Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

1.12.2007 12:22

Ei kellään sattuis oleen ylimäärästä vilkunkupua taakse oikeelle -06 vuosimalliin?

Yv:llä yhteyttä.

1.12.2007 13:41

elikkäs, kaverillani on gilera stalker vm.03, kyselisinki paria asiaa, ensinnäkin, minkä kokoinen vakiosuutin siinä on ja monen millin kierteellä, toiseksi, vakiorullien koko ja paino?

Kiitos!

E: rullien koon oon saanu jo selville selailemalla topiccia, eli 19x15,5 mm ja 6,5 gr, suutin #72 mutta vielä ku sais sen kierteen koon selville.

1.12.2007 23:05

Ostakaa osia gileraanne, kaikkea löytyy ;)

11.12.2007 13:19

Mistäs tästä paskalaitoksesta löytyy kurit?
Hukkaputki ja prikka?
Muita?

12.12.2007 19:19

Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?

12.12.2007 19:30

Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?


Kuulostaa imuvuodolta.

Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.

Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.

Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.

12.12.2007 19:59

Okeeii, iso kiitos tiedosta!

14.12.2007 16:47

Nyt olisi oiva viritys paketti halvalla myynnissä Vain 85¤ + postit! Pakettiin kuuluu Airsal t6 racing pytty 70cc 2kpl kansia 2kpl mäntiä toinen 0km ajettu ja toinen 900km ja kannen tiiviste ja tulppa eli pytyllä on ajettu 900km ja hyvässä hapessa, polin 2 paria hiilari läppiä piaggion vakio läppärunkoon (läpät ovat eripaksuiset), lila malossin vastapaine jousi, 22% kytkinjouset! Käy ainakin nuo kaikki Piaggion AC koneisiin! Nopeat syö hitaat! Eli siis vain 85¤. Yhteydenotta yv:llä.

HUOM! vakio kampura kestää tämän paketin hyvin vielä riippuu tietysti kuinka raiskattu peli on kyseessä.

15.12.2007 11:08

kuka tietäis jonkunlaisen purkaamon tms. mistä löytäis stalkkeriin takakatteet, siihe sen pienen katteen välii ja mittariston katteen..???..tuntuu olevan käytettynä aikalailla kiven alla..:(

15.12.2007 11:17

[jazga] kirjoitti:kuka tietäis jonkunlaisen purkaamon tms. mistä löytäis stalkkeriin takakatteet, siihe sen pienen katteen välii ja mittariston katteen..???..tuntuu olevan käytettynä aikalailla kiven alla..:(
multa löytyis ainakin jalkatilan kate, Mittariston kate eli ne mitkä tulee tankoon ja on siin mittarin ympärillä, vakio mittari ja muuta osaa stalkeriin. jos kiinnostaa niin jatketaan keskustelua yv:llä

15.12.2007 16:56

jarez kirjoitti:
Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?


Kuulostaa imuvuodolta.

Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.

Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.

Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.

Imukaula näytti ehjältä, ja ohan tolla vasta ajettu 2000km, et tuskin vielä on rapistunu.
tiivistepinnat oli kunnossa?
Ilmanputsari oli kans kunnolla kii.. =/

Voisko mikään muu olla..?

Toi niinku eka vähän aikaa toimii normaalisti ja sen jälkeen rupee temppuileen. vähän aikaa käy oudosti ja sitten sammuu, ja saa sen jälkeen hetken aikaa polkee käyntiin, jonka jälkeen ei voi antaa kaasua tai sammuu ja taas kohta taas rupee tyhjäkäynnillä kierrokset nouseen eikä kaasua voi kiertää puolta enempää...

15.12.2007 16:58

Jupeksi kirjoitti:
jarez kirjoitti:
Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?


Kuulostaa imuvuodolta.

Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.

Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.

Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.

Imukaula näytti ehjältä, ja ohan tolla vasta ajettu 2000km, et tuskin vielä on rapistunu.
tiivistepinnat oli kunnossa?
Ilmanputsari oli kans kunnolla kii.. =/

Voisko mikään muu olla..?

Toi niinku eka vähän aikaa toimii normaalisti ja sen jälkeen rupee temppuileen. vähän aikaa käy oudosti ja sitten sammuu, ja saa sen jälkeen hetken aikaa polkee käyntiin, jonka jälkeen ei voi antaa kaasua tai sammuu ja taas kohta taas rupee tyhjäkäynnillä kierrokset nouseen eikä kaasua voi kiertää puolta enempää...
laita ilmaruuvvia kiinni päin reilusti.

15.12.2007 17:37

pitää kokeilla kun ens kerran meen kattoon sitä...

19.12.2007 21:42

Eikös näissä kaikissa vuosmalleissa ole jonkinlainen kuristus alkukäyrässä? Kun kaveri väittää että ei sillä ole ollut kuristusta.

20.12.2007 8:52

Axll kirjoitti:Eikös näissä kaikissa vuosmalleissa ole jonkinlainen kuristus alkukäyrässä? Kun kaveri väittää että ei sillä ole ollut kuristusta.


Onhan siellä, jos on käytettynä ostetty niin se on voitu poistaa ;)