Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

19.3.2010 21:37

Nonniin, kohta pääsee ajeleen, ku sain änkän postista.. Pitää vaan toivoo, että se menis kunnolla kiinni, eikä olis pahemmin paskana (ei vuoda tjsp.. Käytettynä ostin...).

Kellään muuten ideoita, että minne kannattais laittaa ledinauhat kiinni? Keulaan menossa yks ja taakse yks, mutta ei jaksais sitä samaa vanhaa katteen sisään kiinnitystä laittaa..

19.3.2010 21:59

>Tuxxu< kirjoitti:Nonniin, kohta pääsee ajeleen, ku sain änkän postista.. Pitää vaan toivoo, että se menis kunnolla kiinni, eikä olis pahemmin paskana (ei vuoda tjsp.. Käytettynä ostin...).

Kellään muuten ideoita, että minne kannattais laittaa ledinauhat kiinni? Keulaan menossa yks ja taakse yks, mutta ei jaksais sitä samaa vanhaa katteen sisään kiinnitystä laittaa..

Penkin alle niin että näkee ottaa työkalut esille kun se levähtää pikkutielle kesken ilta-ajon. :lol:

19.3.2010 22:21

karkulainen kirjoitti:
>Tuxxu< kirjoitti:Nonniin, kohta pääsee ajeleen, ku sain änkän postista.. Pitää vaan toivoo, että se menis kunnolla kiinni, eikä olis pahemmin paskana (ei vuoda tjsp.. Käytettynä ostin...).

Penkin alle niin että näkee ottaa työkalut esille kun se levähtää pikkutielle kesken ilta-ajon. :lol:

Hyvä oli.. Paras vähään aikaan :D

Mutta meinailin ainakin toisen laittaa siihen penkin alle, siihen jalkatilaan, juuri sen penkin saranan alapuolelle... Vois sopiakin 8o
Ja sitten toinen johki keulaa, varmaaki tyylikkäästi johki pumppujen lähistölle..

Edit: Ei perkule, etuloksuun kiinni 8)

Sain muuten komeesti patentoituu tangonpehmusteen vakiostongaan kiinni. Pitää jossai vaiheessa laittaa galleriaan kuvaa.

20.3.2010 19:04

Mitkä piuhat pitää maadottaa? ei näistä ota selvääkää enää mitkä maadotetaa ja mitkä menee minnekkin.

E: Prkl, cdi boksi on kuollut :(

20.3.2010 20:40

Jepex kirjoitti:Mitkä piuhat pitää maadottaa? ei näistä ota selvääkää enää mitkä maadotetaa ja mitkä menee minnekkin.

Mulla on soliferin CDI ylimääräisenä. ;)

20.3.2010 20:51

karkulainen kirjoitti:
Jepex kirjoitti:Mitkä piuhat pitää maadottaa? ei näistä ota selvääkää enää mitkä maadotetaa ja mitkä menee minnekkin.

Mulla on soliferin CDI ylimääräisenä. ;)

Paljolla?

20.3.2010 22:13

Paljo tarjoat, paljoa en pyydä kuitenkaan. :D

Ihan toimiva on, jäi ylimääräiseksi kun vaihdoin sen sytytystä muuttavan (viri) CDI:n, testaan kuitenkin.

Jatkot YV:llä.

23.3.2010 19:50

Tänään alko ajokausi, ja ei kyllä ollut mitään ongelmia skootterin kanssa.. Ekaa kertaa käynnistäessä piti polkea, mutta muuten lähti sähköllä helposti käyntiin..

27.3.2010 15:04

Tänään hain uretaania ja vetäsin perän päälle, nyt oottelen että se kuivuu ja pääsee hiomaa muotoonsa. Sitten kuidut päälle.

Kuva

27.3.2010 15:40

kuvas ei näy.. mulle ainakaa :s

E: nonnih.. nyt näkyy..
Viimeksi muokannut Napoleon Dynamite päivämäärä 27.3.2010 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran

27.3.2010 16:08

>Tuxxu< kirjoitti:kuvas ei näy.. mulle ainakaa :s

Mulle näkyy. Tässä linkki kuvaan http://img84.imageshack.us/i/kuva0345.jpg/

27.3.2010 16:13

Kyllä se mulla toimii.
En rupea arvostelemaan muiden projuja, katsotaan sitten kun tämä on valmis.

27.3.2010 22:26

Lisää kuvia pepusta http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/495484/cat/55233

28.3.2010 15:00

Olkaahan nopeita;

http://www.virijavara.fi/shop/?133,82cc ... d-edition-

28.3.2010 22:16

Jos jollain on solikassaan 72cc niin voisi kertoa minulle että kauan siinä menee suunnilleen laittaa kiinni?
ja huomaako eron 50cc ja 72cc?
Huonoja/hyviä kokemuksia?