Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.11.2010 23:11
Uudemman malliseen koneeseen noi menis, koska siinä on isompi rumpu.
-Eipäs lainata edellistä viestiä, Shape.
9.11.2010 1:10
Eli onko edes mahdollista saada vanhan mallin lohkoihin kiini?
-Eipäs lainata edellistä viestiä, Shape.
9.11.2010 9:28
Ei.
9.11.2010 17:00
No eikai siinä sitte mitää. Vanha vanne toistaseks kiinni ja uutta varipuolen lohkoa etsimään josko nyt sitte sais lc kamatkin kiinni
9.11.2010 17:31
Löysin sulle lohkon 40 eurolla!
http://purkuosat.net/ --> Purkuosat --> Gilera RUNNER 50 2007
OSA Lohko vasen
OSANRO GRUN07036
LISÄTIEDOT Ehjä
HINTA 40 EUR
E: Ota kans se "Startin ratas", osanumero GRUN07031, niin saat vesipumpun pyöriin. Tosin ostamasi vanne ei vissiin taida käydä.
9.11.2010 19:28
Minkälaiset vanteet kävisivät gilera stalkkeriin? tarkoitus olisi "modata" isommat vanteet yms tohon stalkkerii.
10.11.2010 9:04
Shape eihä tossa tosiaan ole rumpua, mutta kiitos silti linkistä, pistän harkintaan. Löytyy meinaa tohonkin vanteet, jarrut yms, kun yks nrg purejetti varaosina
10.11.2010 18:18
Jaa mietin, että "uutta varipuolen lohkoa etsimään josko nyt sitte sais lc kamatkin kiinni" tarkoitti nestelohkoja.
12.11.2010 14:53
mistes on kestääkö tollasen piaggio typhoonin vakio kampiakseli kuinka kisasta pyttyä? kestää ainaki varmaa malossi 70 sportin.. mut kestääkö mitää tehokkaampia pyttyjä?
13.11.2010 9:40
Mitkäs rullat tässä mun skodes on vakiona? Mun tiedon mukaan niin 5,7 g? No mulla on nyt muistaakseni 4,7g kiinni onks nuo hyvät vai pitäskö laittaa jotkut muut? En käytä teharia.
13.11.2010 22:15
Paljonko toi kaasuttimen messinkilevy vaikuttaa ja miten vaikuttaa ja mitä eroa on sillä onko se paikoillaa vai ei? Ja miten ton variaattorin kopan saa auki ku ei millää meinannu lähtä. Sai vääntää ja melkee potkia mutta ei, ei lähe auki, vinkkejä?
13.11.2010 22:36
Ja miten ton variaattorin kopan saa auki ku ei millää meinannu lähtä. Sai vääntää ja melkee potkia mutta ei, ei lähe auki, vinkkejä?
Mä saan sen auki, ku laitan jonkun terävän esineen esim. puukon siihen väliin ja paukuttelen vasaran kanssa joka puolelta auki.
20.11.2010 13:43
mikä vialla vakio pytty tuli porautuksesta ja laitoin kiinni... käy hyvin, mutta kun laittaa kierroksia röpöttää vaan. Uuus puola ja tulppa laitettu. Kaasari on putsattu. Kyl se sit ku kauan antaa kaasua ni antaa kierroksia, mut si ku irrottaa kaasust ja laittaa uudestaa ni sama paska.
20.11.2010 13:52
Kokeileppa pienempää suutinta. Lisäksi asennusöljyt saattaa siellä vielä palaa.
21.11.2010 12:30
Sellaista vaan kyselisin että paljon menisi suunnilleen oikeata, jos ottaisi prikan pois kun nyt jo tuo messinki levy kaasarista pois otettuna? Mittariin kerää nyt huippuja yksin ajettaessa 57-64 km/h ja mielestäni mittari noin 6-7 km/h valehtelee. Niin ja mikäs on tuon prikan halkaisia jos tekisi vähän ohuemman prikan sinne kun pyrin noin 60 km/h huippuihin
EDIT: ei jaksaisi tuon prikan mittauksen takia ottaa sitä irti
JOS jollain olisi mitat nii olisi loistavaa
EDIT2: Kun noita talvirenkaita tullut vaihdettua niin sen jälkeen kone kiertää noin 9000-1000 rpm, että onko normaalia vai ei. Saattaa johtua siitä että osa pakokaasuista pääsee kurien "ohi" koska pakoputki ei ole varmastikaan maailman parhaiten kiinni sieltä sylinteristä