29.3.2010 21:17
29.3.2010 22:05
2.4.2010 20:52
4.4.2010 15:53
4.4.2010 16:10
paska.kasa kirjoitti:Tosta tulee kyllä härskin näkönen vehe
4.4.2010 16:24
Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
4.4.2010 16:47
karkulainen kirjoitti:Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
Minkä pyttyä?
Mikä kansi, nokka, sopiiko nokkaketju jne? Kerropa lisää tuosta kovin uhkarohkeasta sydämensiirrosta.
Mites pinnapulttien paikat ja lohkot yleensäkin?
Männän halkaisija pitäisi tuolla iskunpituudella olla 62.23mm.
5.4.2010 16:28
5.4.2010 17:41
5.4.2010 18:15
Allu266 kirjoitti:Ei liene oikein, että takajarrua painaessa jarruvalo ei syty? Etujarrulla syttyy.
6.4.2010 20:25
6.4.2010 21:17
>Tuxxu< kirjoitti:Alko posliinit ratsaamaan mopoja täällä (oma solikka kulkee 60++), niin mikähän olis paras ja helpoin kuristus minkä tohon ehtii huomenna väsästä? Vinkkejä kaasukurin tekoon?
6.4.2010 21:22
>Tuxxu< kirjoitti:Alko posliinit ratsaamaan mopoja täällä (oma solikka kulkee 60++), niin mikähän olis paras ja helpoin kuristus minkä tohon ehtii huomenna väsästä? Vinkkejä kaasukurin tekoon?
6.4.2010 21:50
karkulainen kirjoitti:>Tuxxu< kirjoitti:Alko posliinit ratsaamaan mopoja täällä (oma solikka kulkee 60++), niin mikähän olis paras ja helpoin kuristus minkä tohon ehtii huomenna väsästä? Vinkkejä kaasukurin tekoon?
Kaasarin kannen alle samanlainen tappi kuin vakiona.
6.4.2010 23:15