13.7.2006 17:37
nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire__joni__ kirjoitti:kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.Pösötin kirjoitti:Ryyppy ei välttämättä pelitä...__joni__ kirjoitti:no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.Pösötin kirjoitti:Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
13.7.2006 18:16
Jos sul on vakiopääsuutin, vaihda se 2 numeroo isompaan. Mul oli sama vika ja toi autto.__joni__ kirjoitti:nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire__joni__ kirjoitti:kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.Pösötin kirjoitti:Ryyppy ei välttämättä pelitä...__joni__ kirjoitti:no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.Pösötin kirjoitti:Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
13.7.2006 18:46
toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?Hjiivatti kirjoitti:Jos sul on vakiopääsuutin, vaihda se 2 numeroo isompaan. Mul oli sama vika ja toi autto.__joni__ kirjoitti:nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire__joni__ kirjoitti:kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.Pösötin kirjoitti:Ryyppy ei välttämättä pelitä...__joni__ kirjoitti:no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.Pösötin kirjoitti:Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
13.7.2006 18:50
13.7.2006 19:09
Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
14.7.2006 19:55
lähtikö sulla se kuitenki sen jälkee käyntii mut kaasuun ei kestäny koskia tai sammu.ja kone tuossa käy vähän niinku paukkumalla..Hjiivatti kirjoitti:Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
14.7.2006 21:22
15.7.2006 16:33
Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
16.7.2006 15:35
Oon irrottanu, ei kyl mikään helppo homma..Pösötin kirjoitti:Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
16.7.2006 15:36
Lähti käymään ja pysy tyhjäkäynnillä kyl.__joni__ kirjoitti:lähtikö sulla se kuitenki sen jälkee käyntii mut kaasuun ei kestäny koskia tai sammu.ja kone tuossa käy vähän niinku paukkumalla..Hjiivatti kirjoitti:Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
17.7.2006 17:50
Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?Hjiivatti kirjoitti:Oon irrottanu, ei kyl mikään helppo homma..Pösötin kirjoitti:Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
Eli akkukate pois, sit penkki veks, jonka jälkee sä saat sen takavalon irrotettuu (muistaakseni 2 ruuvilla kiinni, eli ne pois) ja sitten ruuvailet ne 2 pulttia irti joilla loksu on kiinni.. Ja ne sivuhommat on vaan semmoset "nipsuttimet" eli käytä voimaa, mut myös järkee..
17.7.2006 18:16
Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
17.7.2006 19:53
Eli kun nämä ottaa pois niin pääsee käsiksi siihen lokariin. Kiitokset sulleHjiivatti kirjoitti:Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
17.7.2006 20:13
Juuri näin. Ole hyvä vaan..Pösötin kirjoitti:Eli kun nämä ottaa pois niin pääsee käsiksi siihen lokariin. Kiitokset sulleHjiivatti kirjoitti:Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
27.7.2006 0:54