5.3.2007 0:08
5.3.2007 13:01
aa joo anteeksi, erilaiset mutta en tiennyt onko sulla silver sportti vai normi vai mikä. No veikkaisin kuvastasi päätellen että se on siitä lokarin "pohjasta" kiinni siinä t-haarukassa tai jotenkin näin. tarkasta seTumba kirjoitti:Tuo kiinnitys näyttää molemmissa samanlaiselta, joten tarvii tässä vähän tutkia sitä sitten
5.3.2007 18:49
5.3.2007 18:54
5.3.2007 19:43
Alumiini palasta, sitä on helppo väännellä ja muokkaillaTumba kirjoitti:kertokaapas te mitä pidikettä ootte käyttäneet, kun ootte varikoppaan kilven kiini pistänyt?
8.3.2007 17:18
_nikko kirjoitti:^GeeTee^ kirjoitti:Nyt tarvisin apua semmosessa asiassa että mistä mahtaisi saada kampiakselin vivaan? skatterilta ja muista suomalaisista paikoista on kysytty mutta mistään ei löydy uutta eikä käytettyä. olisin erittäin kiitollinen jos joku laittaisi esim linkin jollekkin sivustolle mistä niitä saa
Siinä nyt yksi, mutta tuolla sivustolla on monta muutakin mistä valita.
18.3.2007 17:57
18.3.2007 21:21
18.3.2007 21:28
1. Kaikki mopot 45km/h vakiona oikeaa nopeutta.op2 kirjoitti:Niin sitä tässä vaan että haluaisin kysyä paria kysymystä koskien peugeot vivacity sportlineä kun olen ostamassa kyseistä vehjettä
huipparit vakiona ?
onko kestänyt hyvin ?
onko laite ylipäätänsä hyvä ostos ?
kestääkö pientä laittoa ?
yleensäkin miten kaikki kulutus osat ovat kestäneet ettei mene omaisuus korjaamiseen ?
19.3.2007 17:19
20.3.2007 16:35
20.3.2007 17:04
juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..
21.3.2007 19:17
-JeSu- kirjoitti:juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..
kaasuttimen säädöt.
21.3.2007 22:17
Puhista kaasari ja tsekkaa että saa bensaa.juippi91 kirjoitti:-JeSu- kirjoitti:juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..
kaasuttimen säädöt.
ei se ny säädöis oo jos ennenkin on toiminu hyvin samoilla säädöillä
22.3.2007 0:45