Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.9.2010 2:35
Menee 10min pulttipyssyl ja rullat on 19x15,5 6,5g.
9.10.2010 18:25
Elikkäs nrg alkoi temppuille, eikä lähde käyntiin. Otin kaasuttimesta bensa letkun irti, eikä sieltä tullut mitään. Onko nrg:ssä automaattista bensahanaa/bensapumppua?
9.10.2010 19:13
Alipainebensapumppu siinä kyllä on. Se voi olla joko rikki, tai sitten alipaineletku on lähtenyt irti.
19.10.2010 21:58
Piaggiosta kipinä hukassa. Mistä kannattas lähteä vikaa ettimään?
20.10.2010 0:26
ootman kirjoitti:Piaggiosta kipinä hukassa. Mistä kannattas lähteä vikaa ettimään?
Vaihda tulppa & varmista että tulpanhattu on kunnolla tulpassa kiinni ( siis ihan pohjassa ).
Jos ei auta niin yleismittarilla katsoo tuleeko tulpanhattuun tai puolaan virtaa kun polkee/pyörittää starttia.
Jos tulee puolalle muttei tulpanhattuun, joko tulpanjohto/hattu tai puola paskana
25.10.2010 8:56
Mulla oli tossa vähän aikaa sitte gianelli go kiinni piaggiossa ja niitten kanssa 19x15.5mm 6.4grammaset rullat, nyt on kuitenkin vakioputki kiinni, kaasarin kuri irti, prikka irti mutta vielä nuo 19x15.5 6.5grammaset rullat ja kulkee tasasel vaan n. 60 km/h, että auttasko vanhat rullat?
25.10.2010 19:55
Ootko vaihtanu variin jousia? Ostan muute Piaggion vakio vp:n, laittakaa yv jos löytyy.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 25.10.2010 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata
25.10.2010 21:22
en oo, kun eikös vakio putken kanssa parhaiten pitäis toimia vakio jouset? mutta auttaiskohan jos laittais ne vakio rullat takasin?
25.10.2010 23:28
Eiku joo, siis laita vaan kaikki vakiosäädöt vaan, rullat mukaanlukien.
30.10.2010 14:55
Tuli ostettua Piaggion NRG Power DD '05.. halval sain 800 e.
Ajettu vaan 5000 km mut pakoputki ihan surkeessa kunnossa ja pytyn kiinnikeet ihan vääntyneet ja hukkaputket otettu pois ja laitettu takas, ihan karsean näköinen ruostekasa josta ei mitää hyötyä muutaku ois ruostunu siihe lohkoihin ruuveistaa kii joten
päätin sit pelastaa kyseisen Italialaisen laatulaitteen surkeesti sitä käyttäneen edellisen omistajan jäljiltä... Kaikki öljyt ja jäähdytinnesteet vaihdoin ja tuli ostettua siihen tehoputki Leovince Handmade TT ja sitten sen mukana tulleet rullat 4,7 gr ja kytkinjouset laitoin ja kuristuksen alkukäyrästä otin pois. Suuttimen vaihdoin #80, edellinen omistaja oli vaihtanut jo #60 suuttimen vakio #53 tilalle, ajanut varmaan vakio-kuristamattomalla ja säätänyt neulan aivan perseelleen takas vakioks laittaessaan prikan kanssa mutta sen kaasuttimen imukaulan messinkilevyn oli jättänyt takas laittamatta. Huonosti vastaa kaasuun, jos koittaa eessuntaassun sitä kaasukahvaa nopeeta ni toisel nopeel kerral tukehtuu, ja jos alamäes annan liukua ilman kaasua ja sit kaasu pohjaa ni tukehtuu eikä liiku ku päästämäl kaasust. Paikaltaankin lähtiessä kun vääntää kaasun nopeeta pohjaan pienen kaasuttelun jälkeen ni vähän aikaa tekee yhen nykäsyn, tukehtuu, toisen nykäsyn, tukehtuu ja sit vasta lähtee likkeelle...
Missä vika ja miten vuotavan jäähdytinnestesäilön korkin vois korjata...
31.10.2010 16:11
Miten ku vaihtaa sähköryypyn manuaaliseen, niin mitä muutoksia pitää tehä sille ite kaasarin osalle mihi se ryyppy tulee.
31.10.2010 17:17
Ei tarvitse tehdä mitään, pitäs olla ihan bolt-on. Ryypylle tullut sähköpiuha kannattaa suojata jotenkin vedeltä.
31.10.2010 18:11
Mulla on sitte varmaa vääränlainen ryyppy, koska se ei mahdu siihe koska sieltä kaasarin sisältä tuleva musta jutska on tavallaa edessä.... paha selittää.
31.10.2010 18:26
:O Ei siellä semmosta mustaa juttua minusta pitäisi olla. Ei ainakaan minulla ole tullut vastaan. Pystytkö ottamaan kuvaa siitä?
7.11.2010 2:52
MacLumme kirjoitti:Missä vika ja miten vuotavan jäähdytinnestesäilön korkin vois korjata...
Sulla on ihan liian iso suutin. Laita vaikkapa se suutin 60 takas.