21.3.2008 0:26
21.3.2008 13:40
Kanttii ekana kattoa bensapumpun johdot koska mulla teki ihan saman että kesken ajon hyyty ja sieltä oli pumpun johdot murtunu.. jos johdot on kunnossa niin sit heti vaan kattomaan tulppaa että missä kunnossa...
23.3.2008 2:28
23.3.2008 13:20
23.3.2008 13:40
^^^vp^^^ kirjoitti:Moi onko joku tilannut easypartista tätä kyseistä kieslerin underia tai olisiko käsitystä minkä värisenä tämä tulee?
23.3.2008 22:23
Jazska kirjoitti:Missäspäin 2002 Ditukassa sijaitsee starttimoottori? Mitä pitää purkaa päästäkseen siihen käsiksi?
23.3.2008 22:36
23.3.2008 22:54
Kyllä se vaikuttaa siihen kun se on ruisku ja kompressori pumppaa sitä bensaa ruiskulle ja jos on kylmäilma niin se ei saa bensaa tarpeeksi kun kompressori ei pumppaa sitä... olisin kyllä isäsi kanssa samoilla linjoilla se maksaa jotain 100¤miks mun ditekki ei lähe enää käyntii?? se aina välillä lupaa mutta sitte ei enää ollenkaa. oon ostanu siihen uuden puolan ja sen johdon ,bensapumpun ,putsannu ruiskun,ilmamäärämittarin ,läppä rungon ja kaikki letkut. siinä oli myös se kompressori iskän mielestä leikannu mutta eihän sen pitääsi käyntiin lähtemiseen vaikuttaa??? joku viisaampi kertokoon syyn miks ei lähe käyntii
24.3.2008 18:06
jarppi69 kirjoitti:Kanttii ekana kattoa bensapumpun johdot koska mulla teki ihan saman että kesken ajon hyyty ja sieltä oli pumpun johdot murtunu.. jos johdot on kunnossa niin sit heti vaan kattomaan tulppaa että missä kunnossa...
Joo se on diteckin lastetauti et ne johdot murtuu multa meni kanssa ja sitten kun siihen ei saa sitä pistoketta mistään tilattua niin tehtiin sitten ite normiliittimistä ja porattiin se vanha pistoke auki sillai että ne liittimet pysyy tiukasti siinnä paikoillaan ja vähän silikoonia siihen että ei mee vettä sinne liittimiin pari kertaa niit' yritettiin kolvata mut ei ne kestänyt
Tony92 kirjoitti:miks mun ditekki ei lähe enää käyntii?? se aina välillä lupaa mutta sitte ei enää ollenkaa. oon ostanu siihen uuden puolan ja sen johdon ,bensapumpun ,putsannu ruiskun,ilmamäärämittarin ,läppä rungon ja kaikki letkut. siinä oli myös se kompressori iskän mielestä leikannu mutta eihän sen pitääsi käyntiin lähtemiseen vaikuttaa??? joku viisaampi kertokoon syyn miks ei lähe käyntii.[/url]
25.3.2008 22:46
26.3.2008 17:45
puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...
29.3.2008 14:17
30.3.2008 1:36
Ezzee kirjoitti:puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...
En halua päteä mut sylinterin buuristeet on +-13bar ja bensapumpun 8bar.. mut jos oot saanu toimiin niin mikäs siinä:D ootko koittanu uutta tulppaa..? jos se jatkaa pätkimistä ja huonosti käynnistymistä niin kyllä kattosin uudella tulpalla..:D:D
30.3.2008 17:06
Tony92 kirjoitti:Ezzee kirjoitti:puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...
En halua päteä mut sylinterin buuristeet on +-13bar ja bensapumpun 8bar.. mut jos oot saanu toimiin niin mikäs siinä:D ootko koittanu uutta tulppaa..? jos se jatkaa pätkimistä ja huonosti käynnistymistä niin kyllä kattosin uudella tulpalla..:D
Tuos mun omas se kyllä antoi puristukset 8baaria ja ku tehtiin viimeks kone remppa nii ennen sitä se antoi alle 4 ja konerempan jälkee 8 :d (konerempan teki alan ammattilainen) Tulppia ollaan vaihettu tiuhaan tahtiin ja aina sillon vähä paremmin käynnistyny , ei kuitenkaa paljoa. jokiniemes sanottiin jotta sieltä voi olla ilmakompressori kulunu kuten jo edellisessä viestissä mainitsin jotta se oli leikannut alaosasta :d. sen kuulemma olis pitäny pitää 3.5 baarin paine startatessa ja se ei todellakaan antanu ku 0.2 :d
31.3.2008 14:27