Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.7.2008 16:11

Luchtfilter Tnt Ø28/35mm 0° Klein Gaas Blauw tai Luchtfilter Tnt Type Kn Recht Ø28&35mm Wit mitäs sanositte tommosista ? tuo siis löytyy easypartsin sivuilta ...

12.7.2008 12:12

Millaset säädot pitäs laittaa variin ja kaasariin ku tulee tehari (gianelli) ja malossin multivari. Oisko 7g rullat ja 15%vastapainejousi ja kaasariin 90 suutin hyvä?

12.7.2008 13:34

jepp kirjoitti:Millaset säädot pitäs laittaa variin ja kaasariin ku tulee tehari (gianelli) ja malossin multivari. Oisko 7g rullat ja 15%vastapainejousi ja kaasariin 90 suutin hyvä?

85 suutin ehkä parempi, rullat ja vastapainejousi ihan jees, mut sitten vielä kun hankit jotkut kytkinjouset.

12.7.2008 17:51

malossin keltaset... jos oot pihi ja ostat jotku esim. top racingit ni laita vähintää ne jäykimmät. löystyy muute ihan vitusti! ei kannata siis toppiksia ostaa.
tue malossia

12.7.2008 17:59

shemmone juttu tuli mielee, et ku tilaan tota malossin 70cc sporttia, ni käyhän se mäntä suoraa siihe kiertokankeen..? pitää vaa tietää et joudunko ostaa uue neulalaakeri...

13.7.2008 0:05

RR_tampio kirjoitti:malossin keltaset... jos oot pihi ja ostat jotku esim. top racingit ni laita vähintää ne jäykimmät. löystyy muute ihan vitusti! ei kannata siis toppiksia ostaa.
tue malossia


No paha vaan ku oon nii amatööri näitten skobien kanssa että en ees tiä mihin ne tulee :D

13.7.2008 21:01

itelläni se malossin 70cc sportti, ni hyvi toiminu sen vakio kiertokangen kaa. ;)

14.7.2008 0:07

Irkus kirjoitti:
jepp kirjoitti:Millaset säädot pitäs laittaa variin ja kaasariin ku tulee tehari (gianelli) ja malossin multivari. Oisko 7g rullat ja 15%vastapainejousi ja kaasariin 90 suutin hyvä?

85 suutin ehkä parempi, rullat ja vastapainejousi ihan jees, mut sitten vielä kun hankit jotkut kytkinjouset.

Pitääkö öljypumppua säätää isommalle ku laittaa noi virit?

14.7.2008 18:29

Ei tarvii... mulla ei mitää eroo... voikohan sitä pumppuu ees säätää ja jos voi ni missä vitussa se pumppu on :D nii ja ku teil on 70cc ja isompi kaasari ni miten toi voitelupuoli..? vissii ihan sotkulöpöillä pitää ajella :(

15.7.2008 10:08

Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.

Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.

17.7.2008 1:38

Noniin, mikäköhän tota nyt sitten oikeesti vaivaa. Nyt sain pysymään tyhjäkäynnillä käynnissä uudella tulpalla ja putsarin putsaamalla. Vieläkään ei ota kunnolla kierroksia välillä kun painaa kaasua ja joskus meinaa töyssyissä sammua. Joskus taas tuntuu että töyssyn jälkeen se ei vuoda hetkeen mistään ja toimii kun unelma, vääntää, kaasua antamalla ottaa kierroksia, mutta heti pienen töyssyn jälkeen tulee taas sama ongelma. Haluisin ton nyt sääätöihin ja pitääkö sitä uutta kaasaria sit vaan ostaa että sen säätöihin saa?

17.7.2008 18:45

mistä vois johtua ku mun honda kulkee nykyään vaan 40km/h? ostin ton mopon muutama kuukaus sitten ja sillon meni MELKEIN 45km/h. edelliset omistajat oli katkassu niitin..
pitääkö vaan virittää lisää jos en haluu körötellä neljääkymppiä? ja onko tolle järjettömälle bensansyönnille mitään tehtävissä?

17.7.2008 20:06

sharmen kirjoitti:mistä vois johtua ku mun honda kulkee nykyään vaan 40km/h? ostin ton mopon muutama kuukaus sitten ja sillon meni MELKEIN 45km/h. edelliset omistajat oli katkassu niitin..
pitääkö vaan virittää lisää jos en haluu körötellä neljääkymppiä? ja onko tolle järjettömälle bensansyönnille mitään tehtävissä?
Multivarilla hoituu sekä nopeus että bensansyönti. Ja jos haluat päästä taas LÄHES 45km/h niin voit koittaa vaihtaa hihnan, jos auttaisi.

18.7.2008 0:55

Irkus kirjoitti:Noniin, mikäköhän tota nyt sitten oikeesti vaivaa. Nyt sain pysymään tyhjäkäynnillä käynnissä uudella tulpalla ja putsarin putsaamalla. Vieläkään ei ota kunnolla kierroksia välillä kun painaa kaasua ja joskus meinaa töyssyissä sammua. Joskus taas tuntuu että töyssyn jälkeen se ei vuoda hetkeen mistään ja toimii kun unelma, vääntää, kaasua antamalla ottaa kierroksia, mutta heti pienen töyssyn jälkeen tulee taas sama ongelma. Haluisin ton nyt sääätöihin ja pitääkö sitä uutta kaasaria sit vaan ostaa että sen säätöihin saa?

Ootko alipainehan tai letkun tarkastanu. Vois olla siellä jotain paskaa tai joku väärässä asennossa 8o

19.7.2008 0:42

Paljonko hondan pitäs kulkee mittarii malossin multivarilla ja gianellilla? ku mulla menee vakio suuttimella 70km/h suoralla