7.10.2012 10:54
7.10.2012 15:40
7.10.2012 16:47
8.10.2012 15:56
14.10.2012 20:22
Kummassakaan ei tuota kyseinen asia mitään ongelmaa, erikoistyökaluja on saatavilla kuitenkin aikalailla. Jos ei halua erikoistyökaluihin satsata, niin kotikonsteja on pilvinpimein.pellee kirjoitti:Variaattorin aukaisu muka ongelma? Ite saan ihan helposti vaikka silmät kiinni variaattorin taikka kytkimen mutterit auki. Omasta mielestä minarellissa on ehkä ihan vähän vaikeempi, koska siihen tarttee kaverin kun taas pösössä saa yksin helposti.
28.10.2012 22:26
28.12.2012 18:32
29.12.2012 2:24
10.1.2013 21:09
Kaverisi on ihan oikeilla jäljillä, kiinanskoottereiden laadussa on ollut toivomisen varaa. Monet komponentit on suunniteltu puutteellisesti ja pieniä ongelmia saattaa olla edessä jos päätyy 600-900 euron "markettimopoon". Ihan täysin noita halvemman hintaluokan kiinanskootterieta ei kannata tyrmätä, niistä saa mainion perusskootterin jos vain itseltä löytyy hieman tee se itse-henkeä ja viitseliäisyyttä mahdollisten murheiden ratkomiseen.xcvv kirjoitti:Ajatuksena olisi, että ostaisimme kakkosauton sijasta jonku pikkupärrän, millä pääsisi työmatkat kulkemaan edullisemmin entä autolla. Eli ajoa tulee suht vähän, olisko 15km per päivä plus satunnaiset ajot.
Homma on niin, että minä en tiedä skoottereista yhtään mitään. Nuorena minulla oli Honda monkey ja siihen minun mopo ajot on jäänyt. Kaveri mainitsi, ettei mitään kiinanihmeitä kannate ostaa, vaan joku vähän ns. nimekkäämpi kampe. Nimiä ei tule mieleen ku Peugeot ja Yamaha
Joten voisiko teistä ehdotella hyviä merkki ja malli vaihtoehtoja joilla voisi lähteä etsimään sitä oikeaa tosi tarkoituksella Sekä plussat ja miinukset 2t ja 4t moottoreista. Mitään viritysvehjettä ei ole tarkoitus tehdä.
Käytetty olisi hakusessa hintaan max 500-600.
11.1.2013 6:12
11.1.2013 10:04
11.1.2013 22:20
12.1.2013 7:05
12.1.2013 11:16
12.1.2013 12:16