Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.2.2009 17:57

di-tech mies kirjoitti:Niin kun tohon kisaohjelmaan tarvitaan "gameboy" niin onko se nintendo game boy ja kelpaako gameboy advanced ja mikä se ohjelma joka siihen tarvitaan on ja pitääkö hommata myös jtn piuhoja :s :nolo:

Veikkaan että mikä vaan gameboy kelpaa ja olen joskus nähnyt jossain päin internettiä semmosen setin missä tuli se kasetti jossa on johto jo kiinni, senku tunkee kasetin gameboyhyn ja johdon siihen liittimeen joka siinä tangon päällä hengaa. Mut se kasetti makso about 300 dollaria tai jotain sinnepäin..

Edit: No löytyshän se sivu, 308€ se maksaa. http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=1692

juuh

16.2.2009 18:18

Kiitti vastauksista taidan ostaa varmuuden vuoks tollasen mikä sullaki on ettei vaan tule ostettua väärää :D

16.2.2009 18:32

di-tech mies kirjoitti:Niin kun tohon kisaohjelmaan tarvitaan "gameboy" niin onko se nintendo game boy ja kelpaako gameboy advanced ja mikä se ohjelma joka siihen tarvitaan on ja pitääkö hommata myös jtn piuhoja :s :nolo:

kaikista helpoimmalla pääset kun menet aprilia huollosta kysymään voisiko laittaa kisasoftan sisään, maksaa ehkä kympin pari..

16.2.2009 22:40

Minkä kokoset rullat teillä on ollu multivarissa teharin kanssa?

16.2.2009 23:05

ÄsÄrrä kirjoitti:Kiitti vastauksista taidan ostaa varmuuden vuoks tollasen mikä sullaki on ettei vaan tule ostettua väärää :D

Sun tarvii sit ostaa / laittaa joku toinen pultti ku normi takajousi - lohko pultti, vakio et mene koropalan läpi:/

.

17.2.2009 0:46

selevä

17.2.2009 13:16

Fait kirjoitti:
ÄsÄrrä kirjoitti:Kiitti vastauksista taidan ostaa varmuuden vuoks tollasen mikä sullaki on ettei vaan tule ostettua väärää :D

Sun tarvii sit ostaa / laittaa joku toinen pultti ku normi takajousi - lohko pultti, vakio et mene koropalan läpi:/

Ei välttämättä. Ite porasin koropalan alkuperästä reikää millin pari isommaksi niin meni vakio pultti läpi. :D

17.2.2009 13:16

NukkuMatti kirjoitti:Minkä kokoset rullat teillä on ollu multivarissa teharin kanssa?

Mulla oli 5.5Gr :D

gameboy

21.2.2009 22:28

Omistaisko kukaan tollasta gameboyta ja siihen tota aprilia kasettia että sais tohon särään dealer moodin ku aprilia liikkeeseen vienti ei oo mahdollista :( maksaisin tietysti vuokramaksua :D

jatkoa

27.2.2009 3:03

Kun tässä kattelin suomalaisilta sivuilta löytyiskö mun särään korotuspaloja nii löytyi tälläne

http://www.mach.fi/index.php?page=mpsco ... 09.jpg#pic

Mahtaako tää käydä? :D

27.2.2009 17:46

ÄsÄrrä kirjoitti:Mahtaako tää käydä? :D

Kyllähän se käy, mulla on itellä samanlainen. Ainoo mikä siin on ni se ylempi reikä on liian pieni, voit joko laittaa siihen pienemmän pultin, tai saman ku mä eli poraat sitä reikää isommaks et menee vakiopultti läpi.

.

28.2.2009 12:47

Ok hyvä kun ei oikee viittis tuolta hollannista pelkää koropalaa tilata ku tulee niin helkutin kalliiks :D

28.2.2009 22:55

ÄsÄrrä kirjoitti:Ok hyvä kun ei oikee viittis tuolta hollannista pelkää koropalaa tilata ku tulee niin helkutin kalliiks :D

Nojaa, 15€ postikulut ei oo paha hollannista saakka kotiovelle tuotuna..

2.3.2009 0:59

En löytäny kunnon vastauksia? Mut paljoko toi kisasofta auttaa laittaako ne niitä aprilia huollois? Ja mitä maksaa? Tai mitä maksaa kisaboxi

2.3.2009 1:10

[++++++] kirjoitti:En löytäny kunnon vastauksia? Mut paljoko toi kisasofta auttaa laittaako ne niitä aprilia huollois? Ja mitä maksaa? Tai mitä maksaa kisaboxi

joo liikkeet niitä ainakin täälläpäin laittaa jollain muutamalla kympillä. mutta einiistä paljoa hyötyä ole kulkupuolessa. ostat multa malossin pytyn ja mukana tulee malossin oma softaboxi sille pytylle niin jo alkaa kulkea.