Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.12.2008 0:49

Auttaisiko kisasoftalliseen ostaa 7g rullat ja valkoisetkytkinjouset? Kun jollain ulkomaalaisella foorumilla joku sanoi "täysteho" ditechissä olevan vakiona 7g rullat? 8o

30.12.2008 12:44

FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.


Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.

4.1.2009 15:02

ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.

4.1.2009 17:17

soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.

4.1.2009 19:42

Vauhtiviivatarra kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.


no kyllä startti pyörii nopeeta ku latasin akun. en tiiä et mikähän siinä on ku välissä pikkusen yrittää mut ei lähe käyntiin. aattelin kokeilla uutta tulppaa. ja vähän paska homma ku ei oo lämmintä tallia missä säilyttää mopoa. :itku:

4.1.2009 22:34

soliferimies kirjoitti:
Vauhtiviivatarra kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.


no kyllä startti pyörii nopeeta ku latasin akun. en tiiä et mikähän siinä on ku välissä pikkusen yrittää mut ei lähe käyntiin. aattelin kokeilla uutta tulppaa. ja vähän paska homma ku ei oo lämmintä tallia missä säilyttää mopoa. :itku:


noniin lähti heti käyntiin ku laitoin uuen tulpan ;) pitäs vaan uus akku laittaa ku purkaa virran niin nopeeta

4.1.2009 22:36

Jusu. kirjoitti:
FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.


Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.


no mä ostin ditekin ku sillä oli ajettu 19 000km. nyt on mittarissa 25 000 eikä oo mäntää tarvinnu vaihtaa ;)jotain pikkuvikoja kuten tulppia, bensaletku, ja muuta pientä ;)

5.1.2009 12:40

soliferimies kirjoitti:
Jusu. kirjoitti:
FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.


Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.


no mä ostin ditekin ku sillä oli ajettu 19 000km. nyt on mittarissa 25 000 eikä oo mäntää tarvinnu vaihtaa ;)jotain pikkuvikoja kuten tulppia, bensaletku, ja muuta pientä ;)


Sillon ku ostin ton mun ditechin niin sillä oli ajettu 8000km ja on nyt 3 kertaa pytty porautettu ja mäntä vaihettu. :D

5.1.2009 13:28

ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa :paha:

6.1.2009 2:00

mitkä kytkin ja vp jouset teillä on ollu teharin kanssa, ja mitkä olis parhaat?

6.1.2009 23:03

soliferimies kirjoitti:ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa :paha:


tottahan ny noita osaa korjata niinku muitaki :) ei mun mielestä vaikeeta..

7.1.2009 16:23

Tony92 kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa :paha:


tottahan ny noita osaa korjata niinku muitaki :) ei mun mielestä vaikeeta..


no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä :D ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota :D

7.1.2009 17:12

soliferimies kirjoitti:no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä :D ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota :D


Niin ja varaosat on ditechiin helvetisti kalliimpia kuin vaikka peeveeseen..

7.1.2009 19:20

Jusu. kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä :D ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota :D


Niin ja varaosat on ditechiin helvetisti kalliimpia kuin vaikka peeveeseen..


joo oon kyllä huomannu :| pikku pätkä pensapumpun letkua makso motormanilla 24 euroo :( ois ennemmin voinu ostaa kontin kaljaa :D

7.1.2009 19:33

Ostakaa nyt ihmeessä toi Laser multa pois! Halvalla lähtee, vaikka ens kesäksi!
http://www.mototalli.net/73939