Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.11.2008 23:38
Siis jos jollain on vaan jossai KYTKINJOUSIA tai VP jjousia vois esitellä tänne foorumille niit et paljolla lähti olisin kiinnostunu ehkä.... Siis aprilia sr50 ditech lc vuosimalli 2001 kiinni on tehari leovince handmade tt sit polinin speedcontrol 2003 etu vari ja nyt tulee malossi delta cluch takavari et ilmotelkaa s postii
nolaiffi@luukku.com tai sit tänne foorumille.
1.11.2008 23:43
Jos otan tost Aprilia Ditech -04 prikan pois ni minkä painosii rullia suosittelisitte ?
2.11.2008 0:02
Jakevaa kirjoitti:Jos otan tost Aprilia Ditech -04 prikan pois ni minkä painosii rullia suosittelisitte ?
Jos ottaa pelkästään prikan pois, niin ei rullia tarvitse vaihtaa.
7.11.2008 2:47
Captain16 kirjoitti:Jakevaa kirjoitti:Jos otan tost Aprilia Ditech -04 prikan pois ni minkä painosii rullia suosittelisitte ?
Jos ottaa pelkästään prikan pois, niin ei rullia tarvitse vaihtaa.
Mut oon kuullu et ilman prikkaa nää menee jotai 80km/h ni voisko niitten rullian kans kikkailemalla pudottaa jotenkin ton nopeuden vaik 65km/h ?
7.11.2008 15:06
Jakevaa kirjoitti:Captain16 kirjoitti:Jakevaa kirjoitti:Jos otan tost Aprilia Ditech -04 prikan pois ni minkä painosii rullia suosittelisitte ?
Jos ottaa pelkästään prikan pois, niin ei rullia tarvitse vaihtaa.
Mut oon kuullu et ilman prikkaa nää menee jotai 80km/h ni voisko niitten rullian kans kikkailemalla pudottaa jotenkin ton nopeuden vaik 65km/h ?
Periaatteessa voisi laittaa kevyempiä rullia,mutta se vain huudattaa konetta, joka ei tietenkään ole pidemmän päälle hyvä asia. Prikkaa viilaamalla vauhdin saa pidettyä siinä 65km/h:ssa.
8.11.2008 1:45
Captain16 kirjoitti:Jakevaa kirjoitti:Captain16 kirjoitti:Jakevaa kirjoitti:Jos otan tost Aprilia Ditech -04 prikan pois ni minkä painosii rullia suosittelisitte ?
Jos ottaa pelkästään prikan pois, niin ei rullia tarvitse vaihtaa.
Mut oon kuullu et ilman prikkaa nää menee jotai 80km/h ni voisko niitten rullian kans kikkailemalla pudottaa jotenkin ton nopeuden vaik 65km/h ?
Periaatteessa voisi laittaa kevyempiä rullia,mutta se vain huudattaa konetta, joka ei tietenkään ole pidemmän päälle hyvä asia. Prikkaa viilaamalla vauhdin saa pidettyä siinä 65km/h:ssa.
Voiks sitä tavallisella rautaviilalla viilata ?
8.11.2008 14:34
Voi, mutta siitä prikasta pitää saada mahdollisimman suora muuten voi tulla ongelmia.
15.11.2008 0:32
Kaverin '02 morini ditechissä on joku ongelma. Ku sillä normaalisti ajelee nii välillä pätkäsee koko vedon pois, eli vaikka tuppi nurin nii nopeus laskee ja kiekat laskee tosi ripeesti, sit parin sekunnin päästä saattaa taas nytkästä vedon päälle tai sit pitää päästää kahva ja kaasuttaa taas uusiks. Ja tekee tätä siis aika satunnaisesti, välillä saatta tehdä 5-6 kertaa/km ja välil ei oikeestaa ollenkaan.. Tuntuu että yhtäkkii kone ei ota bensaa ollenkaa. Sit yläkierroksilla meinaa nytkyttää kokoajan sillai ettei kone kunnol sais bensaa vaikka tankki olis kuin täynnä. Bensaletkusta ei ainakaa oo kysymys, purettiin tänään katteita ja kateltii nii ei ollu kyll mitään murtumia siell.
Pannul siis ajeltu 10700 km ja hyvin on hyrissy tähän asti.
Mikähä vois olla ongelman nimi?
Kiitos jo etukäteen =)
15.11.2008 1:38
elatsi kirjoitti:Kaverin '02 morini ditechissä on joku ongelma. Ku sillä normaalisti ajelee nii välillä pätkäsee koko vedon pois, eli vaikka tuppi nurin nii nopeus laskee ja kiekat laskee tosi ripeesti, sit parin sekunnin päästä saattaa taas nytkästä vedon päälle tai sit pitää päästää kahva ja kaasuttaa taas uusiks. Ja tekee tätä siis aika satunnaisesti, välillä saatta tehdä 5-6 kertaa/km ja välil ei oikeestaa ollenkaan.. Tuntuu että yhtäkkii kone ei ota bensaa ollenkaa. Sit yläkierroksilla meinaa nytkyttää kokoajan sillai ettei kone kunnol sais bensaa vaikka tankki olis kuin täynnä. Bensaletkusta ei ainakaa oo kysymys, purettiin tänään katteita ja kateltii nii ei ollu kyll mitään murtumia siell.
Pannul siis ajeltu 10700 km ja hyvin on hyrissy tähän asti.
Mikähä vois olla ongelman nimi?
Kiitos jo etukäteen =)
Uudella tulpalla korjaantuu
15.11.2008 14:02
kiitoss,pitää kokeilla.
15.11.2008 15:23
Miten kovaa nää ruiskupelit kulkee vakiona mittariin? Kaverilla -01 Ditech rupes porauksen ja uuden männän vaihdon jälkeen menemään karvan alle 60km/h mittariin ja kiihtyy paremmin kun kuriton Rieju
Sitä ennen meni joku 50km/h.
Vakio pitäs olla mut tuon perusteella onko?
16.11.2008 14:24
paljonkohan toi särä (03) kuluttaa bensaa
16.11.2008 15:56
poss3 kirjoitti:Miten kovaa nää ruiskupelit kulkee vakiona mittariin? Kaverilla -01 Ditech rupes porauksen ja uuden männän vaihdon jälkeen menemään karvan alle 60km/h mittariin ja kiihtyy paremmin kun kuriton Rieju
Sitä ennen meni joku 50km/h.
Vakio pitäs olla mut tuon perusteella onko?
Joo vittu tais olla vakio kun eilen taas kokeilin ja meni tasasella päälle 70km/h mittariin -.-
Sittempä seuraava kysymys, eli paljonkas näitten mittarit yleensä kusee?
16.11.2008 17:00
mulla on nyt parin viikon aikana noussut huiput 10km/h vaikka en oo mitään tehny sille ja mittaris on 7800km eli johtuskohan noista variaattorin lautasist ja nykyään se tärisee aina välillä aika pahasti :S
17.11.2008 21:00
Miten kulkis ditech malossin 68cc sportilla ja muuten kuriton?