26.5.2008 16:57
Mutukki kirjoitti:Kertokaapa miten Jet C-Techin valot oikein pelittää? Minulla palaa ne ylemmät pienet valot kokoajan ja alemmista, isommista valoista lyhkäisillä toinen ja kaukovaloilla taas toinen. Pitäisiko näiden isompien palaa yhtäaikaa, eli onko minun Jetissäni jokin vika?
Skootteri on ollut minulla vata pari päivää, eikä aiempaa kokemusta näistä laitteista juuri ole. Siksi kysyn näinkin yksinkertaista asiaa.
Ja ei,en pysty katsomaan ohjekirjasta vastausta, koska käytetyn mopon mukana en saanut mitään kirjaa/papereita.
26.5.2008 17:21
juu sori väärää infoa annoin, tosiaan kannattas viettää enemmän aikaa tuol sivuil, ku kattelin niit putkia ni jäi sellane mielikuva et kaasutin vehkees ois ollu vaakapytty mut ei näköjää|tomi| kirjoitti:Gp1 Revolution kirjoitti:Ruiskujen putket ei käy c-techiin, ei se sieltä lukeminen nyt voi noin vaikeata olla
TSDI(suorasuihku)-malliin käy samat putket kuin kaasarimalliinkin
27.5.2008 15:26
Mutukki kirjoitti:Kertokaapa miten Jet C-Techin valot oikein pelittää? Minulla palaa ne ylemmät pienet valot kokoajan ja alemmista, isommista valoista lyhkäisillä toinen ja kaukovaloilla taas toinen. Pitäisiko näiden isompien palaa yhtäaikaa, eli onko minun Jetissäni jokin vika?
Skootteri on ollut minulla vata pari päivää, eikä aiempaa kokemusta näistä laitteista juuri ole. Siksi kysyn näinkin yksinkertaista asiaa.
Ja ei,en pysty katsomaan ohjekirjasta vastausta, koska käytetyn mopon mukana en saanut mitään kirjaa/papereita.
28.5.2008 0:18
Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
29.5.2008 21:39
4.6.2008 23:45
Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
5.6.2008 0:00
putte47 kirjoitti:Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja? oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"
5.6.2008 0:13
5.6.2008 15:47
jönks kirjoitti:putte47 kirjoitti:Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja? oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"
Ota se prikka/rajotin suoraa vaa pois sieltä rullakupist ni menee jonku 65-70 tasasel, eikä o kovin vaikee homma;)
5.6.2008 18:10
Gp1 Revolution kirjoitti:ku kattelin niit putkia ni jäi sellane mielikuva et kaasutin vehkees ois ollu vaakapytty mut ei näköjää
10.6.2008 23:57
11.6.2008 11:26
11.6.2008 12:32
11.6.2008 16:28
12.6.2008 17:55