Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
31.7.2012 17:31
Missäs tää tyhjennysproppu on? Aattelin tälläi valmiiks kysellä kun en skootteriin vielä pääse käsiks niin saa tehtyä homman nopeesti!
31.7.2012 17:57
Korkin alapuolella.. Jos omistat silmät niin helppo löytää!
31.7.2012 21:28
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/8318 on tuo minkälaatunen sarja?
Kestääkö hyvin ihan normi kylä ajossa.
31.7.2012 21:32
Ihan perus sylinterisarja, kestää helposti.
31.7.2012 23:19
ostetaa! multivariaattori kisakytkin booster/bws/slider/stunt tankoadapteri löytyyykö keltää mitää näistä?
1.8.2012 19:55
On noi keewayt kyllä ihmeellisiä ollut vuoden samat säädöt kaasarissa ja nyt oli viikon ajan tehari paikallaan vaihdoin 70 suuttimen ja nyt kun laitoin vakio putken ja takas 60 suuttimen nii toimi 3 päivää mutta sitten ei enää alkanu nostaa kierroksia, kone sai jostai lisä pensaa? (toiminu 60 suuttimella ja vakioputkella yli vuoden) nyt laitoin vakio suuttimen joka taitaa olla 52 toimii moitteettomasti. Mutta kylmänä röpöttää helvetisti ja savuttaa, aika ihmeellistä, ja miten vakio suuttimella edes pääsee 70km/h
1.8.2012 20:30
No en kyllä tajunnut yhtään mitään tuosta selityksestäsi.
1.8.2012 21:59
mulla oli 50 vakiosuutin ja tehari ja kävi rikkaalla silti mutta oli kyllä vakoiilmanputsari...
nyt mulla on 88 suutin pipercross ja tehari:D
3.8.2012 0:19
Minkälaiset kuristukset on uudessa Keeway Matrix:ssa? Tai siis onko putken lisäksi muualla?
3.8.2012 12:11
http://www.motot.net/talli/osat/id42102/Noniin aika ei riitä ton tekemiselle joten osina pois!! kyselkää melkein kaikki löytyy!
7.8.2012 19:56
Sentään jotain positiivista. Porasin rullista sisäreikää 0.5mm isommaksi (rullat oli 5,8g ja nyt varmaan väliltä 5,0-5,5) ja pistin vakio vp jousen sisään ja jopa kiihtyy iloisemmin ja ei tee enää sitä että jossain 20kmh vauhdissa tuntuu kuin variaattori pistäisi yhtäkkiä isomman vaihteen silmään ja sitten alkaa jurnuttaa. Joten nyt siinä on
-keeway teharilook vakioputki josta otettu pillikuri ja keskimmäinen reikälevy pois, periaatteessa kuriton paitsi hukkaputki ja katalysaattori on kiinni
-vakio etuvari jossa ne sanoisinko 5,3g rullat ja prikka paikallaan
-vakio vastapainejousi, malossin keltaset kytkinjouset
-vakioputsari jossa stage6 elementti ja putsarin kuri jossa 18mm reikä
-72 suutin, kannentiiviste korvattu tiivistemassalla ja pyttyä siistitty
kulkee 60kmh gps ja kiihtyy 0-55(mittariin) mutuarviona 17 sekuntia. Kiihdytyksessä kiertää mittarin mukaan n. 6800-7000. Voi hitto että kesti taas kauan älytä keventää noita rullia. Ja samoin hienostihan tuo kuriton tuolla vakio vp:lläkin toimii..
7.8.2012 22:22
Voisko joku suositella minkälainen mäntäsarja kannattas laittaa keewayhin kun ois männän vaihdon aika, ei varmaan ihan 20e mäntäsarjaa kuiteskaan? Esimerkiski oisko tollanen kannattava?
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/13378 vai kestääköne halvemmatkin?
7.8.2012 23:23
mikä olisi helpoin tapa laittaa tuo kiwi takaiskari korkeimmalle uralle?
8.8.2012 11:55
Oregano tuo Italkittihän on parasta mitä saa eli kyllä se kannattaa. Kyllähän nuo halvemmatkin kestää kun vain oikein asentaa ja kone on säädöissä mutta voi tulla useammin maanantaikappaleita noissa halvemmissa.
8.8.2012 12:55
Paljo kulkis jos vaihtaa uuteen matrixiin kurittoman alkukäyrän? Tai jos ottaa pelkästään prikan pois?