22.4.2010 17:09
23.4.2010 18:44
23.4.2010 20:31
24.4.2010 2:29
Siinä onkin hieman tekemistä. Ensin täytyy ottaa kaikki muut katteet pois että saa etukatteet irti. (kiitos nrg:n mahtavien suunnittelijoiden) Aloita ottamalla sivukatteet irti ensin ne ylemmät ja sitten ne alemmat, jotka menee penkin eteenkin. Sitten ota se harmaa kate, jonka keskellä on tankinkorkki irti. Sitten se kate mihin laitetaan astinlaudat ja sitten vasta pääsee ottamaan ensin sen katteen jonka keskellä virtalukko on ja sitten se missä on valot kiinni....Piaggio-NRG kirjoitti:Mites NRG stä saisi noi etukatteet pois? Se joka näkyy kun katsoo edestä pitkä muovinen osa missä tarroja ja valot mm. ja sitten se ohjaustangon alapuolella oleva muovinen osa samassa ilmanjäähdytin korkki. Ruuvit on otettu kaikista pois mutta ei suostu lähteen. Muutama semmoinen hopeinen pidike ruuvin keskellä on myös tippunut johonkin sinne alas. Siis se jota ilman ei saa ruuvia kiinni 'pidike'(?).
Vinkkejä?
24.4.2010 14:26
saaqu kirjoitti:...Piaggio-NRG kirjoitti:Mites NRG stä saisi noi etukatteet pois? ...(?).
Vinkkejä?
25.4.2010 1:22
Gibellini kirjoitti:saaqu kirjoitti:...Piaggio-NRG kirjoitti:Mites NRG stä saisi noi etukatteet pois? ...(?).
Vinkkejä?
Totta, mutta etukatteen, jossa on valot niin saa kyllä irti ilman muiden katteiden irroittamista.
25.4.2010 11:28
öööh... eiks se astinlautojen alla oleva kate pidä ottaa irti että saa ne kaks isoo ruuvii, jotka pitää sitä etukatetta kii nii irti?
25.4.2010 20:51
Jesdd kirjoitti:Jaa mitähä taas vaihteeksi. Kulkupuoli on laskenut mittarin nopeudesta 63 km/h (hyvänä päivänä) tuommoseen 51 km/h ja lämpimänä vielä vähemmän? Suutinta oon pienentäny 5 numeroa, mutta onko se liia vähä? Ja sitte vielä, että miksi ei taho lähtiä startilla käyntii, ja kylmänä lähtee ekalla, mutta lämpimänä saa polkea muutamanki kerran. Tällähetkellä moposta prikka ja messinkilevy poistettu, suutin 72 (täsä on joku hirvoselta ostettu putsarin elementti, joka jotenki päästää enemmän ilmaa ku vakio?)..
26.4.2010 9:17
Laita hyvä mies vähän pienempi suutin, 60 ois passeli.Jesdd kirjoitti:Jaa mitähä taas vaihteeksi. Kulkupuoli on laskenut mittarin nopeudesta 63 km/h (hyvänä päivänä) tuommoseen 51 km/h ja lämpimänä vielä vähemmän? Suutinta oon pienentäny 5 numeroa, mutta onko se liia vähä? Ja sitte vielä, että miksi ei taho lähtiä startilla käyntii, ja kylmänä lähtee ekalla, mutta lämpimänä saa polkea muutamanki kerran. Tällähetkellä moposta prikka ja messinkilevy poistettu, suutin 72 (täsä on joku hirvoselta ostettu putsarin elementti, joka jotenki päästää enemmän ilmaa ku vakio?)..
26.4.2010 15:25
Pinles kirjoitti:Jesdd kirjoitti:Jaa mitähä taas vaihteeksi...
Paljonko ajettu? Kone väljä? Booaako/röpöttääkö? Ottaako kierroksia kunnolla? Pieni lisäinfo auttaisi.
Shape kirjoitti:Laita hyvä mies vähän pienempi suutin, 60 ois passeli.Jesdd kirjoitti:Jaa mitähä taas vaihteeksi...
26.4.2010 18:52
26.4.2010 19:47
26.4.2010 20:32
Eli sopiva tyhjäkäynti on siinä 2000rpm, liikkeelle mopo lähtee 5000rpm tienoilla, kiihdytyksessä kierrosten on hyvä pysyä 7000-7400rpm välillä ja vakiona huippukierrokset ovat nestekoneella siinä 9000rpm paikkeilla. Toki alamäessä se voi ottaa kierrosta jopa sinne 12500rpm asti, mutta siinä vaiheessa jo pitää höllätä kaasua.Piaggio-NRG kirjoitti:Kertokaapas mihin max. vakio Piaggio NRG Power DD ssä pitäis mennä kierrokset? Ja paljonko tyhjäkäynti kylmänä olisi sopiva?
PS: Onko tavallista että sähköstarttia pitää painaa pohjassa n.5- s. ennenkun käynnistyy niin ettei sammu heti? Tosin toimii sillein myös, että painaa vain sen pari sekuntia mutta antaa kaasua heti perään niin saa käyntiin ja pysyy käynnissä...
27.4.2010 8:44
27.4.2010 15:39