Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.1.2011 17:00
Olisi rullien vaihto edessä ja jollakin pitäis saada se variaattori lukittumaan, eli käviskö tollanen avain power DD:seen? ->
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/varia ... -7650.html
23.1.2011 19:50
Tuo on vaakaminarellin eli ei käy.
4.3.2011 23:14
Onko tässä nrg 50 power dd mitään tyyppivikoja?
Ja paljonko tämä kulkee ja kiihtyy prikan poistolla ja onko vaikea ottaa pois?
Paljon menis sitten pelkän kaasarin messinkilevyn ja ilmasuodattimen väliseinäl poistol?
Miten prikka +kaasarin levyn poistolla?
5.3.2011 0:24
Prikan poistolla menee n.70 mittariin, pelkällä messinkilevyn poistolla+60 suutin armottomalla vingutuksella n. 60 mittariin, molemmilla mittariin kelaa n. 75 km/h. Vakiona kisaset 48 mittariin
Nämä siis omalla näkkärillä...
Tyyppivikoja ei itselle ole vielä tullut, paitsi kaasukahva alkoi jumittamaan ---> ratkesi laittamalla sellaisen prikan sinne väliin, joka nosti sitä hopeista juttua ylöspäin, jos tajusit
Kaverin kanssa jutustelin, niin en kuulemma ole ainoa...
13.3.2011 20:36
Vielä tost nrg:eiden kulkupuolest
Mitä kaikkee pitää tehä jos haluaa nrg dt kulkee n.60,alle 65 kumminki ja kiihtyy suht hyvin
ja sama juttu nrg dd,riittääkö pelkkä kaasarin kurin irrottaminen?
Onko toi prikan poisto kovinkaan vaikeeta
15.3.2011 18:43
Multa löytyisi hyvä Nrg nurkista jaa saa 900e hakea
Mites ko purin tuon luistin ja neula systeemin, ja siinä oli myös tuollainen muovin värinen palikka kanssa, pitääkö sekin laittaa takaisin ja mihin se laitetaan nimittäin pääs rämähtämään auki se ja en muista missä se oli...
29.3.2011 19:25
Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?
30.3.2011 7:34
Kyllä, johtuu suuttimesta. Vaihda muutamaa numeroa suurempaan.
8.4.2011 14:32
mistä kaupasta sais takavarin kiinnipito työkalun? vai onko siihen muita konsteja..( ei ole pulttipyssyä)?
8.4.2011 20:00
Itse aina avaan sen pitämällä jonkinsortin hihnaa(autonlaturin tms) pihdeillä puristaa kireellä ettei kytkin pyöri ja sitten vääntää räikällä auki, jostain ruuvinkolosta tai mihin saa pihdin kulmaa niin ottaa tueksi ettei pyörisi kun vääntää. Itsellä lähti tällä konstilla auki.
10.4.2011 14:57
NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.
10.4.2011 21:17
Oze kirjoitti:Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?
Ettei vaan olisi vanhat bensat? Talven seisonut samoilla?
11.4.2011 9:59
kivikk0 kirjoitti:NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.
Kato, että imukaula on kunnossa. Mulla samat oli samat oireet ja huomasin imukaulassa halkeamia.
11.4.2011 19:16
Mull on toi nrg dd,kun on lämmin moottori,lähtee käyntiin välittömästi,mutta jos on seisonu pihalla(vaikka 2,5h ja 4astetta)pitää pitää kunnolla pohjassa starttia että lähtee.Ja odottaa kunnolla ,että kierrokset nousee ja lämpenee. Oisko vika liian pienessä suuttimessa?Vakiosuutin ilmeisesti 53?