Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

29.4.2010 8:02

Henkka13 kirjoitti:mikä tulppa näihin käy?

käy vissii sama kaikkiin fudeihin / zonereihin / yms..

ja voiko vaihtaa NGK:n tulpanhatun, menee suoraan?

Mene vaan liikkeeseen ja näytät vakio tulppaas ne antaa vastaavaan NGKn tulpan ja hatunkin :)

29.4.2010 15:57

Henkka13 kirjoitti:mikä tulppa näihin käy?

käy vissii sama kaikkiin fudeihin / zonereihin / yms..

ja voiko vaihtaa NGK:n tulpanhatun, menee suoraan?

Näihin menee NGK C7HSA tulppa ja tulpanhatuksi joku lyhyt jossa on mutka.

29.4.2010 19:21

Osia futee/muihi kinuihin http://www.motot.net/talli/osat/id9104/

skoba

1.5.2010 15:57

Eli mitäs jarrunestettä tälläsee kiinanskobaa pitäs laittaa, ku ei oo mitää ohjekirjaa mist vois kattoo ?

1.5.2010 16:17

olppe kirjoitti:Eli mitäs jarrunestettä tälläsee kiinanskobaa pitäs laittaa, ku ei oo mitää ohjekirjaa mist vois kattoo ?

Katsopa mitä jarrunestesäiliön kannessa lukee. ;)

1.5.2010 16:34

karkulainen kirjoitti:
olppe kirjoitti:Eli mitäs jarrunestettä tälläsee kiinanskobaa pitäs laittaa, ku ei oo mitää ohjekirjaa mist vois kattoo ?

Katsopa mitä jarrunestesäiliön kannessa lukee. ;)

Hyvä huomio :nolo:

2.5.2010 20:32

eiks seosruuvia pidä kääntää aukipäin jos laittaa powerfiltterin?

eiks kaasarin vasemmalla puolella ole seosruuvi, vai onkse tyhjäkäynti ruuvi?

missä siis on tyhjäkäynti ruuvi jos se ei oo toi joka on vasemmalla puolella?

laitoin nimittäi just powerfiltterin ja ku ei käyny tyhjäkäyntiä ni käänsin sitä vasemmalla puolella olevaa puol kierrosta auki ja nyt toimii tyhjäkäyntikin, eli mitä siis säädin ja miten?

2.5.2010 22:36

Henkka13 kirjoitti:eiks seosruuvia pidä kääntää aukipäin jos laittaa powerfiltterin?

eiks kaasarin vasemmalla puolella ole seosruuvi, vai onkse tyhjäkäynti ruuvi?

missä siis on tyhjäkäynti ruuvi jos se ei oo toi joka on vasemmalla puolella?

laitoin nimittäi just powerfiltterin ja ku ei käyny tyhjäkäyntiä ni käänsin sitä vasemmalla puolella olevaa puol kierrosta auki ja nyt toimii tyhjäkäyntikin, eli mitä siis säädin ja miten?

Säädit seosruuvia. Tyhjäkäyntiruuvi on se ristipääruuvi siinä kaasarin oikealla puolella. Saat sen säätöihin kun ajat koneen lämpimäksi, pistät tyhjäkäyntiruuvia niin pienelle, että kone juuri käy. Sen jälkeen alat aukaseen sitä seosruuvia niin kauan kunnes kuulet, että kierrokset nousevat jonka jälkeen aukaiset sitä vielä n. 1/4 kierrosta. Muista säätää tyhjäkäyntiruuvi. Jos ei nuilla toimi laske sitä kaasarin neulaa joko toiseksi viimeiselle ja viimeiselle pykälälle.

2.5.2010 23:25

eikai haittaa mitään jos pyöräytin sitä seosruuvia puol kierrosta auki? nyt käy nimittäin tyhjäkäyntiä!

3.5.2010 0:04

Ei olis kellään myydä variaattoria ?(malossi multivar, naraku sport ynms..)

3.5.2010 11:01

osta se multivari moposportista 70e.ei paha.

5.5.2010 18:07

Futeskalla ei ilmeisesti ole haluja tien päälle tälle kaudelle.

Kävin ajalemassa reilu viikko sitten Futeskalla. Totesin bensahanassa jo aiemmin olleen häikkää, joten tilasin uuden ja tilasin samalla myös uuden imukaulan. Tuossa vappuaattona kävin sitten heittämässä pienen rundin, edelleen oli bensansaannissa häikkää joten ajattelin vapun juhlia ja ruveta sitten toimeen. Sunnuntaina sitten vaihtelin hanan ja imukaulan. Riemuissani tempaisin jo ajokamppeetki päälle mutta ei - eipä lähtenyt käyntiin. Syynä kipinän katoaminen :paha:

Startti pyörittää. Sivujalan tappokatkaisija toimii normaalisti. Tulpanhattu on uusi, johdossakaan ei ole vikaa ja kaverilta lainasin toimivan puolan - ei niin mitään. On liittimiä liikuteltu ja ylimääräiset shaisset putsailtu. CDI-boksinkin otin sisälle, josko ois kosteutta päässyt sinne.

Ite eppäilisin kosteudesta johtuvaa vikaa, vappuna tuli aika rankasti vettä. Alkaa kohta sekin vaihtoehto haihtua kirjaimellisesti ilmaan, kun aurinko on lämmitellyt jo muutaman päivän pyörää parkkipaikalla.Magneettoa en ole alkanut vielä tutkimaan.
Mutta tuntuu jotenkin tyhmältä, että käytännössä suoraan ajosta katoaa kipinä.

Herra Virtasella meni ilmeisesti vappu vähän pitkäksi... :roll:

7.5.2010 8:12

jarppa91 kirjoitti:Futeskalla ei ilmeisesti ole haluja tien päälle tälle kaudelle.

Kävin ajalemassa reilu viikko sitten Futeskalla. Totesin bensahanassa jo aiemmin olleen häikkää, joten tilasin uuden ja tilasin samalla myös uuden imukaulan. Tuossa vappuaattona kävin sitten heittämässä pienen rundin, edelleen oli bensansaannissa häikkää joten ajattelin vapun juhlia ja ruveta sitten toimeen. Sunnuntaina sitten vaihtelin hanan ja imukaulan. Riemuissani tempaisin jo ajokamppeetki päälle mutta ei - eipä lähtenyt käyntiin. Syynä kipinän katoaminen :paha:

Startti pyörittää. Sivujalan tappokatkaisija toimii normaalisti. Tulpanhattu on uusi, johdossakaan ei ole vikaa ja kaverilta lainasin toimivan puolan - ei niin mitään. On liittimiä liikuteltu ja ylimääräiset shaisset putsailtu. CDI-boksinkin otin sisälle, josko ois kosteutta päässyt sinne.

Ite eppäilisin kosteudesta johtuvaa vikaa, vappuna tuli aika rankasti vettä. Alkaa kohta sekin vaihtoehto haihtua kirjaimellisesti ilmaan, kun aurinko on lämmitellyt jo muutaman päivän pyörää parkkipaikalla.Magneettoa en ole alkanut vielä tutkimaan.
Mutta tuntuu jotenkin tyhmältä, että käytännössä suoraan ajosta katoaa kipinä.

Herra Virtasella meni ilmeisesti vappu vähän pitkäksi... :roll:






Ootko kattonu tulpan, Tulpanhatun tai puolan?

7.5.2010 8:33

Missä mahtaa olla vika, kun mikään vilkku ei toimi. Vilkkujen polttimot ei ole ainakaan palanut.

7.5.2010 9:26

katkasija tai vilkkurele