10.4.2010 17:07
-mättu- kirjoitti:mistä sais halvinmalla fudee uuden rullakotelon?
10.4.2010 17:25
10.4.2010 17:50
11.4.2010 13:38
11.4.2010 15:26
11.4.2010 19:26
12.4.2010 22:01
13.4.2010 0:17
13.4.2010 21:33
13.4.2010 23:38
jarppa91 kirjoitti:Nonni, pitikin mennä sanomaan aiemmin ettei skootterissa ole ollut suurempaa vikkaa.
Nyt kun tässä muutaman päivän olen ajellut ahkeraan tahtiin, on ilmennyt seuraavanlainen vika: Kerkeän ajaa n. 5 kilsan pätkän, ja sen jälkeen skootteri yks kaks heittää vedon pois, eli totaalisesti hyytyy muttei sammu. Pysähdyt (tai siis joutuu pysähtymään), löysäät kaasun ja samantien väännät uudestaan kaasua niin voit lähteä menemään. Sitten kun se kerran tekee sen niin se tekee toistekin sen samalla reissulla, n. 1-2km ajon jälkeen sama homma. Sitten kun jonku tunninki antaa olla niin voi huoletta ajaa sen 5 kilsaa ja sama toistuu. Venttiilit on säädöissä, ilmanputsari putsattu, tulppa ja tulpan hattu vaihettu, ei pitäs olla murtumia letkuissa, polttoaine virtaa, polttoainekalvo (vai mikä lie on?) on vaihettu, neula uusittu.
Veemäistä kun se yleensä on sattunut jonkun risteyksen kohdalla ja joku paikkari puuhaltaa persiissä kiinni toki on tasaisellakin tehnyt tuon tempun.
Erillinen kyssäri: Mistä johtuu että kun lähtee kylmällä kelillä ajamaan skootterilla, niin kulkee paljon kovempaa kuin lämpimänä päivänä? nytkin kun päivemmällä oli se 5 astetta lämmintä, skode kulki sen 55km/h, mutta nyt illalla kun lämpötila laskee lähemmäs nollaa niin kulkee jopa sen 75km/h?
14.4.2010 9:36
The HitcheR kirjoitti:Kylmässä ilmassa on happea enemmän samassa määrässä. Toi vika kuulostais et kävis rikkaalla, onko minkä kokosta suutinta kiinni?
Itelläki toi romu tuol pihal oottelee et jaksaisin alkaa tekee jotain.. Ei vaa jaksa inspiroida oikein ku kestää taas sen muutaman sata kilsaa ja sit taas pitää olla jotain korjaamassa. Eli ongelma on viel sama, ei lähe käyntii, pari työtahtii käy, mut ei sen kummemmin lupaile. Olisko venttiilien säätö tarpeen, lueskelin tän topicin läpi ajantappamiseksi, ja kuulemma auttaa käynnistyvyyteen aika lailla.
14.4.2010 10:35
jarppa91 kirjoitti:Nonni, pitikin mennä sanomaan aiemmin ettei skootterissa ole ollut suurempaa vikkaa.
Nyt kun tässä muutaman päivän olen ajellut ahkeraan tahtiin, on ilmennyt seuraavanlainen vika: Kerkeän ajaa n. 5 kilsan pätkän, ja sen jälkeen skootteri yks kaks heittää vedon pois, eli totaalisesti hyytyy muttei sammu. Pysähdyt (tai siis joutuu pysähtymään), löysäät kaasun ja samantien väännät uudestaan kaasua niin voit lähteä menemään. Sitten kun se kerran tekee sen niin se tekee toistekin sen samalla reissulla, n. 1-2km ajon jälkeen sama homma. Sitten kun jonku tunninki antaa olla niin voi huoletta ajaa sen 5 kilsaa ja sama toistuu. Venttiilit on säädöissä, ilmanputsari putsattu, tulppa ja tulpan hattu vaihettu, ei pitäs olla murtumia letkuissa, polttoaine virtaa, polttoainekalvo (vai mikä lie on?) on vaihettu, neula uusittu.
Veemäistä kun se yleensä on sattunut jonkun risteyksen kohdalla ja joku paikkari puuhaltaa persiissä kiinni toki on tasaisellakin tehnyt tuon tempun.
Erillinen kyssäri: Mistä johtuu että kun lähtee kylmällä kelillä ajamaan skootterilla, niin kulkee paljon kovempaa kuin lämpimänä päivänä? nytkin kun päivemmällä oli se 5 astetta lämmintä, skode kulki sen 55km/h, mutta nyt illalla kun lämpötila laskee lähemmäs nollaa niin kulkee jopa sen 75km/h?
14.4.2010 13:41