14.1.2012 14:34
14.1.2012 14:54
14.1.2012 16:27
14.1.2012 18:17
23.2.2012 21:06
2.3.2012 15:06
2.3.2012 17:03
Dementikko kirjoitti: Laakereiksi toki kannattaa hommata laadukkaat, ja epäilemättä vakiotkin ovat hyvälaatuiset.
2.3.2012 18:13
9.3.2012 17:18
Mopedi on muuten ihan vakiopeli, ainoastaa prikkaa hiukan viilattu. Epäilivät liikkeessä että pitäisi pytty porauttaa, kun on niin paljon ajettu ja ei ole tietoa onko porattu ennen. Tarkoituksena nyt purkaa moottori ja katsoa mille mäntä ja sylinteri näyttää. Tietääkö kukaan mikä olisi paras tapa saada pytty irti? Miten tuo ruiskun puhdistus onnistuupi kotikonstein?Dementikko kirjoitti:Oho, parempi kestää sitten. 16000km huoltoon kuuluu ruiskun puhdistaminen. Sen voi tehdä itsekin, jos ei viitsi ylihintaisista huolloista maksaa. Nuo ongelmat korjaantunee varmaankin tuolla. Tosin varmaan kannattaa muutenkin huoltaa kun tuommoista ongelmaa on. Mitä virityksiä löytyy?
12.3.2012 23:29
12.3.2012 23:39
12.3.2012 23:48
Käyhän tuo, muttatuosta vähän edullisempi kampiakseli. Tästä sitten SKF:n laakerit siihen. Tuo Leovince TT käy, mutta mielummin kannattaa Leovince ZX, parempi suorasuihkun kanssa.MR MEGAEKI kirjoitti:Vielä näistä kampiakseleista eli taas alko innostaa tuo apikka vähäsen nii vois sen konerempankin alottaa... eli käykö tämä: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 70-408/854 kampiakseli tuo0hon ruiskuversioon. jos joku löytää jonku halvemman kampuran nii toki saa kertoo vakiokin käy. itse en vaa oikeen löytäny nuita ruiskukoneen kampiakseleita mistään.. ja olisko nämä laakerit hyvät ja sopiiko ne tuohon mun apikkaan : https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... tage6.html
Ja sitte passaako tämä putki tuohon: https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... roval.html
kiitos vastaukisita jo etukäteen.
13.3.2012 11:34
13.3.2012 17:49
13.3.2012 19:21