19.5.2010 10:09
20.5.2010 12:58
20.5.2010 13:45
Pearl kirjoitti:Mistäs sais CDI boksin -08 vuosimallin baotian skootteriin? 6 johtoo siihen tulee, samalla liittimellä.
Nettikaupoissa on näihin kiinanvehkeisiin niin helvetisti noita bokseja, ei oikeen tiedä..
Sähköt ainakin pätkii ajossa paljon, testaa nyt uudella cdi boksilla..
20.5.2010 23:49
Henkka13 kirjoitti:Juu eli tuli ostettua tollanen DF50QT-6 mallia oleva 05 daifo / sanremo ( rek. otteessa daifo DF50QT-6, mut katteissa lukee san remo)
Tääl lukee:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1771829
et tos ois joku liikerajotin ruuvi kaasarin oikeella puolella? Eli siis kaasuvaijerissa..?
onko vaikea poistaa? kukaan koskaa joutunut tällästä tekemään omaansa?
kulkee pitkällä suoralla mittariin lähemmäs 70, mut siis todellakin _pitkällä_ suoralla ja ylämäkiin ei oikein kulje paljon mitään.. kaasu on helvetin lyhyt, eli toi saattas kuulostaa ihan maholliselta toi kaasarin oikealla puolella oleva rajoitinruuvi?
Neuvoja?
NIi ja tuoko se putken pään pois ottaminen ja reiän isontaminen tehoja ollenkaan?
21.5.2010 0:20
karkulainen kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mistäs sais CDI boksin -08 vuosimallin baotian skootteriin? 6 johtoo siihen tulee, samalla liittimellä.
Nettikaupoissa on näihin kiinanvehkeisiin niin helvetisti noita bokseja, ei oikeen tiedä..
Sähköt ainakin pätkii ajossa paljon, testaa nyt uudella cdi boksilla..
Siis sellainen missä on ne 6 nastaa yhdessä ("yksinapainen")?
Löytyy mistä vain, vaikka Scatterilta, minulla on yksi ylimääräinen toimiva CDI, mtta se on kaksinapainen.
21.5.2010 12:14
21.5.2010 13:44
Pearl kirjoitti:No siis oon tetissä ja siel on yks tällane vekotin korjattavana.. Pomo anto mulle vähän niinku hommaks ettiä mis tollasia myytäs.. Nojoo siis yks napanen se on.. Yks liitin siihen vaan tulee. Liittimessä 6 johtoo.
24.5.2010 0:08
jarppa91 kirjoitti:Ei näytä Futeskalla olevan enää kiinnostusta tien päälle
Kirjoittelinki jo aiemmin tänne että kipinä hukassa. Kipuna on edelleen hukassa vaikka seuraavanlaista on tehty:
Uusi tulppa, uusi tulpanhattu, uusi tulpanjohto, puolaa kokeiltu kaverilta lainaan (moottoripyörästäkin ja samanlaisestakin kamppeesta), Staattori ja vauhtipyörä vaihdettu, cdi-boksiakin kokeiltu kaverilta, liitokset kokeiltu läpi ja valokynällä stekkailtu. Sivujalan tappokatkaisija toimii ja virtalukkokin pitäs toimia. Akkukin on useampaan otteeseen ladattu ja vaihdettukin. Antaa pyörittää sähköstartilta. Kaikki sähköt toimii mikkä toimii akun kautta, mut silläpä ei suuremmin oo merkitystä tuon kipinän kannalta. Onko tässä kohta enää vaihtoehtojakaan missä vika vois piillä?
24.5.2010 3:18
24.5.2010 14:12
Harge kirjoitti:jarppa91 kirjoitti:Ei näytä Futeskalla olevan enää kiinnostusta tien päälle
Kirjoittelinki jo aiemmin tänne että kipinä hukassa. Kipuna on edelleen hukassa vaikka seuraavanlaista on tehty:
Uusi tulppa, uusi tulpanhattu, uusi tulpanjohto, puolaa kokeiltu kaverilta lainaan (moottoripyörästäkin ja samanlaisestakin kamppeesta), Staattori ja vauhtipyörä vaihdettu, cdi-boksiakin kokeiltu kaverilta, liitokset kokeiltu läpi ja valokynällä stekkailtu. Sivujalan tappokatkaisija toimii ja virtalukkokin pitäs toimia. Akkukin on useampaan otteeseen ladattu ja vaihdettukin. Antaa pyörittää sähköstartilta. Kaikki sähköt toimii mikkä toimii akun kautta, mut silläpä ei suuremmin oo merkitystä tuon kipinän kannalta. Onko tässä kohta enää vaihtoehtojakaan missä vika vois piillä?
Onhan maattojohto paikallaan mulla oli se ongelmana...
25.5.2010 17:47
26.5.2010 15:29
26.5.2010 16:17
27.5.2010 17:50