Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

22.7.2008 13:38

RR_tampio kirjoitti:nii ja tosta mittarista, ennen ku se meni mulla paskaks (pyörittäjä 92e) ni se kusi 5-10 silmää riippuen nopeudesta...



Mulla heittää yhellä 1km/h nii kyllä se ny aika tarkalleen ton 70km/h kulkee

Honda X8R

22.7.2008 22:04

RR_tampio kirjoitti:se johtuu siitä et ne on eri kokoset ja ne heiluu siel sisäl ku neekerin kulli tuules ja pomppii ynnä muuta. niien pitäs olla 16x13 mut ei oo :D
Kylläpä muuten oli ihan saman kokoset kun multivarinki rullat.. Ainaki mulla, en tiiä siun hondaneekeristä.

23.7.2008 15:34

no huhhuh. ottakaa ne vakiorullat käteen ja menkää vittu s-marketin hetelmävaa'alle punnitsee jos se nii häirihtee sil oo mitää väliä :D
ja ite ostaisin 7g rullat teharin kanssa... tai siis mulla oli 7grammaset... hyvin toimi!

24.7.2008 4:26

RR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa :D siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensat :D

24.7.2008 4:27

munkke kirjoitti:Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.

Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.
paljos pyyät tosta varista ja onko paljon ajettu :D en jaksa YV:tä rukkaamaan ruveta :D

24.7.2008 4:28

jepp kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:nii ja tosta mittarista, ennen ku se meni mulla paskaks (pyörittäjä 92e) ni se kusi 5-10 silmää riippuen nopeudesta...



Mulla heittää yhellä 1km/h nii kyllä se ny aika tarkalleen ton 70km/h kulkee
Mulla ois GPS:n kalibroitu sigma ;) 87 oon tasasella päässy eikä sen kovempaa sitte pillunvittuakaa:D alamäkeen reilu 95. tarvis ensiöt hommaa ni johan alkaa honda kukkumaan

24.7.2008 11:34

lol kaikki muu sillä on paitsi ensiövälit :D

24.7.2008 12:29

RR_tampio kirjoitti:lol kaikki muu sillä on paitsi ensiövälit :D
Juu mulla on kaikki muu vaihdettu oikeestaan paitsi ensiövälit jaa alakerta ja voimansiirtolevyt :D

24.7.2008 14:01

-Honda X8R-S- kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:lol kaikki muu sillä on paitsi ensiövälit :D
Juu mulla on kaikki muu vaihdettu oikeestaan paitsi ensiövälit jaa alakerta ja voimansiirtolevyt :D

Opvoeren
Siinä olis melko halvat kuustoistanelikymppiset.

24.7.2008 16:12

-Honda X8R-S- kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa :D siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensat :D
niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.

24.7.2008 23:08

M|ksu kirjoitti:
-Honda X8R-S- kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa :D siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensat :D
niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.


No ei muute varmana ole! Vaihoin vakio rullat 6 grammasiks ja kiihtyy paremmi mut kulkee vähemmä....

Mietin että ku hondaan rupee laittaa 70cc osia nii pitääkö alakertaan vaihtaa laakerit tai kiertokanki? Ku ei millä jaksais :D
Tämmönen tilaus pitäs tehä, mitä mieltä ootte?

Arreche 21mm (Carburettors) for Honda - X8R €. 79.95
Malossi Sport 70cc (Cylinders) for Honda - X8R €. 99.50
Malossi Pressure Spring Green (Springs) for Honda - X8R €. 11.95
Throttle cable (Cables) for Honda - X8R €. 9.95
Malossi Fly Clutch (Clutches) for Honda - X8R €. 39.50
Wing Clutch Bell Malossi (Clutches) for Honda - X8R €. 39.95
Hebo Reed Valve (Reed Valves) for Honda - X8R €. 26.50
Malossi (Drive-Belt) for Honda - X8R €. 23.95
Polini Intake manifold adapter (Intake Manifold) for Honda - X8R €. 22.50
TNT Stuur Streetbike scooter (Handle bar) €. 19.50
TNT Digitaal Dashbord (Digital RPM Display) €. 89.50
Pinasco Verstelbaar. Met afstandbediening (RPM Control)

24.7.2008 23:22

Paljonko ajettu? Tolla sportilla ei vissiinkään tartte vaihtaa, mhr replicalla vissiinki juu.

25.7.2008 0:57

En oo alakertaan koskenu ja oon seiskakymppisellä paukuttanu jo pari donaa lasiin :D mäntä on ylikuumentunu kerran et sellasen uuden tarvis :D Onneks ite pannus ei ollu mitää jälkee:D

25.7.2008 1:13

Irkus kirjoitti:Paljonko ajettu? Tolla sportilla ei vissiinkään tartte vaihtaa, mhr replicalla vissiinki juu.

12tkm rullattu

25.7.2008 12:20

-Honda X8R-S- kirjoitti:
munkke kirjoitti:Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.

Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.
paljos pyyät tosta varista ja onko paljon ajettu :D en jaksa YV:tä rukkaamaan ruveta :D


En tarkkaa kyl muista paljo sillä o ajettu, jossai 4tkm nurkilla se on. Tarjoa jotaki siitä, minä tiiä paljo siitä viittii pyytää.