Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.7.2010 12:41
^Jylppy kirjoitti:Mikähän olisi baotianissa vikana, kun ei lähde käyntiin. Tulpan vaihdoin ja kaasarin putsasin liuottimella eikä siitäkään ollut mitään apua. Jos olis jotai mitä pitäs tsekata nii kertokaas! Kiitos
venojen säätö.
4.7.2010 16:24
ois fuden osia myynnissä katteita yms. kyselkää YV:nä!! =D
5.7.2010 20:36
kalleppi3 kirjoitti:^Jylppy kirjoitti:Mikähän olisi baotianissa vikana, kun ei lähde käyntiin. Tulpan vaihdoin ja kaasarin putsasin liuottimella eikä siitäkään ollut mitään apua. Jos olis jotai mitä pitäs tsekata nii kertokaas! Kiitos
venojen säätö.
Tai sitte o vaa lähteny johto irti puolasta. ( kun otat penkin katteen irti näät oikeella puolella rungos kiinni.) Mulla ollu toi monena kertana syynä ku ei oo lähteny käymää
8.7.2010 23:43
Olis myynnissä fuden lohkot. Sisältäen lohkot,kampuran, pytyn ja kannen.
10.7.2010 13:56
Kysyin sellasta, että mikä näissä on vakiosuutin ja mikä olis hyvä vaahtomuoviputsarin kanssa!
10.7.2010 14:29
^Jylppy kirjoitti:Kysyin sellasta, että mikä näissä on vakiosuutin ja mikä olis hyvä vaahtomuoviputsarin kanssa!
85 on yleisin. Tosin vaihtelee jopa saman vuoden malleissa.
Välttämättä ei tarvi ku seosruuvia säätää, ainakaa itellä ei tarvinu siihenkää juuri koskea.
Ja sit ois tälläne kysymys:Minkä vahvuinen vpjousi näissä on vakiona? Hebon virivarin ostin (pösöön tarkoitettu) ja mukana tuli sininen BGM pro +100% vpjousi. Itelle ei oikee nuo luvut sano mitää nii valaiskaa vähä. Pystyykö tuota BGM:ää laittaa tuohon? Vireinä 63cc, s6 pipercross, virtaavampi putki, hebo next generation vari. Vakio vpjousi ihan ruosteessa. Kytkinjouset jos vaihtas kans, mitkä tuohon passaa?
10.7.2010 21:09
jerepe kirjoitti:Ja sit ois tälläne kysymys:Minkä vahvuinen vpjousi näissä on vakiona? Hebon virivarin ostin (pösöön tarkoitettu) ja mukana tuli sininen BGM pro +100% vpjousi. Itelle ei oikee nuo luvut sano mitää nii valaiskaa vähä. Pystyykö tuota BGM:ää laittaa tuohon? Vireinä 63cc, s6 pipercross, virtaavampi putki, hebo next generation vari. Vakio vpjousi ihan ruosteessa. Kytkinjouset jos vaihtas kans, mitkä tuohon passaa?
No tuo 100% on aivan liian jykevä. Joku +50% tai +60% vois vastata paremmin tarpeitas.
10.7.2010 23:02
Meneekö jotenki erilailla nuo prosentit eri merkeillä?
11.7.2010 13:45
jerepe kirjoitti:Meneekö jotenki erilailla nuo prosentit eri merkeillä?
menee. tietopankissa on jotain niistä. Oliko jossain variaattorin säätäminen tms kohdassa. Yleensä niissä ilmoitetaan se %vahvuus.
14.7.2010 0:42
Dodii, tämmöstä ongelmaa kaverin fudessa. eli mikä perkule siinä on ku ei tuu kipinää, puola toimii (kokeiltu kahella muullakin puolalla) samoten cdi (sitäki kokeiltu toisesta skootterista) Tulppa on uus ja johtoihin ei olla koskettu. Toimivana ajosta tullu mutta 63cc:n ja 24 kaasarin vaihon jäläkeen ei kipinää enää tullu. rupiaa keinot olemaan vähissä.
ja toinen juttu, mitenkä tuo sytty sääjettiin kohalleen. eli nokka-akselin hammasrattaassa on kolome reikää, kaks pienempää ja yks isompi ja magneetossa kolome viivaa (kaks paksumpaa ja sitte yks ohuempi missä on F vieressä) lohkosta koitettu katella sitä viivan kohistuspaikkaa, vaa ei olla löyetty jotenka seki pitäs saaha tietää..
14.7.2010 19:30
käykö minkä mallisen pösön osat fude classicciin?
14.7.2010 20:55
pesone kirjoitti:käykö minkä mallisen pösön osat fude classicciin?
Nii mitähä osia meinaat?
14.7.2010 21:16
tämmösii tanko adaptereita,tankoja ja pikku hilppeitä
14.7.2010 21:35
tangon adapteri ei ainaskaan mene. biltemasta se 12euron pyörän adapteri menee kun laittaa jotain sinne väliin ettei jää niin löysälle..
15.7.2010 19:53
Minulla on vm09 baotian skootteri joka on ollut ostosta lähtien "lahna". Pienikin mäki tuli vastaan ja sitten mennään kolmea kymppiä. Vaihdettiin kevyemmät rullat ja sitten päästiinkin mäkeä ylös jo kolmeaviittä. No 4500 kilometrin kohdalla variaattorin hihna sanoi itsensä irti kesken matkan. Siihen sitten vaihdettiin uusi hihna ja kokeiltiin. Ei ottanut vetoa. Tätä tutkiessa huomattiin, että etuvariaattori oli paskana. No sekin vaihdettiin. Nykyään se ei edes hyydy kuin vain todella jyrkkiin mäkiin. Siitä on myös rajoittimen johto irti jolloin pääsen viittäkymppiä ylämäkiin. Voiko osien vaihto (jotka olivat virallisesta huoltopisteestä) vaikuttaaa näin paljon mopon kiihtyvyyteen?