9.8.2008 23:34
10.8.2008 20:50
Pelkällä multivarilla pääset hyvällä tuurilla hieman alle 65, honda on variaattorista kuristettu. Joten teharia et oikeastaan kaipaa jos et 300€ halua maksaa. Pipercrossista et hyödy muutakun hyvät äänet, vakioputsari kelpaa noilla vireillä aivan hyvin. Malossin multivar, siinä sulle hyvä variaattori. Etsit tuolta easyparts.nl sivustolta.qwertasd kirjoitti:Juu eli nyt olis pikkunen syksy rojektin aika, eli pitäis piristää vähä skotua, koska pikkusisko kiskonu voimat pihalle. Eli 10000km ajettu. Vireinä katkaistu niitti. Nyt olen siis ajatellut ostaa teharin(mikä ois hyvä. Sitten variaattori on aivan loppu, mitä sinne pitäis ostaa uutta että alkais kulkee?(entiövareistapaskaakaan) Ja sitten lopuksi vielä ajattelin pistää pipercrossin kines nii mikä siihen olis hyvä suutin? (vakiokaasari)
Ajattelin että, vauhti vois rajottua kuitenkin, alle ton 65kmhm koska toisia 300e sakkoja ei haluta maksaa!
10.8.2008 22:17
Irkus kirjoitti:Pelkällä multivarilla pääset hyvällä tuurilla hieman alle 65, honda on variaattorista kuristettu. Joten teharia et oikeastaan kaipaa jos et 300€ halua maksaa. Pipercrossista et hyödy muutakun hyvät äänet, vakioputsari kelpaa noilla vireillä aivan hyvin. Malossin multivar, siinä sulle hyvä variaattori. Etsit tuolta easyparts.nl sivustolta.qwertasd kirjoitti:Juu eli nyt olis pikkunen syksy rojektin aika, eli pitäis piristää vähä skotua, koska pikkusisko kiskonu voimat pihalle. Eli 10000km ajettu. Vireinä katkaistu niitti. Nyt olen siis ajatellut ostaa teharin(mikä ois hyvä. Sitten variaattori on aivan loppu, mitä sinne pitäis ostaa uutta että alkais kulkee?(entiövareistapaskaakaan) Ja sitten lopuksi vielä ajattelin pistää pipercrossin kines nii mikä siihen olis hyvä suutin? (vakiokaasari)
Ajattelin että, vauhti vois rajottua kuitenkin, alle ton 65kmhm koska toisia 300e sakkoja ei haluta maksaa!
10.8.2008 23:19
10.8.2008 23:26
11.8.2008 0:32
12.8.2008 15:56
18.8.2008 22:24
19.8.2008 22:22
mikä ilmanputsari sul on? ja mikä suutin?Irkus kirjoitti:Vähän päivitystä. Sain pysyy siis tyhjäkäynnillä käynnissä. Välillä kerää kierroksia paikallaan kierrättäen kun eläin, ja välillä taas kuuluu se perus "vooooo" eikä tunnu nykivän minnekkään. Rupesin epäileen ettei se ookkaan imuvuoto, tilasin näin alustavasti uudet kytkinjouset. Suutinta suurentamalla saattais vika kanssa poistua, kaverin derbissä oli joskus ollu samantapasia ongelmia liian pienen suuttimen kanssa, oli sammunu eikä lähteny käyntiin hetkeen. Pitäiskö tilata suurempi suutin?
20.8.2008 7:13
20.8.2008 11:36
20.8.2008 13:10
Kuinka et voi tykätä perustehareiden ulkonäöstä!?! :O Nehän on just seksikkäitä..Morgoz kirjoitti:Onko kokemuksia tuollaisista tehoputkista: Leovince Sp3 4236 Honda X8r-S/X8r-X? Easypartsin sivuilta ainakin loytyy. En oikein tykkaa noitten perustehareiden ulkonaosta, ni tuollainen vois olla ihan jees vaihtoehto. Kuvauksen mukaan tehonlisays pitas olla merkittava.
20.8.2008 16:20
Irkus kirjoitti:Kuinka et voi tykätä perustehareiden ulkonäöstä!?! :O Nehän on just seksikkäitä..Morgoz kirjoitti:Onko kokemuksia tuollaisista tehoputkista: Leovince Sp3 4236 Honda X8r-S/X8r-X? Easypartsin sivuilta ainakin loytyy. En oikein tykkaa noitten perustehareiden ulkonaosta, ni tuollainen vois olla ihan jees vaihtoehto. Kuvauksen mukaan tehonlisays pitas olla merkittava.
Mitä nyt muistelisin englanninkielisiä X8R foorumeita lueskelleeni niin ihan hyvä "tehari".
21.8.2008 17:47
22.8.2008 13:44