Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.1.2010 14:01
Niin oliko se niin että noi kytkinjouset toimii seuraavalla tavalla; jos ostan vaikka +1500rpm,mulla ottaa nyt kytkin kiinni siinä 3000-3500kierroksen kohalla,se ottais sit noin 5000rpm kohalla?
Ajattelin tosiaan ostaa noi jouset ja ehkä uus parempi kytkin jos jostain halvalla löytyy,ei oo enää tuolla virijavaralla sitä king kytkintä näköjään myynnissä...
22.1.2010 16:54
Jep. Ihan tarkkoja nuo lukemat ei aina ole, mutta lähelle menee. Osta Narakun kytkin, hyvä ja halpa. Virijavaran kytkin ei ollut mikään "king", kunhan vain nimesivät sen sen. GY6-motorilta saa SAMAN kytkimen postikuluineen paljon halvemmalla kuin virijavarasta sai ilman posteja.
22.1.2010 19:13
varmaan tällasta tarkotit;
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/kytki ... -5812.htmlOnkohan noi punaset jouset millaset,ja käyköhän toi ihan vakio kytkinkellon kanssa?
23.1.2010 0:23
Kellään linkkiä halpaan multivariin? kattelin tuolt jostai ni olin jotain 85e...
23.1.2010 2:30
morgoo kirjoitti:Kellään linkkiä halpaan multivariin? kattelin tuolt jostai ni olin jotain 85e...
Varmaan halvin sen 71e.
http://www.mc-scatter.com/multivariaatt ... 15951.html
23.1.2010 12:50
Tai:
Ulkomailta tilaamalla,
klick
23.1.2010 16:11
Mistä saisin 07vm sollee hansikkalokarin, tarkoitan sitä jalkatiloissa oleva etumuovilevy jossa on ne hansikkalokerot yms. sain sellasen pillunpäreiks niin tarvisin nyt uuden.
23.1.2010 17:37
Kysy Mc-scatterilta onko niillä purkupyöriä, jm-racingiltä varmasti löytyy,mutta on hintavia
23.1.2010 20:02
Tuli sit rahdattuu skoba ilma konetta omaa huoneeseen.
vanhemmat pitää bensakärystä iha vitusti tos pahvista nyt suunnittelen katteita. niin alakatetta oon saanu jo valmiimmaks.
24.1.2010 0:05
Perkele.
Olin tänään tossa ajamassa,ja oli sen -20 astetta.no skoba seiso sen 3 tuntia ku oltiin kaljalla ja ajelemassa pillurallia jäällä.
Siinä on koneessa nyt 5w40 öljyt.Mutta ei näköjään auta.Himaan päin lähössä,ei taas millään meinannu lähteä.ihan jäässä...
-kikki menee alas,tulee helvetin hitaasti ylös,ei pysty polkemaan
-akussa on kyllä virtaa
-sähköstartilla jaksaa just ja just pyörittää konetta.
En mä tajua miten se voi noin pahasti jäätyä.
Onkohan ongelma startissa,et olis niin jäässä,ei saa tarpeeksi virtaa?
en tiiä
auttakaa...
"-Lämpimänä lähtee kyllä ihan heti.Startissa ei ollu mitään ihmeellistä,purkasin sen.
-Voitelin tossa bendixin päät vaseliinilla,pitää sit viel nuo kikin osat samalla.
-ryyppy toimii ihan hyvin,varmasti tuo jännite."
Onkohan mitään akkuja mitkä kestäs vähän paremmin tän suomen pakkasen ku tuo kiina akku? merkki on joku Outdo,12v7Ah.
25.1.2010 0:26
arvelisin että kaikki öljyt ja rasvat koneessa on niin huonolaatuisia että "jähmettyy" tuolla kylmässä ja ei jaksa sen jälkeen lähteä käyntiin. itsellä samaa vikaa vaikka pistettiinkin 5w40 öljyt sisään, ennen sitä ei lähtenyt enään sisälläkään käyntiin
25.1.2010 15:12
No voitelin kaikki kikin osat vaseliinilla, kattoo mitä käy ku taas seisoo tuol kylmässä.Katoin kans olis tommonen Vartan akku,12v7Ah,semmosen 32e.ei paha. Varmasti vähän parempi ku nää kiinan alkuperäset akut.
26.1.2010 17:00
Pitää hakea tommonen Yuasan akku vähän matkan päästä.Just tulin miettineeks että mul oli pari vuotta sitten sellanen tossa Zonerissa,eikä ollu talvella mitään ongelmia
huono muisti...
Kysyin kans tuolta TMI Kaasalaiselta tosta Narakun kytkimestä.Kuulemma kevlar vahvistettu,ja nuo punaset jouset on +2000rpm,ja käy vakio kellon kanssa
eli tilaukseen,tuo vakio kytkin on ihan paska
varia vaihtaessa ku pistin ton valkosen jousen sinne,hioin palat hyvin,kellokin oli niistä reunoista ihan peili,hioin sitäkin.sillon se piti viikon ajan helvetin hyvin,kiihty hyvin,nosti kierrokset kiihdyttäessä 7500 ku piti niin hyvin,nyt luistaa niin saatanasti.
26.1.2010 23:07
Oiskohan mitään mahista et tähän solluun vois ottaa käyttöön 728 hihnan 729 sijasta?
Moposportilta tuli viesti ku kysyin Malossin kevlar special hihnaa,et löytys 30e tollanen Malossin Special X hihna; 728 17,5.
27.1.2010 22:31
paska.kasa kirjoitti:Oiskohan mitään mahista et tähän solluun vois ottaa käyttöön 728 hihnan 729 sijasta?
Moposportilta tuli viesti ku kysyin Malossin kevlar special hihnaa,et löytys 30e tollanen Malossin Special X hihna; 728 17,5.
Ei pitäisi olla mitään ongelmaa tuon suhteen, mutta mikä mahtanee olla hihnan kiilakulma? Vakiossa taitaa olla 30 astetta. Väärällä kulmalla olevan hihnan reuna kuluu epätasaisesti.