Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.5.2011 14:20
Vakiona on 53 suutin kokeilin 60 suuttimella ilman reikälevyä kulki vähän vähemmän kuin ennen laitoin 5 suuttimen takaisin ja booa puolenvälin jälkeen mikä vikana kun vaihdat suuttimen pitääkö jtn seos ruuvia säätää voiko leipoa apua!!
4.5.2011 16:55
Ei ton reikälevyn poistaminen aina tuo nopeutta lisää. Saattaa vääntää ihan inasen paremmin.
Jos sulla on nyt se levy takasin paikallaan ja 53 suutin (eli vakiosäädöt), niin ei _pitäisi_ tulla ongelmia. Tarkista tosiaan se ilmanputsarin kiinnitys, jos booaa. Jos sitten putsari kunnolla kiinni, ja vieläkin booaa, koklaa sillä 60 suuttimella ja katto mitä sanoo. Ei toi nyt vielä ihan kai leivo ainakaan?
4.5.2011 18:17
Säädin iso ruuvia en tiiä mikä se ees on alko pätkii ei meinaa lähtee käyntii ilmalevy paikallaan. kun laittaa ylipuolet kaasua nii moaa. Ei vuoda ilmanputsari
4.5.2011 18:38
Iso ruuvi, mitä voit käsin pyörittää, on tyhjäkäynti ruuvi. Jos sen säätää turhan isolle, stratti ei jaksa pyörittää konetta tarpeeksi nopeasti, eikä skootteri käynnisty.
Oma kyssäri nyt samaan: Mitäs tulppia porukka käytää näissä? Easyn kuvissa on NGK BR8ES ja itselle löivät vakiotulpan tilalle autotarvikeliikkeessä BR10ES:n?
5.5.2011 15:43
Ite käyttäny siitä välistä eli NGK BR9ES tulppaa ja hyvin toiminu säällä kuin säällä suosittelen
5.5.2011 16:43
oon yrittäny säätä tyhjäkäynti ruuvia eikä lähe siltikään käyntiin ele kerrataas prikaton nrg dd vaihoin 60 suuttimen ei menny yhtään lujempaa ilman ilmalevyä sit vaihoin 53 takas sitten kävi mut 5 tonnin jälkee mooasi etin vikaa keksin pyöritellä tyhjkäynti ruuvia ja nyt ei lähtenyt ollenkaan käyntiin lupas kaks kertaa ja akku tyhjeni mitä teen ps pitäisikö polkasu jalka palautua itsestään
5.5.2011 17:22
Onko kaasarin säädöissä jotain vikaa jos imee tankillisen ja pääsee huimat 80km vaan?
Vai missä vika?
5.5.2011 17:40
Täytyypä sitten hakea 9-arvonen tulppa, kun toi vanha ihan karstassa. Voiskohan muuten johtua vähän vääränlaisesta tulpasta tollanen?
mankipoika kirjoitti:oon yrittäny säätä tyhjäkäynti ruuvia eikä lähe siltikään käyntiin ele kerrataas prikaton nrg dd vaihoin 60 suuttimen ei menny yhtään lujempaa ilman ilmalevyä sit vaihoin 53 takas sitten kävi mut 5 tonnin jälkee mooasi etin vikaa keksin pyöritellä tyhjkäynti ruuvia ja nyt ei lähtenyt ollenkaan käyntiin lupas kaks kertaa ja akku tyhjeni mitä teen ps pitäisikö polkasu jalka palautua itsestään
Kiksin pitäis palautua ittestään. Kai laitoit samalla reikälevyn takasin, kun vaihdoit 53 suuttimen takasin?
Koitas samalla panostaa edes pikkuisen tohon kirjoitusasuun, aika vaikeselkoista tekstiä...Cobox kirjoitti:Onko kaasarin säädöissä jotain vikaa jos imee tankillisen ja pääsee huimat 80km vaan?
Vai missä vika?
Minkäslaiset säädöt sulla siellä on? Itsellä vakiolla menee noin 80 kilsaa, ennenkuin bensavalo syttyy.
5.5.2011 19:54
Nyt perkele toimii suutin tukossa ja 1 cm karstaa tulpassa kiitti kaikille avusta oli tärkeetä mulle
5.5.2011 19:57
No hyvä, että alko pelittään
7.5.2011 0:13
mittariston edessä on semmonen hieno lasi/pleksi miss lukee piaggio otin sen irti enkä saa takas ku kierteet on semmosia kumi juttuja nii tippu sinne sisään mitä teen et saan sen takasi? kitti jo etukätee
8.5.2011 0:55
haluisin kiihtyvyyttä kiihtyy ihan paskasti prikaton muuten vakio malli menee sen 70 vinguttamalla gpsään nii onks muita tapoija saada kiihtyvyyttä kun hukkikset tai ilmalevy ku kerran katoin putkeen nii se oli tosi ohut kun tuli moottorista ja sit paksuntui ja jos otan vaikka 1 hukksen nii pitääkö vaihtaa suutin käyko 60 suutin ps kun kiihyttää täyskaasulla skoba miettii hetken ja sitten vasta lähtee mutta jos lähet vähemmällä kaasulla ei mieti.
8.5.2011 19:05
Mikä ihme tuossa on...
Käy aivan hyvin ja tasasella liikkuu ihan hyvin mutta ylämäen tullessa vastaan hyytyy totaallisesti. Täydellinen koneremppa vasta tehty. Oisko kytkin,vp-, tai kytkinjouset kuluneet? APUA
8.5.2011 19:18
Vastapainejousi hyvin todennäköisesti kuoleentunut.
10.5.2011 21:56
mikäs nyt on piaggiossa kun lähtee kiihytämään niin mooa hetken eli kierrokset menevät 7 tonniin sit laskee 6 tonniin ja sit antaa vakio piikkiä ja menee normaalisti tulppa vaihettiin tänään eri merkkinen eri tekstit ja peräöljyt oisko liikaa peräöljyä vai suutin tukossa. Vakio suutin kiinni ei tehty muutakuin prikka pois ja ilmalevy vähän kolhiintunut voiko sekin vaikuttaa