Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
13.6.2008 12:00
arppaz kirjoitti:Mitenhän kävis jos laittais keula öljyä sinne?
Ei mitään käsitystä. Onkohan se edes mahdollista?
13.6.2008 12:56
Gp1 Revolution kirjoitti:gride kirjoitti:Äläs nyt! Mulla on openissa prikka pois ja hukkikset tukittu ja menee 85km/h kohta tulee virivari!
ET PYSTY VAKIOPYTYLLÄ JA PUTKELLA TOLLSIA NOPEUKSIA SAAMAAN
OIKEASTI
Tästä alkaa kyllä kauhea sota, mutta mainittakoon.
http://www.youtube.com/watch?v=n8oSgyF9EWA
Tubesta löytyy kyllä useita videoita missä gp1 open on pistetty kulkemaan vakiopytyllä yli 85 km/h. Monessa putkinkin on alkuperäinen (tuossa edellisessä siis ei ollut), tosin modattu.
Paljonko sitten absoluuttiset huiput ovat niin
australialainen firma "Scooter Hq" on omilla osillaan 70cc pytyllä virittänyt 111 km/h nopeuden.
Tästä lisää osoitteessa:
http://www.scooterhq.com.au/PerfParts/t ... fault.aspx
ja video osoitteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=oXm4YBzPwTE
15.6.2008 13:42
hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......
17.6.2008 8:16
Haluaisin virttää Derbiä vähän, oisko jollain pientä vinkkii millä sais helposti vauhtia nousemaan???
17.6.2008 11:15
hepatsu kirjoitti:Haluaisin virttää Derbiä vähän, oisko jollain pientä vinkkii millä sais helposti vauhtia nousemaan???
Ilmanputsarissa oleva kuri pois ja suurempi suutin niin kulkee vähän paremmin (joillain nousee huiput, joillain ei. Itseällni kiihtyvyys ja vääntö parani, sekä kulutus laski hieman.)
Seuraava vaihe on prikan poisto ja mahdollisesti sen jälkeen tehoputki.
17.6.2008 14:31
On kuulemma derbi gp1 racingin akkulaturin osat loppu kokonaan maahantuojalta ja ei kuulemma löydy edes ulkomailta tehtaan varastosta
Ja menee vielä useita viikkoja että saadaan sitä osaa tuotua suomeen
17.6.2008 14:38
Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......
Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys)
17.6.2008 16:19
DerbiGP1 kirjoitti:On kuulemma derbi gp1 racingin akkulaturin osat loppu kokonaan maahantuojalta ja ei kuulemma löydy edes ulkomailta tehtaan varastosta
Ja menee vielä useita viikkoja että saadaan sitä osaa tuotua suomeen
Tän takia kannattaa ostaa derbi
Itse pistäisin liikkeen antamaan sijaismopon siksi aikaa.. Jos ei muuten niin kahdenviikon jälkeen saa vaatia sijaistuotetta, sillä silloin huoltoaika on jo "kohtuuton"...
17.6.2008 18:13
|tomi| kirjoitti:Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......
Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys)
No on, enkai muuta väittänytkään?
edelleen se on varmaan maailman tehokkain pytty, ku kert melkee 90 päästää ilma kurei ja vakio putkel...
17.6.2008 21:40
Kuis tää menee jyrkäs mäes?
17.6.2008 21:51
anakonda94 kirjoitti:Kuis tää menee jyrkäs mäes?
Jyrkäs ylä - vai alamäessä ?
17.6.2008 22:35
Gp1 Revolution kirjoitti:|tomi| kirjoitti:Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......
Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys)
No on, enkai muuta väittänytkään?
edelleen se on varmaan maailman tehokkain pytty, ku kert melkee 90 päästää ilma kurei ja vakio putkel...
Ihmeellistä rutinaa..
Siis vakioputkella mistä on hukkaputket tukittu. Tällöin se on käytännössä sama kuin tehari paitsi, että se ei näytä teharilta. Vakioputken katalysaattori saattaa tosin hieman pudottaa tehoja tehariin verrattuna, mutta hyvin vähän.
Viimeksi muokannut hilzzer päivämäärä 17.6.2008 22:46, muokattu yhteensä 4 kertaa
17.6.2008 22:37
anakonda94 kirjoitti:Kuis tää menee jyrkäs mäes?
200 m pitkään jyrkkään mäkeen (nousukulma 21%) 80kg päällä 50km/h.
Samaan mäkeen toiseen suuntaan tarpeeksi.
18.6.2008 7:48
mikä ois ilmakurin jälkee hyvä suutin koko???
18.6.2008 9:21
hepatsu kirjoitti:mikä ois ilmakurin jälkee hyvä suutin koko???
62-65