Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.1.2009 12:42

sattuu olee sillee et mää oon sen konee ostamas alccu :)

Yamaha Neos!

18.1.2009 13:44

Juu eli kyseessä yamaha neossi 02 mallia kiinni hebon multivari 5.2 gr rullat 70 suutin tegnigasin next - R tehari ja 12 mm kaasari - Elikkäs tuota mopossa vikana semmonen juttu että ei saa oikein bensaa kunnolla voiko vika olla tuossa neulassa kun pari päivää sitten uusittiin uusi kaasuvaijeri niin voisiko se olla liikkunut siinä kun vaihettiin ja kertokaa vähän säädöistä että miten laittaisin ??

Ja eilen käynnistettiin ei lähtenyt millään käyntiin kun että bensaa tulppaan ja kaasariin silleen vaan lähti hetkeks käyntii ja tuntu että kaasuhirtti kiinni kun kierrokset nous niin nopeasti että mikä vikana vois ?

APUA ! haluun päästä ajeleen :D

18.1.2009 15:35

kontys kirjoitti:Juu eli kyseessä yamaha neossi 02 mallia kiinni hebon multivari plaaplaaplaa...

Se on VIRIvariaattori, eikä Multivar, se taas on Malossin tuote. Mikä siinä on, kun lähes kaikki sanoo kaikkia virivariaattoreita Multivareiksi.

Nii ja putsaa se kaasari, ja kato tuleeko bensaa sinne.

18.1.2009 23:00

tai sitten oot saanu imuvuodon kohalles. kokeile ryyppyä

Yamaha neos!

19.1.2009 13:28

nyt se toimii sen verran että lähtee käyntiin ja saa bensaa mutta kierrokset nousee voisko vika olla neulassa vai kaasarin luistin jumissa eli vaijeri on vähän liian lyhyt ja luistin ja neula vois olla tietyssä asennossa eli kaasuhirttää niin sanottuna. että mikä on vikana ? apua pliis

19.1.2009 23:01

kontys kirjoitti:nyt se toimii sen verran että lähtee käyntiin ja saa bensaa mutta kierrokset nousee voisko vika olla neulassa vai kaasarin luistin jumissa eli vaijeri on vähän liian lyhyt ja luistin ja neula vois olla tietyssä asennossa eli kaasuhirttää niin sanottuna. että mikä on vikana ? apua pliis


betari kirjoitti:tai sitten oot saanu imuvuodon kohalles. kokeile ryyppyä


?

24.1.2009 16:20

Saako neossiin sopivaan jotain underia?

24.1.2009 16:45

*NöSS* kirjoitti:Saako neossiin sopivaan jotain underia?

Ilman underin/katteidein muokkausta taitaa vakio underi olla ainut joka menee

24.1.2009 22:20

Mistä saan räjäytys kuvan kun hihna meni palasiks ja ilmeisesti sieltä etupäästä meni jotain rikki.

24.1.2009 22:46

buubaa kirjoitti:Mistä saan räjäytys kuvan kun hihna meni palasiks ja ilmeisesti sieltä etupäästä meni jotain rikki.

http://www.easyparts.nl/showdrawing/988 ... lutch.html

26.1.2009 22:06

Nyt oon saanu koneen laitettua kiinni särrän runkoo nii mites nuitte sähköjen kans ku näyttää olevan jotku pikkase erillalailla sähköissä neo's : sissa kuin särrässä ni aattelin et jos laittas sähköt sr : stä mutta vaihtas kuitenki sytytyspuolan neossin puolaan nii toimisko tolla kokoonpanolla?

27.1.2009 12:50

Kyllä pitäisi toimia

27.1.2009 13:23

juu pitääs täs tänää kokeilla

27.1.2009 21:04

Mikä on oveton vakiokaasari ja sen suutin?

Paljon rullais ovetto tämmösillä?

Giannelli Extra
Malossin Multivar
+15vp ja +15kytkinjouset
Läjä rullia
10 numeroa isompi suutin?

27.1.2009 21:22

Jos vireinä olisi:
-Stage6 Pro Replica
-Malossi multivari
-Rullat, vp-jousi, pääsuutin

Ja olisin ostamassa uusia kytkinjousia.
Olen ajatellut ostaa Malossin kytkinjousisarjan moposportista.

"Malossin vetojouset alkuperäisiin kytkimiin kolmella eri vahvuudella (langan halkaisin). Sarja sisältää: 3 kpl Ø1,8 vahvistettu vihreä, 3 kpl Ø2,0 erik.vahvistettu sininen ja 3 kpl Ø2,2 racing punainen."

Mitkä noista jousista sitten olisi parhaimmat noille vireille?
Monesti olen kuullut puhuttavan keltaisista, mutta tuossa ei niitä näytä olevan.