Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.7.2012 2:33
Miulla on täysin vakio 2011 roxi ja aattelin saad sen kulkee sellaset 60-65 niin osaaks sanoo mitä miun pitäis tehä? RIittääks pelkkä prikan poisto vai täytyyks tehd paljo muutki ja jos nii mitä Kiitos jo valmiiks avust:)
26.7.2012 11:20
Ota prikka pois niin päästään lähelle tuota hakemaasi nopeutta.
26.7.2012 17:47
Meni sitten imukaula roxista ja pitäs saada uus mutta mikä ois niinku paras imukaula onko niitä jotain "tehoo" tuovia? kaasarina on dellorton 12mm
26.7.2012 20:32
Osta vakio vaan.
26.7.2012 21:07
mikä vikana kun aeroxini liikkellelähtö on kylmänä normaalia mutta kun kone lämpenee niin saa jaloilla potkia vauhtia n.10 km/h asti kunnes lähtee taas hyvin
skootterissa on technigas silent pro putki, stage 6 medium 15% vp jousi, 15% kytkinjouset ja uusi kevennetty kytkin.
pitäisikö ostaa vielä jäykemmät kytkimenjouset vai voiko vika olla hihnassa kun se ei ole kevlar vahvistettu vaan ihan perus yamahan oma.
vastauksia kiitos niin tiedän mistä etsin vikaa
26.7.2012 22:07
Noniin nyt joku joka tietää voisi kertoa että mihin nämä tulee.
http://www.motot.net/galleria/kuva149747/Irtosi jostain etuvariaattorista kun purin.
26.7.2012 22:29
Nuo on tippunu varin takaa. Siin on se sähköstartin iso ratas heti varin jälkeen, niin sen päällä ( takapuolella) on joku sysyteemi, minkä nimeä en itsekkään tiedä.. Niin siellä on tommoset. Pari kertaa itelläkin tippunu. Joudut ottaa kaikki kampiakselin päästä pois variaattorin puolen stefaan saakka, että saat sen koottua.
26.7.2012 23:06
Ei kellää oli tietoo kuinka ton keulinta raudan kannaattaas helposti tehtyy tohon roxiin?
ku itellä ei oikeen sytytä et kuinta se oli hyvä tehä/ käytännöllinen ettei tuu tehtyy mitää paskaa.
oisko kellää mitään tietoo?
Niin ja viä ku on toinen roxi kans niin ku lähtee ajamaan saa ihan hyvän piikin ja siite hyytyy vähän mikä vikana? osaa: vakiopytty, gianelli tehari, 3,2 rullat, aika jäykkä vastapaineen jousi, joku 84 suutin?
27.7.2012 0:24
Sulla aivan liian kevyet rullat.. Yleensä teharin kanssa lähetään gramman kevyemmistä rullista kuin vakiot.
27.7.2012 0:30
Mitä öljyjä roxin perään ja koneeseen, ja kuinka paljon öljytilavuudet?
27.7.2012 0:47
Voiko roxin vakio kantta laskee? onko kannattavaa
27.7.2012 0:58
Mikä kaverin roxissa vikana ku lähtee käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä normaalisti mutta ku kääntää kaasua niin ei tapahdu mitään?
27.7.2012 0:59
Yam4ha kirjoitti:Sulla aivan liian kevyet rullat.. Yleensä teharin kanssa lähetään gramman kevyemmistä rullista kuin vakiot.
mutta ku laitan 4 gr. rullat niin se ei liiku mihinkää olisko pytty liian väliä vai mitä jos ei ota tarpeeksi puristuksia johtuukose siitä ja jos se ei väännä?
Viimeksi muokannut viltsu12 päivämäärä 27.7.2012 1:02, muokattu yhteensä 1 kerran
27.7.2012 1:00
GChrome kirjoitti:Mikä kaverin roxissa vikana ku lähtee käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä normaalisti mutta ku kääntää kaasua niin ei tapahdu mitään?
pensan saannissa vikaa
27.7.2012 2:28
Viltsu12:paljonko ajettu? Oireet sopivat väljään koneeseen, pytty auki ja tutkailemaan.
_otou_ kirjoitti:Mitä öljyjä roxin perään ja koneeseen, ja kuinka paljon öljytilavuudet?
Koneeseen 2T-öljyä joko tuorevoitelun kautta tai 2,5% seosbensana, jos tuorevoitelu on poistettu. Hyvä ja kohtuuhintainen sekä laajasti saatavilla oleva öljy on Teboil 2T Bike. Peräöljyksi 10W-30 vaihteistoöljyä, vaikkapa Motulin Transoilia jota saa esimerkiksi Motonetistä. Alennusvaihteiston öljytilavuus on 1,1dl ja tuorevoitelusäiliön 1,3l.
Gchrome:mitä tarkoittaa ei tapahdu mitään? Jos ei ota lainkaan kierroksia voi kaasuvaijeri olla poikki, jumissa tai luistin liikkeessä muuta hämminkiä
Arttu:kokeilisin tuossa kohtaa jäykempää VP-jousta.
Maapertaja:voihan sitä laskea, mutta eri asia kannattaako.