29.5.2008 18:23
arppaz kirjoitti:Mulla on vielä talvelta jäljellä jotain moottorikelkka racinki öljyä.Käytin yhessä vaiheessa jotain prisman puoli syntettistä kun se oli niin halpaa mutta kaikki vaatteet haisi ihan paskalle ja savutti niin paljon että piti alkaa ostaan jotain laatuöljyjä.
Jälleen ilmeni pieni onkelma eli kun painan startti nappulaa niin variaattorin kopasta kuuluu vain kolinaa,starttia pitää painaa yleensä n.5 kertaa että vingahtaa ja skootteri lähtee käyntiin.Onko kellään ollu vastaavan laista vikaa ja miten korjattu?
Tuo on pikku hiljaa lisääntyny eli alussa toimi ilman mitään ongelmaa sitten alkoi josku kolisemaan ja koko ajan lisääntynyt.
29.5.2008 21:41
30.5.2008 8:27
31.5.2008 12:44
31.5.2008 14:13
31.5.2008 15:39
31.5.2008 17:24
31.5.2008 18:51
Gp1 Revolution kirjoitti:Eli nää on jotai iha paskaa nää derbin sähköosat... noh, jos nyt tämän kesän saisi pidettyä ehjänä ja sitten autoa alle
31.5.2008 22:05
31.5.2008 22:28
Aapuuva kirjoitti:kumpi kannattais ostaa kaverilta derbi gp1 racing 7000 km ajettu vai uuten derbi gp1 open? kaveri myis 2000 e racingin
1.6.2008 14:02
1.6.2008 15:27
Ducatin sähköt, mut jos ne oo kiinni derbissä ni ne on sillon derbin sähköosat nojoo paskoja ne on kummiski, 3018 km ajettu ja mopo ei lähde edes käyntiin, taidan upottaa saimaaseen koko paskan norppien suruksi...54M1 kirjoitti:Gp1 Revolution kirjoitti:Eli nää on jotai iha paskaa nää derbin sähköosat... noh, jos nyt tämän kesän saisi pidettyä ehjänä ja sitten autoa alle
Hmm eiks tässä oo Ducatin sähköt?? No kumminkin jtn paskaa
1.6.2008 23:26
3.6.2008 11:42