Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.5.2008 15:35

ählömö kirjoitti:Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?


tommonen menee ainaki iha suoraan kiinni http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e

30.5.2008 15:40

jos linkki ei näy tuote numero on NK800.02

30.5.2008 15:49

ei taida olla tosta putkesta mitään tehollista hyötyä.. lue alla oleva teksi tarkkaa

The exhaust has a CE-mark and can be used legally on public roads. Contrary to the original exhaust, the diameter of the manifold has been visibly increased which leads to a boost in power. The exhaust is restricted by means of a reduction washer in the manifold, the way you know it from 2-stroke exhaust. However, this restrictor doesn't have much consequence for 50cc engines. If you are using a bigger cylinder, removing the restrictor does pay off, though. Remember that the operating licence will expire then. And with 4-stroke engines, you cannot expect an increase in performance as big as you know it from 2-stroke tuning. Nevertheless, this exhaust is a good alternative to the very low quality original exhausts made in China. This is so far the only exhaust system for this vehicle with E-mark.

siis tuo teksti lukee putken yhteydessä ku painaa more

31.5.2008 10:14

Ei nyt tollaista tohon hintaan kukaan jaksa tilata. Minä jos tilasin jonkun teharin niin vain sen takia koska se on hienoo, joku yasunin kromi 2:lla änkkärillä vois olla ihan siisti.

1.6.2008 10:24

Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...

1.6.2008 11:39

shoke kirjoitti:Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...


Huh huh... kyllä nyt kaikki täällä tietää sen =), minä tarviin teharin vain Kauneuden takia!

2.6.2008 17:08

kurtzu kirjoitti:ei taida olla tosta putkesta mitään tehollista hyötyä.. lue alla oleva teksi tarkkaa

The exhaust has a CE-mark and can be used legally on public roads. Contrary to the original exhaust, the diameter of the manifold has been visibly increased which leads to a boost in power. The exhaust is restricted by means of a reduction washer in the manifold, the way you know it from 2-stroke exhaust. However, this restrictor doesn't have much consequence for 50cc engines. If you are using a bigger cylinder, removing the restrictor does pay off, though. Remember that the operating licence will expire then. And with 4-stroke engines, you cannot expect an increase in performance as big as you know it from 2-stroke tuning. Nevertheless, this exhaust is a good alternative to the very low quality original exhausts made in China. This is so far the only exhaust system for this vehicle with E-mark.

siis tuo teksti lukee putken yhteydessä ku painaa more


auttaa se ku se on suora putki ja se tuo nelarissa vääntöö ja tehoo lisää ei se huippuja kai paljoo tuo mut jaksaa mennä paremmin:)

2.6.2008 19:11

Hola,
Oisko kellään antaa infoa s8:n sopivista tavaraboxeista.
Tai yleensäkin kiinnitysmekanismista ei kymcon boxeille, vaatiiko katteiden poraamisia tms. operaatioita ?

3.6.2008 12:51

Gide kirjoitti:Hola,
Oisko kellään antaa infoa s8:n sopivista tavaraboxeista.
Tai yleensäkin kiinnitysmekanismista ei kymcon boxeille, vaatiiko katteiden poraamisia tms. operaatioita ?


Ei tarvii porata mitään. -_-

3.6.2008 14:51

Kasista katkes eilen jalka :D

3.6.2008 17:00

mugen kirjoitti:Kasista katkes eilen jalka :D


Sivu vai keskituki?

3.6.2008 18:52

Keskituki. Toinen puoli lähti siitä mistä mistä polkastaan.

Vaikka ei hitsauksen kohalta katkennu niin silti oli koko jalka ihan paskasti hitsattu. Esim. rauta oli sulanu hitsauksen kohalta.. Ihan perus kiinahitsaukset :D

3.6.2008 19:19

Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.

3.6.2008 20:19

Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


ei ainakaa kaverin kymco huuda 6g rullilla ja rajattomalla holkilla jua rajattomalla cdi:iillä.

3.6.2008 20:48

Miten sitä suutinta vaihdetaan ku se kaasarin ei saa irti siit ja siel on helvetisti tavaraa sen ympärillä vai mitenköhän sen saa vaihdettu ja mistä saa suuttimen ja mikä koko pitäisi olla??