5.8.2011 16:03
Huoh..Jos olen 6 vuotta ollut 2tahti vehkeiden kans tekemisissä niin miksi puhuisin paskaa täällä? voisit itse ensin tutustua 2tahti moottorin toiminta periaatteeseen oli kaasari tai ruiskuvehe.Dementikko kirjoitti:Ei kyl toimi, tuskin puhut omasta kokemuksestas.
5.8.2011 16:11
Champion RG6YCA.-KK- kirjoitti:Mikä tulppa on vuoden -06 PureJetissä? Googletin, mutten löytänyt ja manuaali ei mulla tohon oo. Pätkii kylmänä, joten tarvitsis ostaa uus tulppa ja vaihto sujuu nopeemmin, jos on vanhaa tulppaa irrottaessa jo uus hyllyllä odottamassa. Muuten eihä huoltokirjassa oo ekan 5000 kilometrin aikana muita huoltoja, kuin sisäänajohuolto ja sitten se 5000 km huolto?
5.8.2011 16:20
-KK- kirjoitti:Mikä tulppa on vuoden -06 PureJetissä? ... Muuten eihä huoltokirjassa oo ekan 5000 kilometrin aikana muita huoltoja, kuin sisäänajohuolto ja sitten se 5000 km huolto?
5.8.2011 20:13
Axu- kirjoitti:Huoh..Jos olen 6 vuotta ollut 2tahti vehkeiden kans tekemisissä niin miksi puhuisin paskaa täällä? voisit itse ensin tutustua 2tahti moottorin toiminta periaatteeseen oli kaasari tai ruiskuvehe.Dementikko kirjoitti:Ei kyl toimi, tuskin puhut omasta kokemuksestas.
5.8.2011 20:30
Tähän en osaa varmaa vastausta sanoa, mutta epäilisin että ei ole tarjolla niin tehokasta sylinteriä jotta tarvitsisi parempaa putkea. Tosin itselläni toimi ruiskumallin sylinteri kaasari muutoksen jälkeen joten miksei toimisi myös päin vastoin? kunhan on sylinterin malli sopiva kanteen nähden.Dementikko kirjoitti: en sit tiiä miksei esim. S-A myy sit ruiskuihin S6:n putkia eikä oikein kellään oo niitä vaan esim. Leovince ZX?
6.8.2011 16:38
6.8.2011 19:27
Jos ei lämpöanturilla korjaannu, niin tsekkaa "ruiskumoduuli" (en muista oikeata nimeä) joka on kannessa kiini ja suihkusuuttimesta O-renkaat.. Jos käy laihalla niin voit kokeilla vaihtaa "ruiskumoduulista" bensakupin isompaan versioon, jota saa esim. polinin 70cc sarjan mukana.. En takaa sitä että häviäis oireet mutta tästä on hyvä aloittaan.gillie kirjoitti:Mistä alkaisin vikaa etsimään? Itse aloin epäilemään tuota moottorin lämpöanturia kun tutkin tuon ruiskun ohjauskaaviota mutta onko mitään ideoita muilla Purejet omistajilla? Kiitokset!
EDIT: lisäystä vielä sen verran että käynnistymistä helpottaa kun antaa hieman kaasua startatessa eli vaikuttaa liian laihalta seokselta/bensanpuutteelta?
6.8.2011 19:51
6.8.2011 21:05
Juuri sitä suutinta joka tulee kanteen ja palotilaan.. itselläni tahtoi olla O-renkaat kulutustavaraa malossin 70cc setin kans, olivat hinkkautuneet poikki aina. .Toinen vaihtoehto on tuossa käynnistysongelmassa niin perinteinen kuin imuvuoto jossain ..Käy kokeilemassa vakio eculla ajamassa ja jos on samat oireet kuin ennenkin niin silloin ei ole ainakaan malossin ecussa vikaa..gillie kirjoitti:Tarkoitatko suihkusuuttimella juuri tuota ilmasuutinta kannessa?.. O-renkaat näyttivät ehjiltä ja uusia ei ollut saatavilla siihen hätään eli vanhoilla meni kiinni. Joten mahdollista että olisivat vaurioituneet. Jossain neuvottiin vaihtamaan myös se renkula (nailon?) siitä o-renkaiden yläpuolelta. Ihme ettei noita tule tuon sarjan mukana jos ovat roskiskamaa yhden irroituksen jälkeen..
Saakohan tuota Polinin bensakuppia irrallaan..ja kuiten toimi jonkun aikaa, luulisi että samantien olisi kiukutellut.
6.8.2011 21:09
6.8.2011 21:10
6.8.2011 21:25
6.8.2011 21:35
8.8.2011 20:53
10.8.2011 12:27