19.8.2009 22:09
20.8.2009 15:27
21.8.2009 22:31
31.8.2009 16:37
Joo ei ainakaan mitään sellasta rajotinta oo mikä ois tarkotettu kuristimeks. Veikkaanpa että vakio sähköjen raja tulee vastaan, ja jos ei tuu niin ei sieltä kyllä varmaan enää montaa tuhatta kierrosta reservissä ole. Itsellä kyllä ei esim. takarengas ilmassakaan tullu ikinä mitään rajotinta vastaan kun kokeili ja kierroslukumittari meni kuitenkin yli 10k. Tiedä sit miten se pitää paikkansa.HaGss kirjoitti:Uudemmis ei edes pitäis olla rajoitinta.
1.9.2009 11:35
1.9.2009 16:10
Bansku] kirjoitti:Kellään tietoa mistä johtuu, kun tyhjäkäynnillä meinaa sammua jos ei anna kaasua. Ite mietin et vuotaisko putki? Ja mistähän löytäis uuden tiivisteen?
1.9.2009 20:04
jare kirjoitti:Bansku] kirjoitti:Kellään tietoa mistä johtuu, kun tyhjäkäynnillä meinaa sammua jos ei anna kaasua. Ite mietin et vuotaisko putki? Ja mistähän löytäis uuden tiivisteen?
tää nyt saattaa kuulostaa aika tyhmälle mutta onko tyhjäkäynti ruuvia säädetty?
7.9.2009 14:59
8.9.2009 15:28
NukkuMatti kirjoitti:Oisko kellää myydä teharia superiin?
9.9.2009 16:16
14.9.2009 17:23
juhaa kirjoitti:jommppa kirjoitti:juhaa kirjoitti:Käynnistysongelmia Super 9:n kanssa.
Mikä lienee vika, kun skootteri ei meinaa käynnistyä kylmän yön jälkeen?
+4 astetta tai lämpimämpi, niin lähtee oikeastaan laakista, jos sitä kylmempää on ollut niin sitä saa polkea 10min ennen kuin starttaa. Nyt alkaa nuo yötkin olemaan sen verran lämpimiä, että tänä kesänä tuota ongelmaa ei enää tule, kun koneen saa käyntiin niin se toimii kyllä ihan Ok.
Tänä kesänä ei ole hirveästi tullut ajettua vielä, mutta viime kesältä muistan sellaisenkin, että kun kone on kuuma niin silloin ei starttaa sähköstartilla vaan pitää polkaista käyntiin, lähtee kuitenkin heti.
itsellä on ilmennyt ongelmia siinä kohti kun on käynnistänyt ja ajanut aivan lyhyen matkan ja sammuttanut. melkeen heti perään jos yrittää käynnistää sähköllä niin ei käynnisty, kun taas polkimella heti kerralla. vois olla sama juttu sulla tuossa jälkimmäisessä.
Eilen tuli testattua tuota, ajoin joku 3.5km ja sen jälkeen sammutin koitin sähköllä, niin ei mitään mutta samantien polkimella lähtee. Onneksi tuo ei ole kuin erittäin lievästi häiritsevää, niin en ole tuohon sen enempää kiinnittänyt huomiota.
Ajattelin, että jos tuo liittyisi samaan ongelmaan kuin tuo kylmänä käynnistyvyys.
edit: Nyt oli aamulla +5C mutta tovin sitä sai silti potkia käyntiin, sähköllä ei edes luvannut. Käynnistymisen jälkeen noin 2min pitää antaa olla tyhjäkäynnillä, muuta hyytyy kaasusta.
14.9.2009 17:47
14.9.2009 20:05
15.9.2009 12:34
jare kirjoitti:joo itellä oli kanssa sama onkelma. mulla ei ollu akun piuhat kiinni ni se ryyppy ei menny päälle (muistaakseni). kato onko ne ryypyn piuhat paikoillaan
21.9.2009 14:55