Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keeway-skootterit

7.7.2012 13:27

Ihte laittasin vaikka sukkahousut mieluummin ku powerfilterin :D .. vakioputsaria kannata vaihtaa menee vaa enemmä lörppöö.

7.7.2012 17:43

OziBo_ kirjoitti:Sopiiko jostain muusta värkistä keulaputket keeway matrixiin? Esim. F-actista?

Sopii, menee oikeastaan kaikkien mallien, melkein.

8.7.2012 18:13

Mistä johtuu että keeway ry6 lämpöleikkaa kokoajan? vaihdettua osaa kaasari ja sylinteri sarja n.200 km sitten

8.7.2012 18:43

Seos? Suutin?

8.7.2012 18:57

Tsekkaappa, että kampiakselilla oleva öljypumpun käyttöratas on kunnossa.

8.7.2012 21:49

Saako öljyä, käykö laihalla?

9.7.2012 23:22

Minkäslaista kokemusta porukalla on näistä keeway roottereista? Tulee lauantaina vaihdossa melkein vakio fact racing 2009 6500 km. Mitäs eroa tossa racing mallilla on normi factiin?

10.7.2012 7:22

Taitaa tuossa racingissa olla vain vähän erilaiset tarrat/maalit katteissa, en sitten tiedä onko missään muussa eroa (?) eikai :roll:

10.7.2012 12:28

eiks siinä oo vähäsen isompi tankki? :D

12.7.2012 10:42

http://www.mc-scatter.com/product_info. ... _5_f5Ea_Ig
Mikä tän osan tarkotus on? Et tartteeko tota ku mulla ei tuu sähköihin juuri muutaku valot ja virtalukko, kaikki ylimääräset pois.. Ja sit mitä ne sähköjutut on vasemman takakatteen takana, se musta iso boksi ja punanen pyöree juttu :D

12.7.2012 13:29

Joo no ihan sama, vielä yks nolo kysymys. Miten varikoppa lähtee irti :lol: Mikä se on sielä syvennykses oleva juttu, ei oo mitään kantaa siinä ainakaan :D:D

12.7.2012 13:35

Minun muistaakseni tuo Ozibon_ linkkaama osa oli jonkinsortin vastus, mutta voi olla vääräkin tietoa.

12.7.2012 14:18

OziBo_ kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/product_info.php?cPath=23_792_1732&products_id=956#.T_5_f5Ea_Ig
Mikä tän osan tarkotus on? Et tartteeko tota ku mulla ei tuu sähköihin juuri muutaku valot ja virtalukko, kaikki ylimääräset pois.. Ja sit mitä ne sähköjutut on vasemman takakatteen takana, se musta iso boksi ja punanen pyöree juttu :D

Vastus, johon menee kaikki ylijäämä virta. Ei ole kyllä yhtään pakollinen.. Ja vasemman takakatteen takana on varashälytin ja kaukokäynnistys vehkeet.

OziBo_ kirjoitti:Mikä se on sielä syvennykses oleva juttu, ei oo mitään kantaa siinä ainakaan :D:D

Kyllä siellä "syvennyksessä" pultti on, 8mm hylsy käy. Saattaa toki olla tippunutkin.

14.7.2012 13:58

hei. mulla on keeway ry6 ja oon koittanu ottaa tota kilventelinettä pois mutta ei millään meinaa lähteä vaikka kaikki ruuvit (tietääkseni) on otettu pois ja oon varovaisesti koittanu nytkytellä mut ei millään lähe.. ja apua myös siihen että sitten jos tai kun se lähtee niin mitenköhän nuo vilkut sais tosta irti ku ne on siinä kilventelineessä kiinni. pikaisia vastauksia ja kiitos jo etukäteen! :)

14.7.2012 15:23

Ainakin useimmissa malleissa se kilventeline on takavalon alla vielä kiinni.