Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.10.2008 14:46

metko kirjoitti:onks siin sit jotai huonoi puolii että miks se on otettu pois. onks se tehokkaampi ku tää normi?
TSDI malleissa oli todella paljon vikoja ja eivät oikein tainnut talvella toimia. :I Tehoista en osaa sitten sanoa..

2.10.2008 14:57

54M1 kirjoitti:Mites teillä on nää ruisku jetforcet toiminu? Koko ajan rikki? Jostain muistelen lukeneeni että vikoja olis aika runsaasti 8o


Itellä oli ruisku jetti vielä tossa kuukaus sitten, ajelin sillä n.8000km eikä ainuttakaan vikaa :D Kaasuvaijeri meni poikki, mutta sekin katkeaa kun on katketakseen. Ja itelläkin oli tuo prikan korotus systeemi, heitin 4 prikkaa joka suulle niin gps näytti tasan 65. Ja ite päästelin koko talven läpi, ja toimi ku unelma!
Oli kyllä luotettava peli ei voi muuta sanoa. :roll:

2.10.2008 20:10

|tomi| kirjoitti:
metko kirjoitti:eiks tässä skobassa siis oo surasuihkutus


Eipä ole kaikissa malleissa. Varmastikkin vie kaasutinkoneella sen 5l/100km, massaa on sen verran ja eivät Peugeotilla ilmeisesti ole panostaneet taloudellisuuteen tuota konetta suunniteltaessa.

Suorasuihkumalli onkin sitten todella pieniruokainen, sillä pääsee jopa 2,5l/100km kulutukseen taajama-alueellakin 8)


Ei varmasti vie, mulla ollu toi mopo ja ei syö lähellekkään 5 litraa satasella, mitä toi Derbi GP1 söi aikanaan.

2.10.2008 20:44

Jos leikka hukkaputken pois tästä moposto ni miten vaikuttaa kiihtyyyteen ja nopeuteen

2.10.2008 21:56

metko kirjoitti:Jos leikka hukkaputken pois tästä moposto ni miten vaikuttaa kiihtyyyteen ja nopeuteen
Tuskimpa kovin kummosta tehoa tulee.. ;D Ja vakioputkea en menisi sinuna pilaamaan, sillä se muistaakseni maksaa 240e uutena. Teharia vaan suoraan kiinni, ette uskokkaan miltä tuntui laserin kanssa lähteä ensimmäistä kertaa liikenteeseen vakioputken jälkeen. ;)

3.10.2008 8:44

no kyl sitä voi koekilla koska sen saa ruuvaamal pois ja takas

3.10.2008 14:15

Doodi, oma jetti taas kunossa :) Nyt vaan sellaset 500km sisäänajoa.

3.10.2008 14:17

Moottorin luonne on jokseenkin kivempi kurittomana kuin teharin kanssa 8)

4.10.2008 9:45

|tomi| kirjoitti:Moottorin luonne on jokseenkin kivempi kurittomana kuin teharin kanssa 8)
Teharin kanssa välillä aika ärsyttävä ajaa, jos haluaisi kiihdyttää hiljaa, niin vetää kuitenkin kauhean piikin, oli sitten pintakaasu tai täyskaasu. Mutta en kuitenkaan teharia enää ikinä vakioputkeen haluisi vaihtaa ;)

5.10.2008 12:30

Peugeotin sivuilla ilmotetaan tehoks 3.6kw. Onko tämä siis se kuristettu teho vai kuristamaton?

9.10.2008 15:29

metko kirjoitti:Peugeotin sivuilla ilmotetaan tehoks 3.6kw. Onko tämä siis se kuristettu teho vai kuristamaton?
teho on kuristettu mutta ei siitä irtoa enempää kuristamattomanakaan koska rajoittaa siis variprikalla ja hukkiksella ainoastaan ja varin prikan poisto tuo vaan lisää huippunopeutta ja hukkis jonkun räkäsen 0.1hp eli siis kuri/TT on samat tehot. Vittu nyt ollu yli kk skode huollossa ja vieläkään kuulunu mitään -,- taisin valita väärän merkin.

jet force

9.10.2008 15:53

kuule simonen veitkö sen linnan koneeseen huoltoon? jos veit niin kaverilla meni 2kk siellä huolossa ja sit vielä tilas vääriä osia:D

12.10.2008 18:22

-Roope- kirjoitti:kuule simonen veitkö sen linnan koneeseen huoltoon? jos veit niin kaverilla meni 2kk siellä huolossa ja sit vielä tilas vääriä osia:D
vein ja täytyy sanoa että en enään ikinä sieltä osta mitään. toivottavasti huomenna sais ajoon :D

Katteet

12.10.2008 18:59

mistäköhän mahtaa saada katteita kyseiseen malliin?

12.10.2008 21:10

Aksu13 kirjoitti:mistäköhän mahtaa saada katteita kyseiseen malliin?


Maahantuojalta. Multakin löytyy joitakin (harvoja) muoveja vielä Jettiin, yv:tä jos kiinnostaa.