Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.2.2012 20:42
[^lollero^] kirjoitti:nonni takas asiaan,
silloin aikoinaan kun suzukin hommasin oli kone jumissa. Se avattiin ja petarit,stefat ja kanki vaihdettiin. Mutta kun konetta alettiin kasaaman niin kun lohkot laittoi kiinni ja kiristi niin ei enään kone pyörinyt
joten tilapaäis ratkaisuksi lätkästiin pahvi tiiviste väliin ja eiku menoksi. Nyt haluis päästä eroon tiivisteestä muttei mitään ideoita missä olis voinut mennä vikaan. laakeri paikoillaan syvällä laakeri pesissä ??!P??
kokeile napauttaa kampiakselin päätä vasaralla, josko vahingossa olis jääny jotain jännityksiä laakerin ja kampiakselin välillä.
20.2.2012 15:40
Sori että jatkan Offtopikia mutta mutta...
Joku oli testannut minarellin pyttyä morinissa. Ei niillä näytä hirveää eroa olevan.
ja tuossa koko tarina:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/show ... p?t=281661
20.2.2012 15:54
vissiin vaan vähän kestävyysongelmia ollu ton setupin kanssa ei ollu montaa tuhatta kestäny ennenku räjähti taas.
http://forum.scooterforum.net/forum/f88 ... ug-111831/tässä lisää materiaalia jos joku haluaa toista tekniikkaa suzukiin, tällä kertaa mennään piaggiolla
1.3.2012 16:21
Jos jollakin tarvetta vakio cdi:lle tai vastaavalla täsää ois yks
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_ZUENDUNG
1.3.2012 17:09
Mahtaakos mennä tuskaan? Ja toihan on rajottamaton CDI, eli ei oo vakio.
4.3.2012 22:34
eihä tossa edes oo lähellekkään samanlainen liitin mitä vakiossa
7.3.2012 19:42
mitenkäs tuossa suzuki street magicistä lähtee imukaula kun on kaksi pulttia ja niissä jotkut metalli pidikkeet kiinni niitäpä en saa auki.
7.3.2012 20:17
qurkinen21 kirjoitti:mitenkäs tuossa suzuki street magicistä lähtee imukaula kun on kaksi pulttia ja niissä jotkut metalli pidikkeet kiinni niitäpä en saa auki.
ei hätää, niissä on jengat eli teet dremelillä tai vastaavalla sopivan hahlon siihen ja kierrät meisselillä ne pois. sitten kun on kasaamisen aika laitat vaan samanlaiset ruuvit mitä vieressäkin ja homma on sillä selvä.
7.3.2012 20:31
oisko olemassakaan tuollasiin sopivaa avainta kun aattelin että käyn lähimmästä huolto liikkeestä kysymässä sellasta lainaan..
7.3.2012 20:39
qurkinen21 kirjoitti:oisko olemassakaan tuollasiin sopivaa avainta kun aattelin että käyn lähimmästä huolto liikkeestä kysymässä sellasta lainaan..
mulla ne ainaki oli ihan tasasia ettei saanu mitenkään otetta, tietty voi pihdeilläkin kokeilla.
7.3.2012 20:58
jepppp, mietin tässä että mitenköhän pitkään kestää 7800km ajettu kampura niin 70 parakitin kanssa ja meinasin että käykö vakio kansi vai pitääkö ostaa se "korkeapaine kansi"j minkä kokosta kaasaria suosittelet... vakiopannulle ainakin teharin kanssa 16mm lortto....
7.3.2012 23:13
Kyllä sen pitäs kestää, kaasari olis hyvä joku 17,5mm-19mm. Ja kansi nyt olis hyvä olla jonku 70cc:n, vakiokannessa riittäs avarrusta, palotila kun on 50cc:lle tietty. Muista sit kunnon putki 70cc:n kanssa. (Meinasit Barikitin pyttyä?)
8.3.2012 0:50
barikitti kansineen 105€, malossi sport 125€, top perfomancen hintaapa en tiiäkkään kannen kera.. mikäpä liennöön parhain pytty ja putkeksi tottakai yasuni r, c16 tai gianellilta joku putki mutta veikkaan että yasunin putket on parempia.. ainiin hinnat easypartsilta.
8.3.2012 1:08
qurkinen21 kirjoitti:barikitti kansineen 105€, malossi sport 125€, top perfomancen hintaapa en tiiäkkään kannen kera.. mikäpä liennöön parhain pytty ja putkeksi tottakai yasuni r, c16 tai gianellilta joku putki mutta veikkaan että yasunin putket on parempia.. ainiin hinnat easypartsilta.
klassikkopaketti tässä olis malossin 70cc ja technigas RS70 takuulla toimiva yhdistelmä
8.3.2012 2:01
kyllästyny noihin malossin 70 pannuihin ja technigassin putkiin
vaihtelu virkistäää aattelin jos sitä yasunia ja barikittia 22-25 lorttoa
pää asia että jaa nelari kevarit jälkeen
ja poliisit hiekkatiellä