30.5.2010 22:36
kalleppi3 kirjoitti:Mulla nyt on tuo Adinin tehari mutta atlantikseen käy kaikki piaggion teharit. minulla siis tuollainen: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... io%29.html ilman kromipinnoitetta.
Ite en löytänyt alkukäyrästä mtn prikkaa ja e-hyväksyntä merkintäkin löytyi vain kiinnikkeestä (ei siis putkesta itsestään ollenkaan).
E: vielä sen verran että kädessä nuo vakiorullat (04:sen) tuntuivat painavemmilta kuin 7g rullat. niissä oli se "muoviosa"kin paksumpi (=painavempi?).
31.5.2010 15:26
1.6.2010 14:57
2.6.2010 0:50
2.6.2010 7:47
Henkka13 kirjoitti:Onks näihi myynnis missää esim stongan adaptereita?
2.6.2010 13:14
2.6.2010 17:27
Bylle kirjoitti:Atlantis ei lähde käyntiin, ei edes lupaa mitään. Kun otin teharin irti putkessa oli paljon bensaa? Männällä ajettu jo 13tkm, männistä ja sylintereistä ei ole paljoa kokemusta voikohan olla lämpö leikannut?
http://irc-galleria.net/user/%5Bbylle%5 ... /120510477
2.6.2010 20:35
kalleppi3 kirjoitti:Bylle kirjoitti:Atlantis ei lähde käyntiin, ei edes lupaa mitään. Kun otin teharin irti putkessa oli paljon bensaa? Männällä ajettu jo 13tkm, männistä ja sylintereistä ei ole paljoa kokemusta voikohan olla lämpö leikannut?
http://irc-galleria.net/user/%5Bbylle%5 ... /120510477
kampikammio varmaan täynnä bensaa?
2.6.2010 20:45
2.6.2010 21:20
kalleppi3 kirjoitti:laita tulpanreijästä bensaa ja vaihda tulppa. Ja äsken vast katoin ton männän kunnon niin osta uus mäntäsarja (suosittelen myös uutta neulalaakeria) ja viet pytyn hoonattavaksi (pyydä samasta liikkeestä mäntä mukaan). Sitten vaan rauhallista sisäänajoa 100km (vai 250km).
3.6.2010 11:19
3.6.2010 14:25
nixari kirjoitti:Joo, lukkosokat on männän "sivuilla" eli siitä menee männäntappi läpi, otat jommankumman sokan irti niin saat työnnettyä sen tapin sieltä ulos, sit kun tappi on irti lähtee mäntä irti ja sieltä tippuu ulos myös se neulalaakeri joka on siis tapin ympäri männän "sisällä".
Kannattaa myös miettiä paljonko uudesta männästä ja porautuksesta tai hoonauksesta maksaa, laatumäntä maksaa kyllä, mutta uusia sylinteri+mäntä settejä tiivisteineen saa jo viidelläkympillä..
3.6.2010 18:56
Bylle kirjoitti:nixari kirjoitti:Joo, lukkosokat on männän "sivuilla" eli siitä menee männäntappi läpi, otat jommankumman sokan irti niin saat työnnettyä sen tapin sieltä ulos, sit kun tappi on irti lähtee mäntä irti ja sieltä tippuu ulos myös se neulalaakeri joka on siis tapin ympäri männän "sisällä".
Kannattaa myös miettiä paljonko uudesta männästä ja porautuksesta tai hoonauksesta maksaa, laatumäntä maksaa kyllä, mutta uusia sylinteri+mäntä settejä tiivisteineen saa jo viidelläkympillä..
Nyt on pytty hoonattu ja uusi mäntä sarja hankittu. Pian ruuvaan kiinni, saa nähdä että joko skootteri toimii
3.6.2010 21:32
3.6.2010 22:01
Bylle kirjoitti:Bylle kirjoitti:nixari kirjoitti:Joo, lukkosokat on männän "sivuilla" eli siitä menee männäntappi läpi, otat jommankumman sokan irti niin saat työnnettyä sen tapin sieltä ulos, sit kun tappi on irti lähtee mäntä irti ja sieltä tippuu ulos myös se neulalaakeri joka on siis tapin ympäri männän "sisällä".
Kannattaa myös miettiä paljonko uudesta männästä ja porautuksesta tai hoonauksesta maksaa, laatumäntä maksaa kyllä, mutta uusia sylinteri+mäntä settejä tiivisteineen saa jo viidelläkympillä..
Nyt on pytty hoonattu ja uusi mäntä sarja hankittu. Pian ruuvaan kiinni, saa nähdä että joko skootteri toimii
Ei käynnisty vieläkään, mikähän tässä on?