24.7.2009 18:04
24.7.2009 18:57
27.7.2009 14:32
27.7.2009 17:46
miiii kirjoitti:Moi, en tiiä oonko nyt oikeassa paikassa edes kyselemässä mut kysyn nyt jos joku sattuis tietää. Semmoi ongelma olis et Piaggio nrg mc3 purejet vuosmallia. 2003 ei tykkää oikein toimia. Se lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuu eikä kierroksiin mitenkään. Jonki aikaa pysyy käynnissä kaasu pohjassa ja sitten sammuu.. tulisko kellekkää mitää mielee? bensaa ainaki saa liikaa. mutta muuta ei ole oikein löytynyt.
28.7.2009 22:37
21.1.2010 22:21
22.1.2010 17:16
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
22.1.2010 21:17
jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?Axu- kirjoitti:Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
22.2.2010 0:51
Jussivaan. kirjoitti:Jepjep, kävin äsken Raision Bikeworldissa kysymässä kisaohjelmaa. Sen kummempia kaartelematta äijä vastas että kyllähän niitä löytyy, ei muuta ku tuot skoppen vaan tänne Olin skodulla liikkeellä, mut siellä oli nyt joku Vespa säädettävänä kiinni siinä laitteessa. No, vien huomenna heti sinne kun aukee. Ja 15-20e tais mainita hinnaksi kyseiselle toimenpiteelle. Ja suositteli kyllä itsekkin sitä ohjelmaa vaihdettavaksi, ettei röpöttäis ja pätkis niin pirusti
25.2.2010 20:53
5.4.2010 8:38
9.4.2010 17:56
hiipeli kirjoitti:jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?Axu- kirjoitti:Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
9.4.2010 18:00
G1leraR kirjoitti:Ajattelin säädättää ruiskun, mut ongelma on se, että pitääkö siin olla tehari sillo kiinni kun sitä säädetään vai voiko säädättää vakioputkella ja vaihtaa sitten myöhemmin teharin ? Onko mitään merkitystä ?
9.4.2010 22:56
10.4.2010 22:51
Axu- kirjoitti:Tehari ehdottomasti..jos säädättäisit vakioputkella niin hyöty on 0% teharilla.