkela, yksi tapa saada auki on se että lukkopihdit sen käynnistyspolkimen "kruunuun" kiinni ja sitten räikällä vääntää auki
Näin ainakin itse availlut jos ei ole pulttipyssyä käytössä.
27.7.2012 23:36
Kuis pahasti meni? Perus korjaus on tämä: kaupasta vahvinta ruuvilukitetta. Kierritetään niin pohjaan kun saa ja anna jämähtää. Sitten vaan normaalisti kasaat koneen ja pultti pysyy.
27.7.2012 23:41
Nahkela kirjoitti:ramba__ kirjoitti:Osta/Lainaa pulttipyssy, helpointa.
No se ei ole mitään halpaa huvia, ja olisi mukavaa jos itsekin voisi rassailla eikä tarvitsisi aina ängetä muiden autotalleihin.
Eihän se nyt kallista ole.. Jos roksin olet ostanut on sulla varaa vehkeisiinkin.
27.7.2012 23:42
J__L kirjoitti:Nahkela, yksi tapa saada auki on se että lukkopihdit sen käynnistyspolkimen "kruunuun" kiinni ja sitten räikällä vääntää auki
Näin ainakin itse availlut jos ei ole pulttipyssyä käytössä.
Tuo on hyvä keino. Toinen kikkavitonen on tunkea tulpanreijästä jotain puhdasta narua niin että kampiakseli ei pääse liikkumaan ja sitten räikällä avata mutteri.
27.7.2012 23:52
ramba__ kirjoitti:Eihän se nyt kallista ole.. Jos roksin olet ostanut on sulla varaa vehkeisiinkin.
Mietippä nyt, on melko kallista hommata kompura pelkkää pulttipyssyä varten. Toistasataa vai kymmenen euroa? Lisäksi pulttipyssyllä on todennäköisempää hajoittaa kierteet tai laittaa mutteria liian löysälle.
28.7.2012 0:01
Palezu kirjoitti:J__L kirjoitti:Nahkela, yksi tapa saada auki on se että lukkopihdit sen käynnistyspolkimen "kruunuun" kiinni ja sitten räikällä vääntää auki
Näin ainakin itse availlut jos ei ole pulttipyssyä käytössä.
Tuo on hyvä keino. Toinen kikkavitonen on tunkea tulpanreijästä jotain puhdasta narua niin että kampiakseli ei pääse liikkumaan ja sitten räikällä avata mutteri.
Kiitos neuvoista, lähdenpä sitten näitä kokeilemaan
28.7.2012 0:20
Kaasalaisella on variaattorinavaustyökaluja, mutta ei näytä nyt olevan varastossa, joten ei näy. Kannattaa sieltä kysyä...
28.7.2012 0:43
Itsekin ostaisin sinuna varsinaisen variaattorin aukaisuun tarkoitetun työkalun. On mukava ja helppo aukoa variaattoria.
28.7.2012 0:59
Muistanko väärin vai sopiko Roxin varin kiinnipitämiseen myös 32mm kiintoavain? Toinen kikka on öljynsuodatinavain. Oikeita avaustyökaluja löytyy ainakin
Scootzstoren valikoimista, vaikka niitä ei nettikauppaan vielä ole listattu.
28.7.2012 4:56
terve mikä köhän mun roxissa on vikana
virit: stage 6 pro replica kuriton putki. prikka pois .74 suutin .4.3 rullat. punanen vp jousi ja kytkimet
samallailla mun mopo menee kun tässä videossa
http://www.youtube.com/watch?v=neCeMDV16hs