1.12.2009 21:36
1.12.2009 22:24
JonTeere kirjoitti:Taidan tyytyä siihen, että ostan isomman suuttimen, että kone toimisi kunnolla ja kevyemmät rullat. 6g rullat ja 90 suutin vai?
Vai onko suutin liian iso kun tuolla edellisissä ketjuissa höpistiin, että vakioilmanputsarilla saadaan liian vähän ilmaa koska se on kuristettu? Onko siinä kuristuksia ja kannatteeko ne poistaa?
3.12.2009 23:36
JonTeere kirjoitti:Taidan tyytyä siihen, että ostan isomman suuttimen, että kone toimisi kunnolla ja kevyemmät rullat. 6g rullat ja 90 suutin vai?
Vai onko suutin liian iso kun tuolla edellisissä ketjuissa höpistiin, että vakioilmanputsarilla saadaan liian vähän ilmaa koska se on kuristettu? Onko siinä kuristuksia ja kannatteeko ne poistaa?
Ja jos joku vielä viittis linkittää johonkin halpaan kauppaan esim. EasyPartsiin semmoset mitkä kannattee ostaa.
5.12.2009 23:28
6.12.2009 0:35
kkonari kirjoitti:Tuli tossa haettua 2 x -06 agia hintaan 600e yhteensä. Tossa nyt ruuvailin kuraläppää ja muuta irti ja kävin vähän lenkkiä heittämässä ja kyllähän se laiska on Eli kulki ihan hyvin jonkun 55 mutta kiihtyy kyllä ihan vitun hitaaasti jos vertaa speedfigth2seen.. onhan se 2tahti mutta silti.. Mitäköhän tolle kannatas tehä että kiihtys paremmin? ja mitäköhän kureja näissä mahtaa olla?
6.12.2009 17:55
6.12.2009 19:18
6.12.2009 22:05
kkonari kirjoitti:Lähinnä kiinostas saada toi kiihtyy tolla on nyt ajettu se vajaa 8k ja rullien ja näiden kunnosta ei oo mitään hajua että varmaan kannatas tarkistella niiden kunto. Jos ne nyt on vaihtokunnossa niin kannattaako sinne iskee painavempaa vai kevyempää että jaksaa lähtee paremin liiikkeelle?
7.12.2009 0:23
Topler kirjoitti:kkonari kirjoitti:Lähinnä kiinostas saada toi kiihtyy tolla on nyt ajettu se vajaa 8k ja rullien ja näiden kunnosta ei oo mitään hajua että varmaan kannatas tarkistella niiden kunto. Jos ne nyt on vaihtokunnossa niin kannattaako sinne iskee painavempaa vai kevyempää että jaksaa lähtee paremin liiikkeelle?
No vähän vaikee sanoa, että "raskaampaa vai kevyempää" kun ei tiedä, mitkä rullat siellä on?
6g-6.5g rullat on todettu hyviksi.(Itse käytin 6g).
9.12.2009 14:33
16.12.2009 23:01
Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.
17.12.2009 22:19
kkonari kirjoitti:Onko tässä cdikurin poisto-ohje?Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.
Ja kuritonta holkki saa ainoastaan maahantuojalta? kun pika tarkistellu ei ainaskaan suomalaisista kaupoista tuntunut löytyvän. Tietysti jos jollakin on tarjota käytettyä niin yvtä vain
17.12.2009 22:58
kkonari kirjoitti:Onko tässä cdikurin poisto-ohje?Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.
Ja kuritonta holkki saa ainoastaan maahantuojalta? kun pika tarkistellu ei ainaskaan suomalaisista kaupoista tuntunut löytyvän. Tietysti jos jollakin on tarjota käytettyä niin yvtä vain
18.12.2009 16:43
Kipnoob kirjoitti:Taitanee olla uusenduroiden kiekkarajottimen poisto-ohje. Ageissa siis se CDI-boksi tosiaan akun vieressä jalkatilassa. Ja prikatonta holkkia saa maahantuojilta suht halvalla. Toki itse suosittelen multivarin ostoa, kun mukana tulee holkki ja muut säädöt.
22.12.2009 20:04
Topler kirjoitti:Pikemminkin suht kalliilla sen holkin saa Mascolta kun itsellä maksoi muinoin n.40€ se holkki(ellei sen hinta oo sitten pudonnut kuin lehmän häntä).
Mulla taitaakin olla oma suora holkki tuolla hyllyllä pölyyntymässä. 15€ lähtee, että ei muuta kuin yv:tä tulemaan(vastaanottaja maksaa postikulut).