Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
25.4.2010 11:54
eli onko toi soliferin xtr50 export aivan paska.. ku sain just tietää et mulle tollane hommattii
mut ainaki aiva vitun ruma menopeli ja mitäny kaveril oli samanlaine nii kulki hikisesti 32 km/h suoral ja ylämäes hiity mukavasti et kulki vaan 15km/h. et onko oikeesti aivan paska?
25.4.2010 12:28
en nyt sanoisi että ihan paska, mutta ruma ainakin
itse olen yrittänyt saadaa tästä näppärämmän näköistä pienellä budjetilla ja ihan hyvin se onnistuu. minulla tämä kulkee jyrkkään ylämäkeen sen noin 30km/h ja tasasella mittari näyttää 65km/h ympäriltä riipuen tuulesta. Alamäkeen tämä menee +70km/h ja 80km/h jos painaa kaasu auki loppuun saakka. minähän puhun nyt soliferin mittarin lukemista mikä on ihan toista oikeitten lukemien kanssa eli voisi nyt veikata että alamäkeen sen 70km/h on ihan maksimi oikea nopeus kun olen vaihtanut rullat (5g) ja valk. vp jousi sekä piperi ja suutin
25.4.2010 13:06
Onhan tämmä ruma kuin tukiainen, mutta minulla kulki ihan hyvin. Mittariin kulki 100% vakiona sen 80km/h, testattiin vielä gepsiin, niin meni sen 70km/h, tämä siis tasaisella.
Syksyllä kun ei vielä ollut isompaa sylkkää, kulki jyrkkään mäkeen sen 40km/h mittarinopeutta ja kiihtyi hyvin (pientä viriä kiinni). Pitää jossain vaiheessa pistää tuo ajokuntoon ja kokeilla miten kulkee.
25.4.2010 13:08
Osaiskos joku sanoa, että paljon kulkee oikeeta, kun mittari näyttää 65?
Poliisin pelossa, niin pitää jotenki kokeilla rajottaa tätä.
25.4.2010 13:20
tarviko joku täällä sollen konetta? mulla ois nyt koko solifer osina, kaikkee löytyy.
25.4.2010 14:08
millanen toi sun koropalas on siinä ?
25.4.2010 14:20
|JannE_ kirjoitti:millanen toi sun koropalas on siinä ?
se on hitsattu runkoon kiinni
25.4.2010 14:30
>Tuxxu< kirjoitti:Osaiskos joku sanoa, että paljon kulkee oikeeta, kun mittari näyttää 65?
Poliisin pelossa, niin pitää jotenki kokeilla rajottaa tätä.
Suhteellisen yksilöllistä tuo mittarin valehtelu, minulla valehteli vain noin 10-15km/h mittarin loppupuolella.
26.4.2010 17:22
itse kun ajoin vähän päälle 50km/h mittariin niin nopeustutka näytti 42-45km/h
26.4.2010 18:24
Auttakaa joku! viime kesänä ei lähteny käyntiin, sytytyspoksi vaihdettiin, samoin tulppa ei vaikutusta. nyt vaihdettiin sytytyspuola ku tulppa ei saa juuri minkäänlaista kipinää. mitä neuvoksi! mikä tekee kun ei tuo tulppa saa kipinää ? menee hermot pikkuhiljaa.
asiasta toiseen: mulla kulki ekana vuonna max. 50 ja tokana kesänä alamäkeen 70+ mittarin mukaan. suoralla jos ei tuule ja saa pienen alamäen avituksena meni 55-60. mut loppukesästä kulki aina 2km jotain 30km ja sit vasta rupes "kiihtymään" tuohon 55. ei virityksiä.. se riippuu päivästä mutta mäet ottaa tiukille ja tuuli.
26.4.2010 20:31
kermaviili kirjoitti:Auttakaa joku! viime kesänä ei lähteny käyntiin, sytytyspoksi vaihdettiin, samoin tulppa ei vaikutusta. nyt vaihdettiin sytytyspuola ku tulppa ei saa juuri minkäänlaista kipinää. mitä neuvoksi! mikä tekee kun ei tuo tulppa saa kipinää ? menee hermot pikkuhiljaa.
asiasta toiseen: mulla kulki ekana vuonna max. 50 ja tokana kesänä alamäkeen 70+ mittarin mukaan. suoralla jos ei tuule ja saa pienen alamäen avituksena meni 55-60. mut loppukesästä kulki aina 2km jotain 30km ja sit vasta rupes "kiihtymään" tuohon 55. ei virityksiä.. se riippuu päivästä mutta mäet ottaa tiukille ja tuuli.
Suosittelen että myyt osina koko rollaattorin
no ei vaiskaan, katoppa mitenkä maadoitukset on, onko johdot kuoleentunut.
2.5.2010 22:42
Onko muilla ollu tällästä ongelmaa että bensatankin korkki lähtis iteksee aukeemaa?
Itelleni käy aina niin ja kanttaillessa vuotaa pirusti jos on täys tankki
2.5.2010 23:53
>Tuxxu< kirjoitti:Onko muilla ollu tällästä ongelmaa että bensatankin korkki lähtis iteksee aukeemaa?
Itelleni käy aina niin ja kanttaillessa vuotaa pirusti jos on täys tankki
Ei ole, on aika tiivis ja on joskus tiukassakin.
3.5.2010 7:42
et ole ajatellut ostaa uutta korkkia ?
3.5.2010 20:24
En ole meinannut, enkä aio. Rahaa tähän roskaan en laita enää kuin 5€ (uus tulppa
)
Kevari nähkääs hankittu, ja siihen pitää ne rahat jättää