Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

19.9.2008 21:39

pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D

20.9.2008 15:46

Jusu. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D

joo läpät oli ehjät ku tarkistin.. nyt melkee koko mopo osissa... jotain letkuja oon vaihellu mutta ei mtn vaikutusta...

21.9.2008 0:35

Eikös tästä ruiskusta vaihto kaasariks onnistu ku vaihtaa vaan pytyn?

Vastatkaa jos tiedätte, älkää jos ette.

Älkääkä kysykö miksi pitäisi vaihtaa.

22.9.2008 10:32

JerQQ kirjoitti:Eikös tästä ruiskusta vaihto kaasariks onnistu ku vaihtaa vaan pytyn?

Vastatkaa jos tiedätte, älkää jos ette.

Älkääkä kysykö miksi pitäisi vaihtaa.


Ei onnistu, esim kompressorin paikka lohkoissa pitää tukkia yms... Malossilta saa ditekkiin kaasariksi vaihto paketin, jossa tulee kompressorin kolon tilkitsemiseen tarkoitettu härpäke. Sitten vielä ruiskuboksiin tarkoitettu systeemi. Noiden avulla + pytyn vaihdolla pitäisi toimia.

22.9.2008 17:16

Nuustis kirjoitti:Ei onnistu, esim kompressorin paikka lohkoissa pitää tukkia yms... Malossilta saa ditekkiin kaasariksi vaihto paketin, jossa tulee kompressorin kolon tilkitsemiseen tarkoitettu härpäke. Sitten vielä ruiskuboksiin tarkoitettu systeemi. Noiden avulla + pytyn vaihdolla pitäisi toimia.


Mistäs tämmönen Malossin paketti mahtaa löytyä? Alko itteäki kiinnostaa tuo :D

22.9.2008 21:46

No esim www.scooter-attack.com

24.9.2008 1:44

Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa :D :lol: Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.

24.9.2008 12:48

Donppa kirjoitti:Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa :D :lol: Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.



Rullakupissa muistaakseni..

24.9.2008 14:20

soliferimies kirjoitti:
Jusu. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D

joo läpät oli ehjät ku tarkistin.. nyt melkee koko mopo osissa... jotain letkuja oon vaihellu mutta ei mtn vaikutusta...

joo läpät ja männänrenkaat katottu mutta molemmat ehjiä:( ei enää ymmärrä mikä siinä ruoskassa voi olla vikana!!

24.9.2008 14:56

soliferimies kirjoitti:joo läpät ja männänrenkaat katottu mutta molemmat ehjiä:( ei enää ymmärrä mikä siinä ruoskassa voi olla vikana!!


No jos kaikki muu on ehjää ni sullaki on varmaan jotain sähköosia rikki, niinku mullaki. On nyt pari viikkoo ollu skootteri huollossa eikä vieläkään kuulemma saa mun skootteria käyntiin kunnolla....

25.9.2008 12:07

Saako suomesta tummennettuja vilkunkupuja ditekkiin? Tuli tossa vetästyä autonkylkeen ja toinen meni ihan sirpaleiksi :( . Itse en ainakaan mistään löytänyt.

25.9.2008 13:09

Nuustis kirjoitti:Saako suomesta tummennettuja vilkunkupuja ditekkiin? Tuli tossa vetästyä autonkylkeen ja toinen meni ihan sirpaleiksi :( . Itse en ainakaan mistään löytänyt.

en tiiä saako suomesta mutta easyltä ainaki saa...

25.9.2008 18:34

Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.
Rullakupin pitäs saada ihan suoraan nykäsemällä voi olla tiukassa mutta pitäs lähtee.Sitten se prikka on semmonen isompi *välillevy* se on kiinni siinä rullakupin takana sitä pitää kiinni 3 mutteria avaat vaan ne ja otat levyn pois ja kaikki samassa järjestyksessä takas kun otitkin pois ton pitäs auttaa kysy kuvia YV:llä jos et tajunnu niistä pitäs selvitä ainakin.:D

26.9.2008 9:30

on nämä apriliat ihme vekottimia!!!! kasasin mopon ajokuntoon ja starttasin nii heti alko toimii niinkuin enkeli!!! purkiin vaan koko mopon osiksi ja kasasin mitään muta osaa en oo vaihtanu kun yhen kompuran letkun:S no hyvä vaan ni ei tarvi pyörällä enää polkee :D

26.9.2008 13:13

soliferimies kirjoitti:on nämä apriliat ihme vekottimia!!!! kasasin mopon ajokuntoon ja starttasin nii heti alko toimii niinkuin enkeli!!! purkiin vaan koko mopon osiksi ja kasasin mitään muta osaa en oo vaihtanu kun yhen kompuran letkun:S no hyvä vaan ni ei tarvi pyörällä enää polkee :D


No silloin vika oli todennäköisesti siinä, että se kompuran letku vuos, mutta hyvä että toimii :D