15.9.2008 16:28
soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
15.9.2008 17:32
15.9.2008 18:01
pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten. 03 di.tech
15.9.2008 18:20
15.9.2008 20:40
tulppa ei kyl olis saanut mustemmaks kun mitä se siellä oli mutta kun olin puhdistanut sen ja laittanut takaisin niin ei mitäänb vaikutusta.asmo_91 kirjoitti:pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten. 03 di.tech
uudella tulpalla kannattaa aina kokeilla.
15.9.2008 21:56
Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
Sama juttu ku mulla, oli menny toinen männänrengas poikki.
16.9.2008 8:23
pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten. 03 di.tech
16.9.2008 17:02
soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
ja nyt mopo ei liiku mihinkään kun painaa kaasua... jurraa vaan eikä ota kierroksia...tulppa oli musta ku neekerin perssilmä.uuen tulpanki ostin mut ei mtn vaikutusta
16.9.2008 19:23
Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
ja nyt mopo ei liiku mihinkään kun painaa kaasua... jurraa vaan eikä ota kierroksia...tulppa oli musta ku neekerin perssilmä.uuen tulpanki ostin mut ei mtn vaikutusta
Sulla saattaa olla kans ilmanputsari tukossa, kato se nyt ekana
16.9.2008 19:26
Nuustis kirjoitti:pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten. 03 di.tech
Käännät avainta virtalukossa noin 10 kertaa putkeen, ilman käynnistystä ja anna "ruksuttaa" loppuun.
16.9.2008 21:10
pjyry kirjoitti:Juu vika lötykin jo kun vein aprilia huoltoon (ne sai sen 5min niin oli valmis kunn otti vaan yhen katteen irti ja HAKKAS VAAN VASARALLA SITÄ KAMPIAKSELIA niin alko toimiin taas)
oli jäänyt bansapumpun takaiskuventtiili jumiin.
17.9.2008 17:39
18.9.2008 7:33
18.9.2008 14:18
pjyry kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
Sulla saattaa olla kans ilmanputsari tukossa, kato se nyt ekana
Kannattaa tarkistaa myös läpät.
19.9.2008 21:18