Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

20.6.2009 23:08

hei minkä painoset pn vakio rullat jetforcessa? ja minkä painoset kamnnattaa ostaa jos on ottanut rikanpois ja halaaa että mopo kulkee 60-70?

23.6.2009 23:19

Mikähän mahtais olla jetforcessa vikana kun välillä kiihdyttäessä kone jää booamaan 30km/h, ähkii ja tuhisee? Vaatii jonkinlaista alamäkeä ja sitte kiihtyy kunnolla. Huollossa sano et johtuis kylmästä säästä mut samaa tapahtuu 30 asteen lämmöissäkin.

24.6.2009 23:46

sebalus kirjoitti:Jeps eli kaverilla on tämmönen Pösön jet force vuosimallia -03 ja nyt tekis mieli saada sitä vähä pirteemmäks ja aattelin kysästä kaverin puolesta että meneekö esim. joku näistä allaolevista putkista kiinni ?

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 2456-2457/
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 7-118/2826
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -2456-2458

Kyseessä siis ruisku peli ettei oo normi kaasaria ja mites jos tommosen putken laittaa kii ni joutuuko tota ruiskua säätämään esim uutta ruiskukarttaa tms ? :)

Kiitokset etukäteen!
Laser ehdottomasti, kokemuksesta voin sanoa että on hyvä putki kyseessä. BTW: Mul olis krominen laserin putki myynnissä. Myyn tehoputken, koska luovutan mopon vakiona.

25.6.2009 1:54

Suorasuihkukoneellisessa ei teharista juurikaan hyötyä ole, lähinnä ääniä muuttaa ja väännöt (yllättäen) huononee.

30.6.2009 19:49

Nyt tuota on tälläne pien probleema miu jetukan kanssa... : D. Se ei anna nimittäi kipinää ku starttailee. Tulppaa on vaihettu eli siitä se ei ainakaa oo kiinni. Samaine ongelma oli täs ~vuos takaperi ja se hoitu uudella CDI-boksilla. Nii et voiks se hajota näiki nopeesti uudellee ?

Ajonestolaite jet force 125cc

11.7.2009 13:04

Ajanestolaitteen valo palaa ajossa! En löydä mistään punaista vara-avainta, jolla ajoneston saa pois päältä. Ajoin 170km ajonesto päällä. Kulkee todella huonosti, varsinkin kun ajaa hitaasti.

Vaikuttaako ajonesto jarrujen toimintaan, vai mikä aiheuttaa tukkoisen etenemisen?
Saako ajoneston pois päältä ilman koodi-avainta?
Paljonko uusi avain maksaa, mikäli se on hankittava?

Vaistailkaaha, kun hermot menee :) .
Viimeksi muokannut ruisranne päivämäärä 11.7.2009 13:11, muokattu yhteensä 1 kerran

11.7.2009 13:09

Pitääkö tuon ruiskun säätämiseen olla joku oma ohjelma, että sais säädettyä sen 70cc pannulle?

12.7.2009 11:57

Asem kirjoitti:Mikähän mahtais olla jetforcessa vikana kun välillä kiihdyttäessä kone jää booamaan 30km/h, ähkii ja tuhisee? Vaatii jonkinlaista alamäkeä ja sitte kiihtyy kunnolla. Huollossa sano et johtuis kylmästä säästä mut samaa tapahtuu 30 asteen lämmöissäkin.


Olisiko ajonesto jäänyt päälle???

12.7.2009 21:55

BaNsKu# kirjoitti:Pitääkö tuon ruiskun säätämiseen olla joku oma ohjelma, että sais säädettyä sen 70cc pannulle?


Gameboy ja siihen softa&piuha... Voipi olla että niitä ecun "karttoja" ei tosin siinä saa tehtyä (tehtävä koneella), mutta niiden syöttämiseen nuo tarvii kuitenkin. Tiiä sit kuinka yksinkertasta niiden karttojen ite väsäily on, ehkäpä paras vaihtoehto ois ostaa malossin sylinterisarja, siinä kun tulee uusi moottorinohjausyksikkö mukana, luulis siinä olevan ainakin jotenkuten toimiva kartta valmiiksi asennettuna?

19.7.2009 23:45

Mikä on? Takavariaattorin levy, jonka välissä hihna on, vispaa. Röötteri kulkee 20, välillä antaa nostaa vauhtia 50, tosin kauheilla kierroksilla liikkuu. Takavarista kuuluu myös rohinaa, kovemmilla kierroksilla kovempaa. Mitä tehdä, onko muilla ollut samanlaisia vikoja? Mikä osa hajonnut..?

20.7.2009 19:17

Onko kellään Leovincen ZX Putkea c-techissä? Sitä hyväksyttyä mallia? Ite haluisin ostella semmosen hyväksytyn SUOMESTA. Että mistäköhän sais? :o

28.7.2009 13:12

ruisranne kirjoitti:
Asem kirjoitti:Mikähän mahtais olla jetforcessa vikana kun välillä kiihdyttäessä kone jää booamaan 30km/h, ähkii ja tuhisee? Vaatii jonkinlaista alamäkeä ja sitte kiihtyy kunnolla. Huollossa sano et johtuis kylmästä säästä mut samaa tapahtuu 30 asteen lämmöissäkin.


Olisiko ajonesto jäänyt päälle???



No ei oo ajonesto jääny päälle :D Eikä sellasta värkkiä koneessa ookkaan. Se on käynnistyksen esto laite joka estää kyseisen skootterin käynnistämisen ilman avaimessa olevaa palaa. (En tiedä onko kaikissa nykyisissä jet forceissa tätä ominaisuutta.) Tänään jätkät sanoivat huollossa että ruiskua pitäis käydä säädättämässä.

terve

7.8.2009 18:12

Kertoisittako yhden listan missä kaikkialla on tässä kyseisessä skootterissa kureja? miten saisin sen kulkemaan parhaiten ja helpoiten 55-60km/h koska ei jasa törryttää 49km/h kavereiden perässä koska kaikilla kulkee 58 :] kiihtyy nätisti<3 :seko:

8.8.2009 13:42

Narde kirjoitti:Kertoisittako yhden listan missä kaikkialla on tässä kyseisessä skootterissa kureja? miten saisin sen kulkemaan parhaiten ja helpoiten 55-60km/h koska ei jasa törryttää 49km/h kavereiden perässä koska kaikilla kulkee 58 :] kiihtyy nätisti<3 :seko:

Tais olla rullakupin rajotinlevy (semmonen rinkula joka on variaattorin rullakupin "kantena" kolmella pultilla, sen ottaa pois niin piristyy kummasti.. toinen sitten on hukkaputki pakoputkessa mutta sitä ei välttämättä kannata mennä tukkimaan, makuasioita toki. Hukkaputken kun tukkii niin eipä sitä alkuperäseks enää oikeen saa sen jälkee..

8.8.2009 20:57

Kiitoksia pitääpä testata :]